Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W otoczeniu pojawia się coraz więcej informacji odnośnie nowego Xboxa więc chyba pora na nowy temat. Infinity Ward ma już ponoć devkity i używa ich przy tworzeniu nowego Call of Duty Modern Warfare.

 

 

Edytowane przez Kris194
Opublikowano

Po tym jak wszystko z xboxa wychodzi/będzie wychodziło na Playstation to ja już nigdy nie kupię tej konsoli bez względu na jej moc czy wczesną premierę. Obecnie to tylko PC lub PS i ewentualnie dokupienie Switcha2.

  • Upvote 5
Opublikowano

Bardzo dobrego XSX pod względem sprzętu: 12 TF, modułowa budowa, wydajne chłodzenie, niska awaryjność, szybki RAM itd. wraz z opcją QuickResume M$ zaorał "z dnia na dzień" to po co mam kupować KOLEJNĄ konsolę od M$?
Liczę na poważne odpowiedzi, lecz myślę że żadna nie będzie sensowna :E 

Opublikowano
4 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

2028 ;)

Sony jest biedną firmą w porównaniu do Microsoftu i raczej nie pozwoli sobie na ryzyko. Nie wierzę, że wytrzymają:hihot: do 2028r. jeśli nowy xbox wjedzie w 2026r.

Dlatego ja obstawiam końcówkę 2027r.

Opublikowano

2028 tez raczej za odlegly termn. To ze 4 Pro i 5 dzielilo 4 latka, to tutaj by byla totalna przesada, skoro juz sie trabi, ze APU PS6 juz klepniete, a konkurencja wyjdzie pod koniec 2026. Z drugiej strony troche strzal w kolano dla MS moze wyjsc jak po niecalym roku wyjdzie mocniejsze PS6. Bo tu nie bedzie powtorki z 360 vs PS3 - gdzie sony mialo problemy przez Cella i jego programowanie.

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio pojawiało się więcej informacji na temat planów xboxa na najbliższe lata:

  • Handheld o nazwie kodowej "Keenan" w 2025 roku z Windowsem na pokładzie dostosowanym od strony UI do konsoli przenośnej tworzony z partnerami zewnętrznymi, coś jak ROG Ally.
  • Tradycyjna konsola w 2027 roku najpewniej z hybrydowym systemem Windows/Xbox i wsteczną kompatybilnością z biblioteką Xbox.
  • Handheld w 2027 roku wydany wraz z powyższą konsolą działający na podobnym schemacie.

 

Czyli koniec prawdziwych xboksow, zostają z nich tylko mniejsze lub większe pecety z logiem xboksa, z przerobionym systemem operacyjnym windows.

 

Cytat

Microsoft ma blisko współpracować z jednym z dużych partnerów pokroju ASUS-a, Lenovo, MSI czy też Razera, by jeszcze w 2025 roku na rynku pojawił się Xbox Handheld. 

Ten handheld do gier o nazwie kodowej „Keenan” będzie wyglądał bez wątpienia jako „Xbox”, wraz z oficjalnym przyciskiem Xbox Guide i stylistyką Xboksa. Biorąc pod uwagę, że jest to urządzenie partnerskie, podobne do partnerstwa Lenovo SteamOS z Valve, spodziewam się, że ten handheld będzie bardziej zorientowany na PC. Najprawdopodobniej będzie działał w pełnym systemie Windows, umieszczając Microsoft Store i PC Game Pass na pierwszym planie, wraz z możliwością instalowania takich rzeczy jak Steam. Źródło

3eX5UaLHuYx9qJD6Deo4kU-650-80.jpg.webp

Edytowane przez Pawcio
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Powiem szczerze że na spokojnie pomyślałem czy zakup konsoli 10 generacji jest dobrym rozwiązaniem ponieważ mam dobrym komputer.

 

Druga sprawa dlaczego nie chce kupić 10 generacji konsol  jest związana z moim psychicznym. 

 

Napewno będe zaciekawiony nowymi informacjami o 10 generacji konsol.

Edytowane przez Czubatka Boża
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Prezes Xbox, Sarah Bond, oficjalnie potwierdziła, że kolejna generacja konsol Xbox będzie wspierać tytuły z wielu cyfrowych sklepów i zachowa wsteczną kompatybilność z dotychczasowymi katalogami gier. Wraz z ogłoszoną niedawno współpracą z AMD pojawiły się także nowe przesłanki, że przenośna konsola Xbox nadal znajduje się w fazie rozwoju.

Zamiany? Głównie w oprogramowaniu, dodadzą obsługę gier z konkurencyjnych sklepów np. steam (zapewne po połączeniu konta xbox z drugim sklepem), oraz co nieco uproszczą np. dla programistów piszących gry.

 

Cytat

Oprócz otwartości platformy, wsteczna kompatybilność pozostaje jednym z filarów strategii Microsoftu. Bond zapewniła, że przyszłe konsole będą umożliwiały odtwarzanie gier z wcześniejszych generacji, co znacząco odróżnia podejście Microsoftu od konkurencji, gdzie dostęp do starszych tytułów często bywa ograniczony lub wymaga oddzielnych subskrypcji.

Przyszły xbox będzie obsługiwać gry z starszych xboxów. Wsteczna kompatybilność nie jest zagrożona.

 

Cytat

W opublikowanym filmie Sarah Bond ujawniła, że Microsoft ściśle współpracuje z AMD nad projektowaniem niestandardowych procesorów dla nowej gamy urządzeń — zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych. Kluczowymi cechami tych chipów mają być grafika nowej generacji oraz zintegrowane komponenty AI, co sugeruje, że nadchodzące konsole będą bardziej zorientowane na przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym i sztuczną inteligencję.

Cytat

Microsoft wyraźnie zaznaczył, że nie będzie korzystać z gotowych układów, ale wspólnie z AMD projektuje niestandardowe SoC, co może przełożyć się na większą kontrolę nad architekturą sprzętu i jego optymalizacją pod kątem gier oraz AI.

 

Czyli po staremu, brak większych zmian sprzętowych, nowszy procesor oraz kartę graficzną (w jednym chipe) jak zwykle zamówią u amd.

Wygląda to na nowszy odpowiednik xbox series s/x z większą mocą obliczeniową, bardziej rozbudowanym oprogramowaniem, oraz z nowszymi bajerami typu ai, np. wyższa płynność gry przy pomocy generowania sztucznych klatek (amd Fluid Motion Frames czyli amd fmf), oraz większa rozdzielczość uzyskana za pomocą skalowania obrazu (Amd fidelityfx super resolution czli amd amd fsr) Obsługą gier z konkurencyjnych sklepów, oraz zapewne większy nacisk na zakup gier cyfrowych, ciekawe czy uwzględnili napęd płyt w projekcie nowej konsoli. Problem z sprzedażą starszych mogli by rozwiązać tak jak nintendo w switchu 2. Gra nie jest przypisywana do twojego konta, tylko odczytywana z np. kartridża. Wersja pudełkowa z małą kartą pamięci w której jest zapisana informacja o kodzie aktywacyjnym gry, którą wkładasz np. do expansion card nr 2, lub jeszcze prościej podpinasz jako mały pendrive do usb w konsoli. Znudziła się? Wystawiasz na sprzedaż i po problemie.

Nic nie wspomnieli o nowym kontrolerze czyli padzie. Jakiś czas temu pojawiły się plotki o xbox sebile, który będzie miał zbliżone funkcje do dualsense od sony. Zapowiada się na ewolucje a nie rewolucje. To tylko konsola, gry działają? Działają, więc większe zmiany nie są potrzebne.

Premiera nowej konsoli? 2027 lub 2028.

 

Źródło: https://ithardware.pl/aktualnosci/xbox_nowa_generacja_sklepy_steam_epic-42692.html

https://ithardware.pl/aktualnosci/xbox_zmiany_nowa_generacja_wspolpraca_amd-42663.html

Edytowane przez Pawcio
Opublikowano

Porzucam granie na Xlocku. Głównym sprzętem jest i tak PC. Zostawie sobie obecną generację do jakiś tam chillout'owych gier, ale nowa konsola raczej odpada. Może kiedyś PS ale to też obecnie padaka... ;) 

Opublikowano

Wygląda to na kolejne rozdrobnienie rynku z strony sony, microsoftu.
1. Komputer pc, laptop.
2. Stacjonarna konsola do gier.
3. Przenośna konsola typu nintendo switch, sony playstation vita, których odpowiedniki zapowiedziało sony oraz microsoft.
4. Google vr, do wirtualnej rzeczywistości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...