Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak czy siak problem jest potwierdzony więc jakiekolwiek pierdololo w stylu "mi działa" nic nie znaczy w tym momencie. Działa bo macie nadwyżkę, która kompensuje problem. Poza tym masa osób gra dodatkowo z DLSS, który trochę obniża zużycie VRAM.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

W tak niedorobionego singla dawno nie grałem. Inteligencja wrogów i towarzyszy nie istnieje. Na grafice,hdrze i dubbingu kończą się plusy. No i fabuła nawet nie jest dokończona-jeszcze jedna misja wskazana.

Szkoda czasu,max 4 na 10.

Pograłem parę godzin w singla COD: BO6. Łomatko, jakie to jest słabe i ubogie graficznie. Waham się czy grać dalej do 16 października, czy już teraz odpuścić. 

Dodam, że kampanie z COD: WWII, Cold War nawet Vanguard podobały mi się.

Edytowane przez tgolik
  • Haha 1
Opublikowano

Chłopcy, taki case. Ja kupiłem wczoraj BF6 na PS5 a mój młody kupił dzisiaj na PC przez Steam. Mamy różne maile w kontach steam, playstation, mamy różne konta EA. Nie mamy powiązania kont na poziomie aplikacji czy strony internetowej EA.

 

Młody po odpaleniu BF6 widzi swoją stamową nazwę użytkownika ale widzi moje postępy w grze. Co tu może być nie tak? Wspólne IP nas tak identyfikuje w EA???

Opublikowano
5 minut temu, tgolik napisał(a):

Pograłem parę godzin w singla COD: BO6. Łomatko, jakie to jest słabe i ubogie graficznie. Waham się czy grać dalej do 16 października, czy już teraz odpuścić. 

Dodam, że kampanie z COD: WWII, Cold War nawet Vanguard podobały mi się.

BO 6 to arcydzieło przy tym.

7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Ten problem występuje tylko na maksymalnych ustawieniach plus AI

Co to jest AI?

Opublikowano
12 minut temu, caleb59 napisał(a):

Nie wiem dlaczego większość serwisów wprowadza w błąd i pokazują o wiele niższe zużycie VRAM, pewnie za krótkie testy.

Grałem kilka misji w kampanię na overkill, DLSS jakość, i miałem maks ok 14.7GB na msi afterburner.  Chyba nie przekroczyło 14.8GB ale było blisko. W multi nie gram na maks detalach.

Opublikowano
6 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Co to jest AI?

Skrót "AI" najczęściej oznacza sztuczną inteligencję (ang. Artificial Intelligence). Jest to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań wymagających ludzkiej inteligencji, takich jak uczenie się, rozwiązywanie problemów czy rozpoznawanie wzorców. W języku polskim używa się zarówno skrótu SI, jak i pełnej nazwy. 

 

:rotfl:

  • Haha 2
Opublikowano
3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Grałem kilka misji w kampanię na overkill, DLSS jakość, i miałem maks ok 14.7GB na msi afterburner.  Chyba nie przekroczyło 14.8GB ale było blisko. W multi nie gram na maks detalach.

Jakbyś włączył FG albo zamiast DLSS dał DLAA to od razu byś bufor zapchał. Ale podejrzewam ze grając wystarczająco długo i tak by się zapchał.

 

Brawo @Kabor :hihot:

  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, Kadajo napisał(a):

Jakbyś włączył FG albo zamiast DLSS dał DLAA to od razu byś bufor zapchał

Pewnie tak, FG nie włączę bo i tak mam ponad 130fps w kampanii a mam lock na 175fps, bo 180hz. Więc FG przekroczyłoby mi limit i miałbym screen tearing co czasem miewałem przy blokadzie fps. 
Dziś zagrałem w multi z DLAA zamiast DLSS, na takich ustawieniach co podał Kromka(samemu miałem podobne) to fps jest bardzo podobny do tego co miałem wcześniej, nie dobija do 170, ale przeważnie ponad 140 powinno być, zablokowałem na 150fps w samej grze, bo ponad 150 było rzadko. Mnie i tak limituje CPU, choć z DLAA dosyć często grafa idzie pod korek.

Opublikowano
3 minuty temu, caleb59 napisał(a):

DLAA podstawa, na DLSS jest miejscami miganie.

W tej grze co 3 sekundy wszystko w kolo wybucha, więc i tak miga :hihot:

 

@Reddzik rozumiem, wysoki FPS zawsze kusi :D, ale dla mnie grafika ważniejsza, na razie nie wszytko może być premium :hihot:

  • Haha 1
Opublikowano

W #BF6 AIM assist jest słabszy z cronusen, niż  w CoDzie bez cronusa, a także cronus w BF6 jest wykrywany na bieżąco, a w CoDzie do dziś nie jest wykrywany, więc na forach użytkowników cronusów piszą gracze, że wracają do CoDa 😂

IMG_4774.jpeg

  • Haha 3
Opublikowano
3 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

Co to jest cronus?

Urzadzenie do ktorego wgrywa sie skrypty na no recoil ;)  Pierwotnie uzywany byl np w lidze coda  CDL kiedys na obnizenie input laga pada.

Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

 

 

 

 

 

Premium :faja:

Ale rozpierdol :D 

Opublikowano
Godzinę temu, dlogi napisał(a):

FG powoduje zazwyczaj dużo większy input lag niż upscaling

DLSS/FSR nie powoduje zadnego laga poniewaz to nie fejkowe klatki, wiec im wiecej fps z upscalingiem tym input lag nizszy ;) 

2 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

To chyba bf tego za bardzo nie wykrywa, albo nie nadążają z banowaniem. 

Nie raz miałem wrażenie że jak ktoś do mnie strzela to każdy 1 pocisk wchodzi, a dodatkowo nadnaturalnie szybko celują.

Spoko ale to nie ma nic wspolnego z cronusem ;) 

Opublikowano (edytowane)

 

Sorry jak było, ale nie chce mi się odwijać 20 postów ignorowanych userów 

 

Mam pytanie, bo nie interesowałem się AMDekami. To się zdarzało wcześniej, że przy ogromnym niedoborze mocy CPU (bo tutaj inne są 2x szybsze więc to nie jest "sufit") bywały gry gdzie jest tak mikroskopijna różnica między Ryzenem 3600 a 5600?

 

W ogóle gra strasznie słabo chodzi na najszybszych procach. Nawet na 9800x3d można zapomnieć o 240fps w lows choćby nie wiem jak niskie detale wybierać. A przy tych low detalach wcale nie ma na ekranie tak dużo więcej niż w BF4. A przecież BF4 tyle wykręcał na 2500K @4,5GHz. Grałem prawie bez spadków poniżej 150% na 4GHz (oczywiście na obniżonych detalach, ale nie na low)

 

Teraz to z 3600 vs 5600.

Hmmm :hmm:

Zastanawiam się czy to nie czasem DRM i te cudowanie z wirtualizacją.

Dajcie taga jakby się jakieś info pojawiło na ten temat w przyszłości.

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Phoenix. napisał(a):

spoko ale to nie ma nic wspolnego z cronusem ;) 

Ja zdaję sobie sprawę że nie jestem jakimś wymiataczem, wbrew przeciwnie stary już jestem i refleks nie ten, ale idzie rozpoznać jak gościu do ciebie z maszynowego wali z biodra ze 100 m i wszystko wchodzi, dodatkowo potem patrzę na listę wyników i widzę że gościu który tak strzela jest oczywiście ze statami 20 do jednego, albo i wyżej 

7 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Dokładnie sprawdzałem, x2/x3 ok 18-20ms
x4= ok 25ms

Przy jakim bazowym fps-ie mierzone są te wartości, bo chyba bardzo niskim? 

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano
Godzinę temu, Kabor napisał(a):

Skrót "AI" najczęściej oznacza sztuczną inteligencję (ang. Artificial Intelligence). Jest to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań wymagających ludzkiej inteligencji, takich jak uczenie się, rozwiązywanie problemów czy rozpoznawanie wzorców. W języku polskim używa się zarówno skrótu SI, jak i pełnej nazwy. 

 

:rotfl:

No i co to daje w Bfie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...