Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, skypan napisał(a):

Te profity dla klas coś tam dają ale i tak wszędzie biegam z PM-em bo niezależnie od klasy wymiata.

Tylko na litość boską SCW-10 z magazynkiem 17 nabojów kosi lepiej i ma znikomy recoil w porównaniu do M4A1... NA daleki dystans lepiej tym PMem grać!!!!

Ludzie kochani co to za bzdura :E 

Opublikowano (edytowane)

Dobrze, że przed premierą były Alfa i beta testy połączone z tym i laboratorium :clap: 

@galakty

Obecnie gram USG-90. Sparowany z inżynierem kosi z biodra aż miło. Z resztą w pozostałych klasach podobnie. 50 pestek robi swoje, szybkie przybliżenie też. Normalnie laserowa kosiarka mimo zadawania 20 obrażeń 

Edytowane przez skypan
Opublikowano

Mam ten sam problem na obu kompach, co najciekawsze > to przynajmniej u mnie wystepuje bardzo rzadko, raz na pare meczy, ale zawsze wkurwia ;)  Zoomujesz, pamiec miesniowa robi ruch myszka o 5cm ktory powinien dac Ci rezultat X w grze, a daje Y. 

Tez mam custom configi, rozne ustawienia, problem losowo wraca. Odpukac - przez ten weekend sie nie pojawil na glownym kompie.


@skypan czego uzywasz do nagrywania? OBS? korzystasz z funkcji buffera, czy nagrywasz ciagiem w tle?

1 helka ktora mi sie udalo sciagnac i nagrac ;)
 




 

Opublikowano
9 minut temu, skypan napisał(a):

Obecnie gram USG-90. Sparowany z inżynierem kosi z biodra aż miło. Z resztą w pozostałych klasach podobnie. 50 pestek robi swoje, szybkie przybliżenie też. Normalnie laserowa kosiarka mimo zadawania 20 obrażeń 

P-90 to jeszcze rozumiem, ale PM który ma 17 nabojów i mniejszy recoil na 100 metrów od M4 to jest żart...

Ja wiem że to nie milsim, ale wciąż... 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, oldfashioned napisał(a):

Jak sie wbija lvle na danej klasie?
Trzeba wszytskie challenge zrobic, tak (ten z pompka ogniowa)?

To chyba u mnie niewykonalne %-)

Nie ma chyba czegoś takiego jak level dla klasy, jedynie ogólny. Są wyzwania i one definiują poziom odznaki klasowej, jak i dostęp do wybranych gadżetów. 

 

@oldfashioned to ten nowy SOR 300 co dali w przepustce na filmiku?

 

Edytowane przez Fenrir_14
Opublikowano (edytowane)

To jest chyba level ogólny, w moim przypadku szturmowca, bo ja gram 99% czasu na szturmaku. 

Dzisiaj zagram to sprawdze czy na innych klasach pokaże niższy, ale wątpię. 

A i grałem dluzszy czas z FG i 240fps, w weekend znowu bez FG z bitymi 165fps i chyba jednak FG dodaje jakiegoś laga, ale nie wiem czy to nie placebo

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, skypan napisał(a):

Chyba ten chiński klon ma bardziej "Battlefieldowe" mapy niż BF6. No ale znowu te chińskie klasy śmierdzą mi jakąś mangą :)

W połowie czytania już miałem pytać o jaką grę chodzi, a potem przeczytałem dalej. Eh..

 

 

 

 

Co do mapek w BF6. Śmiech na sali.

 

Ale..

ale... levolution! Tysionc pińcet graczy na jednym serwerze! :E

BF9 to będzie Meleefield. Będzie 128 graczy w mapce 10x10m i gracze będą się okładać kolbami, z animacją z Minecrafta (2 klatki młotka) bo EA nadal będzie dostosowywać grę pod "modern audience".

 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
5 godzin temu, oldfashioned napisał(a):

1 helka ktora mi sie udalo sciagnac i nagrac

Ogromny błąd helki że leciał prosto bez prędkości dość nisko i praktycznie zawisł w powietrzu. Tak się nie lata, ale w sumie niech każdy mój przeciwnik tak lata abyście ściągali go RPG Będzie łatwiej dla mnie w powietrzu w którym i tak mam lekko przesrane bo:

 

1. Glitch IFV dalej jest co skutecznie rujnuje grę,

2. Flak Cannon ładny damage zadaje. Zazwyczaj muszę go zaskoczyć bo jak się leci prosto na niego to na 100% zgon. Najlepiej wlecieć mu na plecy,

3. Jety też ładnie czasem potrafią latać, ale akurat daję radę bo nie ma zazwyczaj w rundach graczy pokroju "silk",

4. AA widzę ostatnio lubią sobie kampić w bazie swojej. Dodatkowo tam jest system że jak ma działko odwrócone w Twoją stronę to rakieta, którą się namierza nic mu nie zrobi bo ma system odbijania pocisków,

5. No i te płaskie mapy to dramat.

 

Poza tym jak się ma ogarniętego gunnera, który ogarnia mapę. Mówi gdzie co jest tzn. co widzi i kierunek to jest spoko. Zaznacza piechotę i ogólnie dobrze strzela to gra się wyśmienicie. Niestety ale pojazd IFV to też trzeba bardzo szybko reagować. Wlecenie my jednym przelotem na plecy i po nim. Jak do tej pory z gunnerem (kolegą na DC) 90% walk wygrywamy 1:1 z wrogą helką, która może mieć nawet przewagę wysokości a i tak przegrywa.

 

Ostatnio drużyna przeciwna była całkowicie zamknięta na respie, próbowała wyjechać pojazdami ale no cóż... :D W sumie nie bardzo lubię taki mecze. Mecze wyrównane i na żyletki bardziej mnie rajcują. 

 

Zauważyłem też że na tej nowej mapie Blackwell Fields mniej ludzi leci do helki. Bo jest praktycznie zaraz przy lotnisku z tyłu i bardziej z boku. Taki Szczyt Wyzwolenia to helka jest zaraz na przodzie i dużo lam biegnie tam na hurra aby już lecieć. Zazwyczaj wystarczy dokładnie 30-40 sekund (liczyliśmy stoperem z kolegą) i już respi się na nowo helikopter (którego resp tez liczyłem trwa mniej więcej 90 sekund). Uważam że DICE powinno respa heli dać z tyłu jak na niektórych mapach.

 

Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

To co, boty nie takie złe

Powiem Ci że obserwując zachowania ludzkich graczy w Battlefield to mam wrażenie że bot wykazuję większego skill-a i grę drużynową niż żywy gracz. Dramat.

  • Upvote 4
Opublikowano

Bo tak jest, pisze o tym od samego początku, ale nikt nie słucha :E

Trafienie na serwer gdzie w PvP będziesz się dobrze bawił i grał "do celu" graniczy z cudem.

Grając tak z botami grasz zawsze "na cel".

Wiadomo ze nie to samo, ale pokazuje tylko jaka patola dzieje się w PvP i dlaczego taka duża część graczy walczy o PvE, bo mają tego dosyć a chcą pograć.

  • Upvote 1
Opublikowano

A i @Kadajo podobno Mirak Valley to w tej chwili jedna z największych map w BF6. To też że porażka. Mapa jest całkowicie nijaka. Jedynym plusem są ostre walki w punkcie C zazwyczaj no tam można zyskać przewagę dostając drugi helikopter.

Ten punkt to taka farma fragów jak punkt też "C" na Szczycie Wyzwolenia :D Ale jak przeczytałem że jest mniejsza od Siege of Shanghai to witki mi opadły :D Powiem dodatkowo że bardzo niezbalansowane są te mapy. Przykładowo ta nowa mapa ma ładnie osłonięte lotnisko po stronie Pax Armata a NATO ładnie odsłonięte. Cały czas piszę z perspektywy pilota helki. Najgorsze jest to że nawet nie chodzi o mnóstwo bugów, glitchy itp. Sam projekt map jest tak źle przemyślany że trzeba by tam wprowadzić gruntowne zmiany. Tylko patrząc na szybkość wydawania patchy i fixów przez DICE wątpię aby kiedykolwiek było to możliwe. Opieszałość DICE w naprawiania błędów to woła o pomstę do nieba.

  • Upvote 1
Opublikowano

Zresztą ten nowy tryb Casual Breakthru działa całkiem ok i jedyne czego tam brakuje to większej ilości map.

To samo powinni stworzyć dla Conquest i gracze PvE myślę będą zadowoleni.

 

@Strilok mam poważne wątpliwości ze w tym BS jest ktokolwiek kto potrafi tworzyć prawdziwe mapy dla serii BF.

Niech oni lepiej zrobią porządne remastery klasycznych map z poprzednich BF'ow to w jakiś sposób uratują tę grę.

Opublikowano

Parę dni temu zaintrygowany - odpaliłem ten nowy tryb Przełamanie Inicjacja. Myślę sobie, zobaczymy co tu wymyślili. Wczytało mi Empire State, akurat jako broniący, więc myślę, piękne rozdanie bo będę od razu na punkcie do masowej rozwałki :D 

Wybrałem giwerę do levelowania, fragi lecą ale patrzę na kill status a tam co chwila BOT LOL sprawdzam tabelę a tam 3/4 boty - ja pitolę no to powbijałem weapon mastery :(

Myślałem że to może ze względu na późną godzinę ( pierwsza w nocy) ale później doczytałem że to serwer z botami dla tych co nie chcą grać PVP. Skończyłem z wynikiem na poziomie 90/4 czy coś takiego. Oczywiście o maxowaniu pukawek można zapomnieć, szkoda czasu na to ;/ 

Opublikowano

Może i możesz ale strasznie wolno idzie wbijanie broni, na zwykłym przełamaniu idzie dużo szybciej bo strzelasz do ludzi a nie do botów, które dają 5% weapon mastery XP w stosunku do tego co żywi gracze. No i jak dla mnie zbyt trywialne jest to ubijanie botów, wolę klasyczny szturm albo przełamanie że zwiększonymi ticketami. Ale kazdy gra co lubi. 

  • Upvote 1
Opublikowano
53 minuty temu, Strilok napisał(a):

Powiem Ci że obserwując zachowania ludzkich graczy w Battlefield to mam wrażenie że bot wykazuję większego skill-a i grę drużynową niż żywy gracz. Dramat.

Dokładnie to samo pomyślałem kiedy odpaliłem pierwszy raz dla jaj te swobodne przełamanie z botami. :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...