Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale to obojętne, zwrotu można dokonać bez absolutnie żadnego powodu. Procek może być nawet idealny, a Ty, dalej jeśli się rozmyślisz masz prawo go zwrócić, bo np. w innym sklepie w międzyczasie trafił się 10 zeta taniej :E Albo cokolwiek innego.

 

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, lukadd napisał(a):

Ale to obojętne, zwrotu można dokonać bez absolutnie żadnego powodu. Procek może być nawet idealny, a Ty, dalej jeśli się rozmyślisz masz prawo go zwrócić, bo np. w innym sklepie w międzyczasie trafił się 10 zeta taniej :E Albo cokolwiek innego.

 

I chociażby to uważam za patolę najwyższych lotów. Bo dochodzi do aburdu, że ten nowy  sprzęt trafia na rynek pierwotny a często okazuje się że wcale taki nowy nie jest. Bo jeżeli jest jeden zwrot na 100 sztuk, to tam ciul - tzw. odrzut. Ale jeżeli zwrotów jest 30% - a czasem tak bywa - to już ani sklepowi ani dystrybucji robienie z tych 30% outletu się wybitnie nie opłaca.

@RTXnietylko4060tiUSER 

Nie, lepiej żyć w przeświadczeniu o swojej zajebistości, bo w odesłałeś 4 procesory bo żaden Ci nie pasował bo np. nie wykręciłeś 4,5 ghz tylko 4,4 :E 

A wiesz skąd się ten procesor wziął wogóle? Gdzie są złoża krzemu z którego ta Twoja bida niekonsumencka do Ciebie przyszła? I że przez Twoje tzw. minimum, na które się zgadasz wybierając notabene dany model o danej specyfikacji, ktoś za dolara na tydzień będzie musiał ciężko tyrać, żeby Twój golden sample dostarczyć ? :E 

Zanim zaczniesz prawami konsumenta strzelać, to sie dwa razy zastanów skąd się to wszystko bierze. Do sklepu magicznie nie spada.

I żeby nie było @lukadd, zwroty bo: proc nie działa jak powinien, przegrzewa się ponad normę - nawet na dobrym chłodzeniu, albo - nie wiem - nie współpracuje z ramem chociaż powinien - są jak najbardziej ok, bo tutaj ewidentnie coś nie gra. Ale zakładanie z góry, że jak nie zrobię na nim uV albo oc +20% to odsyłam to cwaniactwo, i zdania nie zmienię.

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano

Przecież to działa od wielu wielu lat w EU. Każdy sklep i dystrybutor ma to od grubych lat na 110% wkalkulowane w koszta, że ma jakiś tam mały odsetek zwrotów.

 

W zasadzie my jako klienci płacimy za to w marżach sklepu na produkty, więc nie ma żadnego powodu, abyśmy rezygnowali z swoich praw jakie mamy.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, lukadd napisał(a):

Przecież to działa od wielu wielu lat w EU. Każdy sklep i dystrybutor ma to od grubych lat na 110% wkalkulowane w koszta, że ma jakiś tam mały odsetek zwrotów.

 

W zasadzie my jako klienci płacimy za to w marżach sklepu na produkty, więc nie ma żadnego powodu, abyśmy rezygnowali z swoich praw jakie mamy.

Mają albo nie mają. Pracowałem rok w małym sklepie IT w małej miejscowości, gdzie jakikolwiek zwrot bez podania przyczyny to był spory problem, bo facet dopiero się rozwijał i hurtownie niespecjalnie chciały taki towar z powrotem. 

A że były to czasy piekarników FERMI po 2k/szt to kilka takich kart w miesiącu potrafiło faceta do palpitacji serca doprowadzić.

Ale to i tak wierzchołek góry lodowej.

Prywatnie nienawidzę marnotrawstwa i konsumpcjonizmu bez jakichkolwiek ograniczeń, więc dzisiejsze przeświadczenie że konsument wszystko może - nawet na dwa tygodnie "wynająć" sobie ps5 pro żeby zrobić na nim filmik na YT lecący w setki tysięcy kliknięć a później odesłać na wizji, bo tak, bo clickbait, powoduje u mnie morderczy nastrój - nic na to nie poradzę :E 

Edytowane przez Qrdello
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

@QrdelloMasz prawo sobie myslec co chcesz i kierowac sie swoim wymaganiami. Dla mnie sprawa jest prosta, produkt ktory zamawiam ma spelniac moje oczekiwania w kryteriach ktore sa dla mnie wazne, a nie sa one wygorowane bo wiekszosc tych procesorow daje rade na -30. Kto dzisiaj kupuje w malych sklepikach?

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano (edytowane)

Ja też nie, ale to dzisiaj nie ma żadnego znaczenia.  Skoro Ty siebie do grona cwaniaków zakupowych nie zaliczasz, to co Cię tak ubodło? :E 

Poczytaj wyżej i przestań mnie wołać do tablicy.

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano (edytowane)

Nic mnie nie ubodlo. Tez mi sie nie podoba naduzywanie tego prawa, gdy ktos to robi celowo, z gory zakladajac, ze zwroci po kilku dniach i tak naprawde nie chce tego produktu kupic. Jednakze  moim zdaniem kazdy powinien otrzymac produkt o tej samej jakosci. a jesli otrzyma ogryzka i jest niezadowolony to powinien miec prawo do zwrotu.

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...