Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 godzin temu, caleb59 napisał(a):

Nie zdziwię się jak gnoje jednak nie "zbalansowali" SBMM tak jak obiecali i jest to samo co w Call of Duty. :hihot: Kontrast jest wręcz uderzający.

I nie wydaje mi się bym zmyślał, pełno filmików nawet na Instagramie lata jak gość strzela centralnie w przeciwnika i nie rejestruje trafień :E 

Opublikowano

U mnie 54 wiosen ubyło ,okulary ,skill już nie ten co kiedyś ale nadal coś mi tam wychodzi ale teraz praktycznie nie mogę nic ugrać .

Na dziś jestem w pierwszej 5-tce ale od końca %-) .To po porostu nie możliwe aby z "laserowej" broni na blisko wywalam pół-cały magazynek  i nic  a on 1-2 strzały i leżę.

Skoro hitreg, desync i netcode leży i kwiczy to co ludźmi z góry tabeli z statami np: 50-7  -oni  nie mają tego problemu ??? , 

 

Może  mam jeszcze dodatkowy problem i coś innego mi opóźnia albo  problem z netem .   

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kabor napisał(a):

Dla mnie najsłabszym elementem szturmowca jest ta adrenalina którą uważam za całkowicie bezużyteczną. Dużo lepiej sprawowała by się tutaj strzykawka z odnawianiem życia jak w poprzedniej części.

Nie wiem czy to ma sens przy tak szybkim TTK i TTD. Ja na normalu czuję się jakbym grał hardcore.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano
55 minut temu, VRil napisał(a):

U mnie 54 wiosen ubyło ,okulary ,skill już nie ten co kiedyś ale nadal coś mi tam wychodzi ale teraz praktycznie nie mogę nic ugrać .

Na dziś jestem w pierwszej 5-tce ale od końca %-) .To po porostu nie możliwe aby z "laserowej" broni na blisko wywalam pół-cały magazynek  i nic  a on 1-2 strzały i leżę.

Skoro hitreg, desync i netcode leży i kwiczy to co ludźmi z góry tabeli z statami np: 50-7  -oni  nie mają tego problemu ??? , 

 

Może  mam jeszcze dodatkowy problem i coś innego mi opóźnia albo  problem z netem .   

Multi nie są po prostu dla Ciebie. Też tak mam:red:

Opublikowano
36 minut temu, caleb59 napisał(a):

Nie wiem czy to ma sens przy tak szybkim TTK i TTD. Ja na normalu czuję się jakbym grał hardcore.

Serio? TTK jest spore, jedynie pompki na bliski dystans i snajperzy powodują że tak mogę czuć, ale jak strzelam to mam wrażenie że połowa magazynka to minimum by kogoś ubić, dwóch na raz to sukces, trzech chyba nigdy nie miałem killi (poza LKM). 

Opublikowano

1. Mow ze gra Ci sie latwo i robisz dobry KDR
2. Wrzuca Cie na server, z ludzmi, ktorym 'gra sie latwo i robia dobry KDR' na Tobie.

Na kazdego kozaka znajdzie sie lepszy kozak. Ja mam mapki na ktorych robie kdr 10, a takie na ktorych kdr 1. 
Wszyscy szukaja teorii spiskowych zamiast po prostu GRAC
 

Opublikowano

To nie teorie, jeśli coś nie gra więcej niż 1 osobie to wiedz, że coś się dzieje. Ja to już przerabiałem w CoD MW 2019 i od razu wyczuwam nosem takie gówna. Mówię Wam, że SBMM zaczął szaleć w BF 6 i to nie jest normalne.

  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, oldfashioned napisał(a):

Mow ze gra Ci sie latwo i robisz dobry KDR
2. Wrzuca Cie na server, z ludzmi, ktorym 'gra sie latwo i robia dobry KDR' na Tobie.

No i właśnie nie w tym rzecz, tylko w strzelaniu i detekcji trafień. 

 

Nie mam nic przeciwko trafianiu na lepszych graczy. Mam przeciwko temu że celownik siedzi po środku niego i nic się nie dzieje. 

 

Powiedz mi że to normalne - i nie, internet mam dobry ;)

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Multi nie są po prostu dla Ciebie. Też tak mam:red:

Po tych moich dokonaniach na tą chwilę  mógłbym podobnie pomyśleć   ,ale  w Cod-ie jakoś z tymi wariatami daję radę i mi wchodzi dla  tego jestem tym zmieszany .

No ale z drugiej strony zawsze mogę być mistrzem z botami  %-)

Edytowane przez VRil
Opublikowano

@galakty Nie no o hit regu tez pisalem wczesniej, ze dzisiaj tez zauwazylem ze cos sie zmienilo. 
Teraz chodzilo mi o ten post z reddita. To ze na 10 mapek zrobisz kdr 2.9 nic nie znaczy, bo biegaja gracze ktorzy sa w stanie na takim lobby wykrecic kdr na poziomie 20. Ktos mial farta bo dostawala troche 'lepsze' boty, na ktorych latwo nabijal te kille a potem trafili sie ludzie ktorzy tez ogarniaja/ogarniaja lepiej i jest juz problem. 

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, galakty napisał(a):

Serio? TTK jest spore, jedynie pompki na bliski dystans i snajperzy powodują że tak mogę czuć, ale jak strzelam to mam wrażenie że połowa magazynka to minimum by kogoś ubić, dwóch na raz to sukces, trzech chyba nigdy nie miałem killi (poza LKM). 

Dużo zależy od tego jaki masz muzzel i underbarrel. Gram assaultem, także rifle i karabinki. W moim wypadku każda broń wymaga innych dodatków, aby dobrze mi się grało i na chwilę obecną dla mnie złotym środkiem jest aby pierwsze 3-4 kulki poszły jako spray, a reszta już pojedyńcze pestki. Ważne, aby nie strzelać full auto jak się nie umie weapon patternu :D Chociaż z KORD 6P67 spray do gości do 50 metrów spokojnie zabija. Na close combat jednym magazynkiem spokojnie 4 graczy można ściągnąć full auto, i to nie w sytuacji gdzie jeden wybiega za drugim :D

Swoją drogą ludzie narzekają na brak ammo w klasie assault i mają rację. Na rush, king of the hill czy domination spokojnie AR+karabin wystarczą, aby ubić 15 osób bez proszenia się o ammo. Natomiast większe, otwarte mapy gdzie 3/4 graczy peakują - jest ciężko. Zwłaszcza na daleki dystans, dlatego zaczynam trening DMR :D Niestety minimalny teamplay jest wymagany

Edytowane przez funk
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, oldfashioned napisał(a):

Ktos mial farta bo dostawala troche 'lepsze' boty, na ktorych latwo nabijal te kille a potem trafili sie ludzie ktorzy tez ogarniaja/ogarniaja lepiej i jest juz problem. 

Tak właśnie działa SBMM. :E 

Teraz, funk napisał(a):

Swoją drogą ludzie narzekają na brak ammo w klasie assault i mają rację.

Wiesz, że usunięcie drugiej broni i używanie gadżetu u Szturmowca daje Ci więcej ammo? Mając dwie bronie jednocześnie u Szturmowca ilość ammo jest dzielona na pół.

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

No nie do konca, bo wtedy ten SBMM powinien Ci wyrzucac ten sam poziom graczy co Twoj (teoretycznie), a skoro kwekasz w necie ze Ci nie idzie, to znaczy ze sie trafiaja lepsi ;)

Pozatym, jak ktos po 20 - 30 czy nawet 50 lobby jest w stanie powiedziec ze jest tutaj SBMM (do tego agresywny jak ten gosc pisze) to ma chyba miarke w oku. Za duzo zmiennych zeby to zwalac tylko na ingerencje EA. 
Dzisiaj rano mialem na mapce 18 reconow na 24 osoby w teamie. To sa realne problemy dlaczego sie przegrywa xd 

Opublikowano
14 minut temu, caleb59 napisał(a):

Wiesz, że usunięcie drugiej broni i używanie gadżetu u Szturmowca daje Ci więcej ammo? Mając dwie bronie jednocześnie u Szturmowca ilość ammo jest dzielona na pół.

Wydawało mi się, że coś podobnego gdzies kiedyś czytałem, ale wyszło mi to drugim uchem :D Dla mnie zmienia to postać rzeczy, ponieważ do tej chwili używałem drugiej broni jako supportowej na dany etap rozgrywki. Dzięki za tipa!

Opublikowano
5 godzin temu, oldfashioned napisał(a):

Chcialem troche potestowac z rana, ale niestety nvidia overlay odmowil posluszenstwa. Czego bym nie zrobil to mam N/A wyswietlane, restarty, przywracanie do ustawien fabrycznych, wylaczanie afterburnera itd. Nic nie pomaga. 

Nvidia Overlay to nie działa w Battlefieldach przecież od dłuższego czasu. Nic nie poradzisz.

  • Like 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak, może źle napisałem - nie odnosiłem się do konkretnych Twoich pamięci, tylko tak bardziej ogólnie. Moduły CL30 wcale nie są jakoś specjalnie szybsze od CL36, a obecnie przy kombinacjach producentów potrafią być wolniejsze...    
    • Tą płytę doradzałem ostatnio koledze z forum ale ty ją odradzałeś mówiłeś że to wymysły są a teraz sam doradzasz to samo😊
    • nie X870 a X870E, bo to kolosalna różnica musisz sam zdecydować co ci bardziej odpowiada, od wyjśc/wejśc po bolączki jednej i drugiej   masz podwieszonego posta z tabelą, wyswietl sobie jedną i drugą , obydwie mają kulawe audio, tylko alc897, ale x670e ma 4 m2, a x870e tylko 3, co komu pasuje itd    osobiście bym nie dopłacał, wolałbym 4 m2.. ale to ja
    • Samych Castlevanii uzbierałem 10, ale niektóre pewnie tylko sprawdzę.   Castlevania SNES Castlevania IV Rondo of Blood (PC Engine) Symphony of the Night (PS 1) (Game Boy Advance / DS) Aria of Sorrow Portrait of Ruin Dawn of Sorrow Order of Ecclesia Harmony of Dissonance Circle of the Moon Harmony of Despair (traktuję ją jako mechaniczne podsumowanie serii na PS3 /Xbox, zbalansowana jest pod coopa)   Metal Slug trochę Megamana trochę Metroid np. Fusion do retro handhelda The Legend of Zelda: Ocarina of Time  Discworld point and click God Hand kiedyś RE:Outbreak, gdy zacznę ponownie ogrywać oryginalne 1-3 Silent Hill 1, 2 raczej na PC z HD modami lub co tam znajdę na monitorze CRT DMC 1, 3, w trakcie na PC, a będzie jeszcze 5 i może 4  Zone of the Enders 2nd Runner, jakoś nie dokończyłem Do popatrzenia na sprity i mechaniki dawnych bijatyk: może Street Fighter Alpha 3 / MAX oraz Darkstalkers, gdybym dalej był głodny   I "zwieńczenie retro" to Ninja Gaiden 1-2 na xboxy. Chyba ich jedyny ex, który mnie interesuje. Sigmy oraz porty są innymi wersjami gry, ponieważ stracili kod źródłowy.    Jeszcze napatoczy się starszych tytułów, bo to lista na szybko, a współczesnych masy gier szkoda wymieniać. Akurat robię retro handleda ze smartfona, a jak będzie niewygodnie w gamesir g8 to wymienię na coś z chin lub nastąpi powrót na PC. Dawno temu odrzuciłem sporo tytułów, przy okazji nadrabiania i odbijania się od gier na emulacji z WiiU i przeglądania gier z playstation 1-3, choć trzeba będzie zrobić rewizję odrzutków.  Współczesne "retro" do nadrobienia to m.in.: DEVIL BLADE REBOOT Shadow of the Ninja - Reborn Oh, jeszcze oryginalne Dead Space 1 i 2   Nex Machina Signalis Bloodstained: Ritual of the Night Forgive Me Father 2 Vanquish Demon's Souls z PS3 (rozgrzebane, do okolic smoka) Lost Planet 1, 2 (pudełko od lat leży, kupiłem z sentymentu do trailerów i artykułów, jakoś nie odpalając.) Od biedy seria yakuza do 6, ale szkoda mi czasu na to i wystarczy mi same, już skończone Y0. ....iii musiałem zapomnieć dodawać do list steam.   Koniecznie muszę jeszcze skończyć RE:Village, ale przy nadrabianiu całej serii, w końcu DLC do RE7 zaczęło mnie męczyć, stąd skok w DMC. Po nowym RE z 2026r wskoczę w Dying Light 1. Podejrzewam że będzie to najlepsza mechanicznie gra "SP" o Zombi, więc zostawiłem na koniec. RDR2 czeka na odpowiedni nastrój.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...