Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, dziś osobiście jadę zakupić kartę graficzną Gigabyte Windforce GeForce GTX 1050 2GB znalezioną na OLX. Pilnie potrzebuje informacji czy na tych zdjęciach jest coś podejrzanego? brakuje czegoś w tej karcie? np pamięci albo coś takiego? nie znam się na tym i porównywałem te zdjęcia do tych znalezionych w internecie i wydaję mi się że wszystko jest ok. Jeśli ktoś może napisać czy wygląda na to że wszystko jest w porządku to byłbym wdzięczny

image (1).webp

image (2).webp

image (3).webp

image (4).webp

image (5).webp

image (6).webp

image (7).webp

image (8).webp

image (9).webp

image (10).webp

image.webp

Opublikowano

Przynajmniej jest wyczyszczona, gorzej jeśli szlauchem... Ale żartuję, bo jeszcze się dalej zestresuje kupujący. :D

Jeśli koleś wydaje się wiarygodny to można i bez sprawdzania. Kupowałem już wiele używanych rzeczy wysyłkowo i było dobrze. Za 150 zł to kupowało się gtx1060, a gtx1650 super za 250 zł już sporo czasu temu kupiłem. Gtx1050 nie jest wydajny, ani zbyt młody, ale jak mus to mus.

Opublikowano
5 minut temu, musichunter1x napisał(a):

Przynajmniej jest wyczyszczona, gorzej jeśli szlauchem... Ale żartuję, bo jeszcze się dalej zestresuje kupujący. :D

Jeśli koleś wydaje się wiarygodny to można i bez sprawdzania. Kupowałem już wiele używanych rzeczy wysyłkowo i było dobrze. Za 150 zł to kupowało się gtx1060, a gtx1650 super za 250 zł już sporo czasu temu kupiłem. Gtx1050 nie jest wydajny, ani zbyt młody, ale jak mus to mus.

ja mam gtx 1650 ale nie ma żadnego obrazu, mimo że wcześniej działa nie wiem co mogło się stać bo na integrze komputer się włącza, dopiero po podpięciu tej karty zaczyna kilka razy pikać i nie ma obrazu ale wentylatory się cały czas kręcą, dodam że karta kiedyś działa w tym zestawie przez długi czas. Potem komp leżał przez pół roku i ostatnio jak próbowałem znów odpalić to takie coś się dzieje

Opublikowano (edytowane)