Funky Koval 125 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Możecie mnie nienawidzić> Najdalszy kill z 538 m (fart) 1
Kadajo 7 406 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada @Funky Koval zależy jak grasz Najdłuższy strzal jaki widziałem to prawie 2km... Koleś wysiadł na Firmestorm ze śmigłowca w dużej odległości od wzgórza po drugiej stronie mapy i nie wiem jakim cudem, ale zasadził kila w jakiegoś typa na tym wzgórzu... Tu koleś zrobił podobnie, ale trochę krótszy dystans. 2
Funky Koval 125 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Ale swoją drogą to ten achevement o czymś mówi. Skoro tylko 8% graczy uzbierało 250 kili reckonem a tylu ich biega w każdej grze to muszą niezle pudłować... 1
Vulc 2 191 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 21 minut temu, Funky Koval napisał(a): Skoro tylko 8% graczy uzbierało 250 kili reckonem a tylu ich biega w każdej grze to muszą niezle pudłować... Mógłbyś mnie nie obrażać? Spoiler Nie ma dla mnie nudniejszej klasy niż Recon, stąd mój skill snajperkami jest wprost proporcjonalny do ilości godzin spędzonych grając tą klasą.
brainq 47 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 2 godziny temu, Kadajo napisał(a): Nie. Wszytko jest zrozumiale. Co kogo obchodzi jak kto chce grać. Kromka jak zwykle próbuje pod publiczkę grac. Wcześniej mu nie przeszkadzało ze tryby znikają ? Na sile próbuje robić te filmy, materiał z dupy. Obejrzałem ten materiał, wtedy co mówił o widoczności to mnie wywaliło z kapci bo tego co przypominam ze grając bf3,4 a nawet w 1 nie było problemów jeżeli chodzi o kamuflaże to mogłem dotrzeć wroga i nie powinniśmy na to narzekać jak on twierdził bo u niego jest ok co za pokrętna logika. I żeby nie było mam 35lat i oczy -7. Zawsze o wadach trzeba głośno mówić czy nawet o niespokojnych zjawiskach typu okno overtona zeby nie dać wydawcom wejść na głowe. 2
VRman 2 635 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 5 minut temu, brainq napisał(a): I żeby nie było mam 35lat i oczy -7. 35 czyli młodziak jesteś A wada -7 nie jest tak ważna, bo możesz mieć okulary. Takie rzeczy mają więcej wspólnego z innymi wadami, jak daltonizm czy wypalenie gał co skutkuje gorszym postrzegalnym kontrastem i zlewaniem się tego, co jest do siebie podobne odcieniem, jasnością itp. Ja nawet w BF2 miałem problem czasami, choć raz na ruski rok. W BF4 w zasadzie co zmiana mapki to konieczność ustawiania monitora inaczej, żeby widzieć w cieniach, ale ogólnie też bez problemu. Na filmikach z BF6 nie widzę absolutnie nic, a po aktualizacji CSGO do CS2 pojawił się potężny problem. Nowoczesność w grach niestety wyklucza część graczy, a do tego jest moda na kampienie i snajpienie. Dla mnie to najlepiej jakby wrogie postacie migotały wściekle jak neony w Las Vegas BF 1942 i BF2 nigdy nie były grą w chowanego i nikomu to nie przeszkadzało, ale teraz są inne czasy. Edytowane 2 Listopada przez VRman
Kadajo 7 406 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada 16 minut temu, brainq napisał(a): Obejrzałem ten materiał, wtedy co mówił o widoczności to mnie wywaliło z kapci bo tego co przypominam ze grając bf3,4 a nawet w 1 nie było problemów jeżeli chodzi o kamuflaże to mogłem dotrzeć wroga i nie powinniśmy na to narzekać jak on twierdził bo u niego jest ok co za pokrętna logika. I żeby nie było mam 35lat i oczy -7. Zawsze o wadach trzeba głośno mówić czy nawet o niespokojnych zjawiskach typu okno overtona zeby nie dać wydawcom wejść na głowe. On pitoli czasem takie kocopoły ze ręce opadają. Byle coś powiedzieć. Często zaprzeczając samemu sobie. 1
Funky Koval 125 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) Godzinę temu, Vulc napisał(a): Mógłbyś mnie nie obrażać? Ukryj zawartość Nie ma dla mnie nudniejszej klasy niż Recon, stąd mój skill snajperkami jest wprost proporcjonalny do ilości godzin spędzonych grając tą klasą. Co kto lubi ja sobie zmieniam w trakcie meczów klasę. Ale snajperów jest zawsze zatrzęsienie. Może nie potrafią celoać ale grać też nie Co do Kromki to zrobił zasięgi i teraz nagrywa dla samego nagrywania żeby monetyzować filmy i pompować popularność. A że pier****li 3 po 3? A kogo to obchodzi liczy się nowy kontent. Edytowane 2 Listopada przez Funky Koval 1
oldfashioned 459 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 4 godziny temu, Kadajo napisał(a): On pitoli czasem takie kocopoły ze ręce opadają. Byle coś powiedzieć. Często zaprzeczając samemu sobie. Dzisiejsi "influenserzy" w pigulce. Musi sie klikac. 1
skypan 1 752 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Kromka i jego tekst o widoczności. Ewidentnie nie rozumie co mówi. Napomknął i przyznał się, że w 5-ce miał problemy z widocznością. W innych częściach raczej nie. W 6-ce jest identycznie jak w BFV tylko mamy spoty 3D. Dlatego odnosi wrażenie, że widoczność jest lepsza bo w wielu przypadkach strzela "w spoty" a nie w przeciwnika. W BFV DICE musiało kombinować jak "uwidocznić" przeciwnika a tu poszli po łatwiźnie dając wspomniane spoty 3D i dziwnym trafem w opcjach menu dali filtr SOVIS. Dodajmy do tego jeszcze auto spoty gdy nie mamy tłumika lub jednego konkretnego kompensatora i jesteśmy z automatu na 3d spocie. Kromka bredzi. Widoczność jest słaba a dodając do tego efekty cząsteczkowe i spieprzone oświetlenie to rzekł bym, że jest gorzej niż w BFV. 3
galakty 3 312 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Hahahaha czyli szturmowiec którym i tak nikt nie gra nie działa
oldfashioned 459 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Granie 'duzego' conquesta bez jednego assaulta w teamie to proszenie sie o klopoty. Ja tam sobie lubie pobiegac
krukkpl 221 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 14 minut temu, galakty napisał(a): czyli szturmowiec którym i tak nikt nie gra nie działa Ja wciąż nie wiem czy ta jego strzykawka daje coś oprócz chwilowego szybszego biegu i "halunów". Najgorsza klasa.
Kadajo 7 406 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Mogli więcej nawalić pierdów do tej gry różnych, grałoby się na pewno jeszcze lepiej Naprawdę tylko COD'owych perkow brakuje. Będą wisienka na torcie tego wszystkiego.
skypan 1 752 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Na przełamaniu szturmowiec i resp daje radę. Nawet na podboju z tym respem może sporo namieszać o ile drużyna z niego korzysta. Przydana klasa. Lepszy 1 szturmowiec niż 10 nic nie wnoszących do rozgrywki snajperów. To są dopiero pasożyty
oldfashioned 459 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Prawda jest taka, ze kazda klasa mozna grac teamowo w duzych trybach. No ale nie potrzebujesz 10 reconow na 32v32, ale 2-4 juz spoko. Drone to jest legalny wallhack. Plus szturmowiec per team, to wedlug mnie jest mus w ogarnietej 4, ktora chce namieszac.
galakty 3 312 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Gdyby bronie były przypisane do klasy i szturmowiec jako jedyny miał karabiny to tak...
oldfashioned 459 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Spawn beacon + 2x szybsze przejmowanie punktow. Na duzych conquestach radyjka sa mega przydatne, zwlaszcza jak sie gra agresywnie. Mapy sa chujowe, bo praktycznie ma sie 1 lub 0 mozliwosci flankowania. Wszystko pozamykane, bariery. Nie da sie 'objechac' choke-pointow. 1
galakty 3 312 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada No dokładnie, gdyby inne mapy były to radyjka miałyby duuuuużo sensu. Ale i tak nie rozumiem, radyjko zawsze miał recon!!!! Dlatego lubiłem nim grać bo można było oflankować, postawić radyjko i cykać od flanki + team się odradzał przy nas. Czemu szturmowiec to ma? WTF? A tak recona bierziesz, helka i tyle.
Kadajo 7 406 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Wydaje mi się ze Recon stracił radyjko żeby kamperzy nie mieli łatwego dostępu do swoich miejscówek. Co do drona to jest jakaś masakra, odpalasz go i z dużej wysokości tylko wszystkich oznaczasz, bo świecą się jak żarówki. Ze nie wspomnę o możliwości detonowania zdalnie min. A exploit gdzie wskakujesz na drona i "fly me to the moon" to już wisienka na torcie. Niech mi ktoś wyjaśni jak oni takich rzeczy nie wyłapali podczas projektowania gry. Bo to są tak oczywiste błędy ze to się w pale nie mieści. 1
caleb59 1 621 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) 3 minuty temu, Kadajo napisał(a): Niech mi ktoś wyjaśni jak oni takich rzeczy nie wyłapali podczas projektowania gry. Bo to są tak oczywiste błędy ze to się w pale nie mieści. My od tego jesteśmy. Nie dosyć, że zapłacili to jeszcze błędy im zgłaszaj. Edytowane 3 Listopada przez caleb59
Vulc 2 191 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Tak jak nie wyłapali dziesiątek rzeczy przy okazji poprzednich premier, to już taka Battlefieldowa tradycja. Mnie dla odmiany zaczęło wyrzucać na pulpit przed załadowaniem gry, a w samej grze regularnie zacinają mi się dodatki w czołgach jak gram gunnerem - rozbrajanie min.
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się