Skocz do zawartości

BF6  

138 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam ustawione 120fps w grze, by mieć dowolność zmiany w razie czego, jak będę chciał testować ile wyciskam fpsów, zabawa z ustawieniami itp. 

Wracając do tego dzielnika, to też jest dobra opcja, wtedy vsync lockuje nam fps na taki jaki chcemy, nie trzeba ustawiać vsync i osobno blokadę na fps. 

Opublikowano (edytowane)

Wynik tej opcji jest zależny od naszego odświeżania monitora, żeby zrobić 90fps z tą opcją, to trzeba mieć nie lada sporo hz. 90fps masz z wyniku 180/2, 270/3 i 360/4 jeśli chodzi o te wartości 1/2, 1/3, 1/4. 

Dlatego nie każdy z tego skorzysta. Zrobienie 60fps z 144hz, wtedy w grze ustawić 120hz/ lub w sterowniku, i dzielenie na 2. Ale to jest zabawa, lepiej zrobić vsync on + własna blokada fps jak potrzebujemy, z tą opcją daleko nie zajedziemy przy tak wysokim fpsie jaki chcemy uzyskać.  

 

Chyba dobrze kombinuję, jak coś poprawcie :P 

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
2 godziny temu, Kadajo napisał(a):

W pongu tez było wystarczająco dużo widać żeby się dobrze bawić.

Nie widziałem w Pongu śmigłowców ani nawet czołga. Może w DLC dodali później, ale rodzice się już po roku Ponga pozbyli, to nie wiem.


Co do posta ze screenami z Karkanda, to nie wiem za bardzo co miałeś na myśli. Ale co do Karkandu - niech sobie go robią jak chcą. Na moje może być tam noc + burza piaskowa. Bo i tak nie lubię tej mapy i nie będę jej wybierał :P

 

Opublikowano
18 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Nowy anty cheat od EA, który został zaimplementowany w BF6 jest w stanie nawet wykryć nieautoryzowane oprogramowanie, którym jest DS4Windows. Nie włączycie gry z odpalonym DS4.

 

Opublikowano

Może to i jest najbardziej zajebisty antyczit ale pewnie więcej problemów sprawi normalnym graczom niż czitom. Po płaczu na steam już to widać. Za jakiś czas może będą posty, że nie mogę uruchomić batka bo mam zainstalowanego solitare.

Opublikowano
12 minut temu, skypan napisał(a):

Może to i jest najbardziej zajebisty antyczit ale pewnie więcej problemów sprawi normalnym graczom niż czitom. Po płaczu na steam już to widać. Za jakiś czas może będą posty, że nie mogę uruchomić batka bo mam zainstalowanego solitare.

Najwięcej to płaczą cziterzy ze już im nie będą haki działać i co oni biedni teraz zrobią, jak będą streamować i zarabiać. To koniec ich życia :hihot:

Opublikowano (edytowane)

Dobra, to zapytam wprost. Jaka jest alternatywa dla takich "intrusive DRM"ów i anti-cheatów?

 

Dlaczego kiedyś się dało a teraz się nie da?

 

Coś się zmieniło?

 

Już raz się zdziwiłem dowiadując się info o infrastrukturze internetowej. To może teraz też czegoś nie wiem, ale wydaje mi się, że jakby ze strony korpo była realnie wola aby zrobić to tak, aby było najlepiej dla graczy, to by się dało.

Z tym netem to chodziło o to, że nie da się zrobić już połączeń z tak niskim latency jak ponad 20 lat temu, bo infrastruktura przeszła z priorytetyzowania latency na rzecz maksymalnej przepustowości. Wtedy do wszystkiego wystarczało 256kbit, a dziś standardem jest 1000x więcej i do tego liczba podłączonych ludzi jest nieporównywalnie większa. 

 

No to może tu też o czymś nie wiem, ale jednak wydaje mi się, że było pewnie kilka alternatyw. Można byłoby dać dedyki, albo pozwolić ludziom grać na kompie z choćby poinstalowanymi wirusami, trojanami i 20 różnymi cheatami. Po prostu dać opcję zarządzania graczom. I wtedy np. taka forumownia ITH sobie zakłada hasło i nie ma żadnego problemu z cheatami bo nikt z nas nie ma defektu mózgu, żeby chcieć takiego czegoś w grze używać. I problem solved. 

Edytowane przez VRman
Opublikowano

A jak ktoś w jakiś magiczny sposób odpali czita na drugim kompie. Jakoś to połączy z PC z zainstalowanym BF6 to co wtedy ? Gdzieś mi się o oczy odbiło, że takie podobne fikołki robili w Escape from Tarkov do wallhacków. Może mi się coś pokićkało ale chyba było coś takiego.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, skypan napisał(a):

A jak ktoś w jakiś magiczny sposób odpali czita na drugim kompie. Jakoś to połączy z PC z zainstalowanym BF6 to co wtedy ? Gdzieś mi się o oczy odbiło, że takie podobne fikołki robili w Escape from Tarkov do wallhacków. Może mi się coś pokićkało ale chyba było coś takiego.

Takie czity sa juz wykrywane w tym DMA ;) 

Obecnie nie ma niewykrywalnych czitow, kwestia tego tylko jak szybko zostana zbanowane. Nawet jak czity sa na innym urzadzeniu to przeciez tez analizowana jest rozgrywka. 

 

Np w cod jak ktos dotanie duzo rapotow to AI analizuje rozgrywke i na tej podstawie wykrywa tez oszustow.

 

https://www.callofduty.com/blog/2025/05/call-of-duty-black-ops-6-warzone-ricochet-anti-cheat-season-three-recap

Edytowane przez Phoenix.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W tym battlepasie to w sumie nic ciekawego nie ma. Nawet brony nie są warte wbijania. XP odpalać też nie ma sensu bo leci już w menu. Oni tego BF-a zrobili na typowe odpierdol. Tu nic nie działa jak trzeba. No chyba, że sklep
    • No jak nie ma różnic między Ferą a AK620 to jest to troszkę mylący test. To nie jest tajemnica że Fera nie będzie mieć podjazdu do AK620. Zresztą sam widzę w teście AK620 na techpowerup że są testy gdzie był o 8°C chłodniejszy niż Fera.   Tak samo Fortis 5 nie ma podjazdu do Phantom Spirita. To jakoś tak na wyczucie trzeba wziąć  I oglądnąć wiele testów bo można popełnić błąd mechaniczny i źle nałożona pasta nawet ma znacznie.   Wyobraź sobie jak by to wyglądało w praktyce np po tym teście: https://www.purepc.pl/thermalright-peerless-assassin-120-se-recenzja-test-opinia-cena?page=0,14 Nie dość że masz na AIO chłodniej, to jeszcze zamiast 1200rpm masz 800rpm. Teraz jeszcze dochodzi fakt że ciul wie jaki mają profil głośności te wiatraki, bo wiadomo że jedne są głośne a drugie cichsze.    Ja myślę że w wyborze chłodzenia lepiej spytać kogoś co jest lepsze niż wnioskować po testach. A dodatkowo powiem że nawet jeśli nie potrzebujesz teraz topowego chłodzenia do 9700x, to po co brać gorsze niż Phantom Spirit skoro potem możesz je użyć do kolejnego procesora? Pure Rock 3 LX to jest chyba dosłownie najmniej wydajne chłodzenie w tej cenie. Może i dobrze wykonane, ale pewnie nawet 9700x go zagrzeje i będzie głośne.
    • Wyciągnij dyski i zostaw tylko ten sprzęt, który pozwoli się sprzętowi włączyć. Może to któryś z dysków robi problem i płyta głupieje wpadając w jakiś bootloop
    • @Godlike Nie, nie zwariowałeś, też bym się tego czepił na Twoim miejscu To co opisujesz z Warcore: - budynki ewidentnie XVIII/XIX / pod WW1, - klasyczne armaty, dym, odłupujące się cegły, a nie lasery czy plazma, to faktycznie wygląda bardziej jak Empire/Napoleon/WW1 niż jak 40k z gotyckimi katedrami na sterydach. Ale… trzeba to trochę ostudzić: --- ### Dlaczego to *nie musi* nic znaczyć 1. Tech-demo ≠ finalna gra Przy pokazie silnika najczęściej biorą to, co jest: - neutralne, „bezlicencyjne” modele (fort, kamienice, klasyczne działo), - coś, na czym dobrze widać światło, dym, destrukcję. Armaty z prochem są do tego idealne – dym, iskry, cegły lecą, wszystko czytelne. Pokazanie od razu gotyckiej katedry z orłem Imperium i banerem GW to byłby pół‑leak. 2. Warcore ma służyć kilku grom naraz Oficjalnie wiemy: - Medieval 3 (historyk), - dalej Warhammer (End Times + „seria daleka od końca”), - ta trzecia, tajemnicza gra. Ten pokaz mógł równie dobrze używać assetów testowych pod historyka (nawet jakby duża premiera była 40k), bo pipeline artu jest wspólny. 3. Mogły to być szczątki skasowanego projektu Z przecieków/Resetery wynikało, że WW1 TW istniał i poleciał do kosza. Skoro mieli już jakieś okopy, forty, armaty, to idealny materiał testowy do Warcore – zamiast robić wszystko od zera. --- ### Dlaczego *jednak* trochę pachnie historią Nie jesteś też kompletnie na copium, bo: - gdyby tajemnicza gra była wyłącznie 40k, to naturalne byłoby pokazanie chociaż jakiegoś bardziej „industrialnego” klimatu, dział na gąsienicach, czegoś mniej „czysto historycznego”. - Skoro bawią się prochem, cegłą, fortyfikacjami, to znaczy, że gunpowder era jest faktycznie ważnym targetem dla Warcore. Czyli: Empire 2 / Napoleon 2 / WW1 *są na radarze*, nawet jeśli nie tą najbliższą grą. Ja bym to czytał tak: - to jest mocny sygnał, że CA bardzo poważnie myśli o dużym gunpowder‑TW na nowym silniku, - ale nie jest to dowód, że *ta* „najbardziej ambitna gra” to właśnie Empire 2 / WW1. --- ### Moja aktualna „loteria” po tym, co wiemy: Czysto spekulacyjnie, biorąc pod uwagę przecieki + to, co piszesz o demie: - ~50–60% – coś z GW, głównie 40k (biznes, licencja, marketing, wepchnięcie na konsole), - ~30–40% – duży historyk z prochem (Empire 2 / Napoleon‑like / WW1, może coś hybrydowego), - reszta – kompletnie inna licencja / kierunek. Czyli: to, że demo wyglądało jak XVIII/XIX/WW1, na pewno nie jest przypadkiem, ale równie dobrze może być: - „patrzcie, nasz silnik pięknie ogarnia klasyczny Total War – historia wróci”, a niekoniecznie: - „ta tajemnicza gra to na bank Empire 2”. Tak czy siak – to, że Twoje oko historyka wszędzie widzi proch i cegłę, jest jak najbardziej zdrową reakcją W czwartek się okaże, czy to było przeczucie, czy czyste copium. gpt-5.1-2025-11-13
    • Kapke jeszcze cpu ogranicza radosława ale niewiele brakuje. 9800X3D to jednak mocarz, klasa sama w sobie jesli chodzi o całoksztal fps lacznie z 1%     Ale jest dobrze Niskie 1 sa pow 240fps/hz            
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...