Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem zielony jeśli chodzi o kompatybilność podzespołów, a konfiguratory ktore znalazłem w necie nie uwzględniają gtx 5080. powiedzcie mi proszę czy 5080 będzie działała w tym zestawie i czy jest dla niej optymalny. 

AMD Ryzen 7 9800X3D

Thermalright Peerless Assassin 120 White 120mm

ASRock X870 PRO RS WIFI

SK Hynix 2TB M.2 PCIe Gen4 NVMe Platinum P41

Phanteks NV5 MK2 White

FSP/Fortron VITA Gm 850W 80 Plus Gold ATX 3.1

GOODRAM 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 IRDM Black V SILVER

Opublikowano (edytowane)

Zestaw do poprawek - zasilacz z kiepskim wentylatorem, który lubi terkotać, zamiast chłodzenia powietrznego lepiej dać do tej budy chłodzenie wodne AIO. Brakuje wentylatorów do obudowy. Natomiast jak się wprowadzi poprawki to będzie ok pod 5080.

Generalnie najlepiej to podaj budżet to złoży się coś bardziej dopracowanego. Chcesz zachować biały kolor zestawu czy nie ma to znaczenia?

Edytowane przez Dirian
  • Like 1
Opublikowano

W takim razie:

https://proline.pl/koszyk/57a888de

Masz tu jeszcze porządniejszy zasilacz z lepszym wentylem + większy zapas mocy na przyszłość, chłodzenie AIO, bardziej klasyczną ale świetną obudowę - pojemną, dobrze wykonaną, z dobrymi wentylatorami w zestawie. Dodatkowy filtr na przód żeby się nie kurzyło - w zestawie go nie dodają.

Reszta podobnie - 9800X3D, płyta X870, 32GB DDR5 i SSD 2TB. Zostaje dorzucić RTX 5080 i zestaw gotowy.

• Like 1
Opublikowano

Jesteś pewien że Lancool 216 mieści Freezera na górę? Bo tam chyba ledwo wchodzi zwykłe AIO, a i tak trzeba dać płytę główną na niższą pozycję co skutkuje podduszaniem karty graficznej. To nie jest obudowa pod AIO. ARX 500 Air i ALF 280 sprawdzą się równie dobrze choćby kosztem zasilacza bo 1000w to znaczny przerost formy nad treścią (procek pociągnie 80-100W, karta 330, całą buda nigdy nie przekroczy 500W.

Opublikowano (edytowane)