Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, skypan napisał(a):

Te profity dla klas coś tam dają ale i tak wszędzie biegam z PM-em bo niezależnie od klasy wymiata.

Tylko na litość boską SCW-10 z magazynkiem 17 nabojów kosi lepiej i ma znikomy recoil w porównaniu do M4A1... NA daleki dystans lepiej tym PMem grać!!!!

Ludzie kochani co to za bzdura :E 

Opublikowano (edytowane)

Dobrze, że przed premierą były Alfa i beta testy połączone z tym i laboratorium :clap: 

@galakty

Obecnie gram USG-90. Sparowany z inżynierem kosi z biodra aż miło. Z resztą w pozostałych klasach podobnie. 50 pestek robi swoje, szybkie przybliżenie też. Normalnie laserowa kosiarka mimo zadawania 20 obrażeń 

Edytowane przez skypan
Opublikowano

Mam ten sam problem na obu kompach, co najciekawsze > to przynajmniej u mnie wystepuje bardzo rzadko, raz na pare meczy, ale zawsze wkurwia ;)  Zoomujesz, pamiec miesniowa robi ruch myszka o 5cm ktory powinien dac Ci rezultat X w grze, a daje Y. 

Tez mam custom configi, rozne ustawienia, problem losowo wraca. Odpukac - przez ten weekend sie nie pojawil na glownym kompie.


@skypan czego uzywasz do nagrywania? OBS? korzystasz z funkcji buffera, czy nagrywasz ciagiem w tle?

1 helka ktora mi sie udalo sciagnac i nagrac ;)
 




 

Opublikowano
9 minut temu, skypan napisał(a):

Obecnie gram USG-90. Sparowany z inżynierem kosi z biodra aż miło. Z resztą w pozostałych klasach podobnie. 50 pestek robi swoje, szybkie przybliżenie też. Normalnie laserowa kosiarka mimo zadawania 20 obrażeń 

P-90 to jeszcze rozumiem, ale PM który ma 17 nabojów i mniejszy recoil na 100 metrów od M4 to jest żart...

Ja wiem że to nie milsim, ale wciąż... 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, oldfashioned napisał(a):

Jak sie wbija lvle na danej klasie?
Trzeba wszytskie challenge zrobic, tak (ten z pompka ogniowa)?

To chyba u mnie niewykonalne %-)

Nie ma chyba czegoś takiego jak level dla klasy, jedynie ogólny. Są wyzwania i one definiują poziom odznaki klasowej, jak i dostęp do wybranych gadżetów. 

 

@oldfashioned to ten nowy SOR 300 co dali w przepustce na filmiku?

 

Edytowane przez Fenrir_14
Opublikowano (edytowane)

To jest chyba level ogólny, w moim przypadku szturmowca, bo ja gram 99% czasu na szturmaku. 

Dzisiaj zagram to sprawdze czy na innych klasach pokaże niższy, ale wątpię. 

A i grałem dluzszy czas z FG i 240fps, w weekend znowu bez FG z bitymi 165fps i chyba jednak FG dodaje jakiegoś laga, ale nie wiem czy to nie placebo

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, skypan napisał(a):

Chyba ten chiński klon ma bardziej "Battlefieldowe" mapy niż BF6. No ale znowu te chińskie klasy śmierdzą mi jakąś mangą :)

W połowie czytania już miałem pytać o jaką grę chodzi, a potem przeczytałem dalej. Eh..

 

 

 

 

Co do mapek w BF6. Śmiech na sali.

 

Ale..

ale... levolution! Tysionc pińcet graczy na jednym serwerze! :E

BF9 to będzie Meleefield. Będzie 128 graczy w mapce 10x10m i gracze będą się okładać kolbami, z animacją z Minecrafta (2 klatki młotka) bo EA nadal będzie dostosowywać grę pod "modern audience".

 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
5 godzin temu, oldfashioned napisał(a):

1 helka ktora mi sie udalo sciagnac i nagrac

Ogromny błąd helki że leciał prosto bez prędkości dość nisko i praktycznie zawisł w powietrzu. Tak się nie lata, ale w sumie niech każdy mój przeciwnik tak lata abyście ściągali go RPG Będzie łatwiej dla mnie w powietrzu w którym i tak mam lekko przesrane bo:

 

1. Glitch IFV dalej jest co skutecznie rujnuje grę,

2. Flak Cannon ładny damage zadaje. Zazwyczaj muszę go zaskoczyć bo jak się leci prosto na niego to na 100% zgon. Najlepiej wlecieć mu na plecy,

3. Jety też ładnie czasem potrafią latać, ale akurat daję radę bo nie ma zazwyczaj w rundach graczy pokroju "silk",

4. AA widzę ostatnio lubią sobie kampić w bazie swojej. Dodatkowo tam jest system że jak ma działko odwrócone w Twoją stronę to rakieta, którą się namierza nic mu nie zrobi bo ma system odbijania pocisków,

5. No i te płaskie mapy to dramat.

 

Poza tym jak się ma ogarniętego gunnera, który ogarnia mapę. Mówi gdzie co jest tzn. co widzi i kierunek to jest spoko. Zaznacza piechotę i ogólnie dobrze strzela to gra się wyśmienicie. Niestety ale pojazd IFV to też trzeba bardzo szybko reagować. Wlecenie my jednym przelotem na plecy i po nim. Jak do tej pory z gunnerem (kolegą na DC) 90% walk wygrywamy 1:1 z wrogą helką, która może mieć nawet przewagę wysokości a i tak przegrywa.

 

Ostatnio drużyna przeciwna była całkowicie zamknięta na respie, próbowała wyjechać pojazdami ale no cóż... :D W sumie nie bardzo lubię taki mecze. Mecze wyrównane i na żyletki bardziej mnie rajcują. 

 

Zauważyłem też że na tej nowej mapie Blackwell Fields mniej ludzi leci do helki. Bo jest praktycznie zaraz przy lotnisku z tyłu i bardziej z boku. Taki Szczyt Wyzwolenia to helka jest zaraz na przodzie i dużo lam biegnie tam na hurra aby już lecieć. Zazwyczaj wystarczy dokładnie 30-40 sekund (liczyliśmy stoperem z kolegą) i już respi się na nowo helikopter (którego resp tez liczyłem trwa mniej więcej 90 sekund). Uważam że DICE powinno respa heli dać z tyłu jak na niektórych mapach.

 

Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

To co, boty nie takie złe

Powiem Ci że obserwując zachowania ludzkich graczy w Battlefield to mam wrażenie że bot wykazuję większego skill-a i grę drużynową niż żywy gracz. Dramat.

  • Upvote 4
Opublikowano

Bo tak jest, pisze o tym od samego początku, ale nikt nie słucha :E

Trafienie na serwer gdzie w PvP będziesz się dobrze bawił i grał "do celu" graniczy z cudem.

Grając tak z botami grasz zawsze "na cel".

Wiadomo ze nie to samo, ale pokazuje tylko jaka patola dzieje się w PvP i dlaczego taka duża część graczy walczy o PvE, bo mają tego dosyć a chcą pograć.

  • Upvote 1
Opublikowano

A i @Kadajo podobno Mirak Valley to w tej chwili jedna z największych map w BF6. To też że porażka. Mapa jest całkowicie nijaka. Jedynym plusem są ostre walki w punkcie C zazwyczaj no tam można zyskać przewagę dostając drugi helikopter.

Ten punkt to taka farma fragów jak punkt też "C" na Szczycie Wyzwolenia :D Ale jak przeczytałem że jest mniejsza od Siege of Shanghai to witki mi opadły :D Powiem dodatkowo że bardzo niezbalansowane są te mapy. Przykładowo ta nowa mapa ma ładnie osłonięte lotnisko po stronie Pax Armata a NATO ładnie odsłonięte. Cały czas piszę z perspektywy pilota helki. Najgorsze jest to że nawet nie chodzi o mnóstwo bugów, glitchy itp. Sam projekt map jest tak źle przemyślany że trzeba by tam wprowadzić gruntowne zmiany. Tylko patrząc na szybkość wydawania patchy i fixów przez DICE wątpię aby kiedykolwiek było to możliwe. Opieszałość DICE w naprawiania błędów to woła o pomstę do nieba.

  • Upvote 1
Opublikowano

Zresztą ten nowy tryb Casual Breakthru działa całkiem ok i jedyne czego tam brakuje to większej ilości map.

To samo powinni stworzyć dla Conquest i gracze PvE myślę będą zadowoleni.

 

@Strilok mam poważne wątpliwości ze w tym BS jest ktokolwiek kto potrafi tworzyć prawdziwe mapy dla serii BF.

Niech oni lepiej zrobią porządne remastery klasycznych map z poprzednich BF'ow to w jakiś sposób uratują tę grę.

Opublikowano

Parę dni temu zaintrygowany - odpaliłem ten nowy tryb Przełamanie Inicjacja. Myślę sobie, zobaczymy co tu wymyślili. Wczytało mi Empire State, akurat jako broniący, więc myślę, piękne rozdanie bo będę od razu na punkcie do masowej rozwałki :D 

Wybrałem giwerę do levelowania, fragi lecą ale patrzę na kill status a tam co chwila BOT LOL sprawdzam tabelę a tam 3/4 boty - ja pitolę no to powbijałem weapon mastery :(

Myślałem że to może ze względu na późną godzinę ( pierwsza w nocy) ale później doczytałem że to serwer z botami dla tych co nie chcą grać PVP. Skończyłem z wynikiem na poziomie 90/4 czy coś takiego. Oczywiście o maxowaniu pukawek można zapomnieć, szkoda czasu na to ;/ 

Opublikowano

Może i możesz ale strasznie wolno idzie wbijanie broni, na zwykłym przełamaniu idzie dużo szybciej bo strzelasz do ludzi a nie do botów, które dają 5% weapon mastery XP w stosunku do tego co żywi gracze. No i jak dla mnie zbyt trywialne jest to ubijanie botów, wolę klasyczny szturm albo przełamanie że zwiększonymi ticketami. Ale kazdy gra co lubi. 

  • Upvote 1
Opublikowano
53 minuty temu, Strilok napisał(a):

Powiem Ci że obserwując zachowania ludzkich graczy w Battlefield to mam wrażenie że bot wykazuję większego skill-a i grę drużynową niż żywy gracz. Dramat.

Dokładnie to samo pomyślałem kiedy odpaliłem pierwszy raz dla jaj te swobodne przełamanie z botami. :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...