Filip454 209 Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Cześć Moi Drodzy, czy potrafilibyście rozwiązać taką zagadkę, na którą napotkałem przy jednym z setupów? Problem z flickeringiem w Wiedźminie 3 w trybie DX12 z raytracingiem, framegenem i DLSS oraz V-Sync w sterowniku. Nie ma znaczenia, czy ogranicznik klatek jest ustawiony na 165FPS, czy nie. Błąd występuje również w innych grach. Adaptive Sync działa, ale podświetlenie monitora migocze. Instalacja Windows 11 ma około 4 tygodni (zmiana systemu), ale problem można odtworzyć na Windows 10 podczas korzystania ze sterowników 56x.xx. Na nowym systemie testowane były sterowniki 56x.xx i 572.xx. Konfig po zmianie systemu Windows 11 Asus TUF X870 Wifi 64GB DDR5-6000 MSI 4080 Suprim X Konfig przed zmianą systemu Windows 10 Asus TUF Z690-D4 32GB DDR4-3600@3800 MSI 4080 Suprim X Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie rozwiązania, ja się poddałem. problemMSI.mp4 Edytowane 16 Lutego przez Filip454
MadDog 303 Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Z ciekawości weź wyłącz GSynca i zobacz czy będzie tak dalej migał. Jak to byłby OLEDowy monitor to wtedy tak się czasami dzieje ale to jest IPS więc nie powinien migać. Ale sprawdź jak zachowuje się gra bez GSynca. Spróbuj też podłączyć monitor jakimś innym kablem DP. Może coś z kablem się dzieje? Inne wersje sterowników sprawdzałeś? Edytowane 16 Lutego przez MadDog 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się