SylwesterI. 865 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 1 godzinę temu, Strilok napisał(a): Powiem Ci że obserwując zachowania ludzkich graczy w Battlefield to mam wrażenie że bot wykazuję większego skill-a i grę drużynową niż żywy gracz. Dramat. To spróbuj z żywymi graczami nabić 90/1-10, przecież ten tryb to żadna frajda, strzelanie do kartonowych tarcz biegających po mapie 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Ten tryb z botami ma chyba poziom AI niski, bo jak pamiętam to na BF 2042 oni lepiej reagowali, a tu jak się przyglądałem, to dłużej wyciągał defibrylator do reanimacji, ich reakcja na nas jest sporo dłuższa zanim odda strzał, długo stoją jak ciołki bez reakcji, tego nie było jak parę razy nawet na średnim poziomie w BF2042 testowałem te boty, reakcja, agresywność była kilka razy wyższa, tutaj tego nie ma. Tutaj jak mnie ktoś zabił to był to gracz, w BF2042 to bot snajper potrafił mnie ściągnąć... a tu żadna frajda z takim poziomem, jedynie co to wbicie szybko wyzwań, szkoda, że nie ma szturmu, bo potrzebuję zrobić wyzwania normalnie tego nie zrobię z podłożeniem, prędzej w totka wygram. 1
Strilok 342 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) 27 minut temu, SylwesterI. napisał(a): To spróbuj z żywymi graczami nabić 90/1-10, przecież ten tryb to żadna frajda, strzelanie do kartonowych tarcz biegających po mapie Nabijam 60/0 latając helką. I tak 80% pilotów helki to ludzkie "boty", tak samo jak operatorzy czołgów i piechota Jedynym problemem jest glitch z IFV i jak ktoś lata dobrze jet-em a w moim teamie nikt. Na rundy 30 min zdejmie nas może raz lub dwa jakiś koleś RPG, ale to zazwyczaj nasz błąd i kilka razy glitcher z IFV. Tak to jak już wsiądziemy to latamy cały czas. I tak uważam że najlepiej w sumie latało mi się w BF4. Tam miałem o wiele więcej możliwości kontry na różnego rodzaju broń oraz gunner miał o wiele więcej mozliwości np. TV-iki. Tutaj latanie helką jeśli chodzi o responsywność jest całkiem spoko, ale jeśli chodzi o loadout to żenada, wszystko uproszczone. Grałem przez jakiś czas piechotą, ale jak widzę te spocone ADHD to mi się odechciało. Kolega kupił swoją kopie BF6 i wróciliśmy do starych czasów z BF4 i gramy tylko i wyłącznie helką. Edit: bo może ktoś nie zrozumiał. W BF6 nie gram z botami tylko z real graczami, ale uważam że są gorsi często gęsto od botów. Edytowane 3 Listopada przez Strilok
SylwesterI. 865 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 13 minut temu, Reddzik napisał(a): Ten tryb z botami ma chyba poziom AI niski 3 mapy zagraliśmy z klanowiczami i na jednej bot medyk zawiesił się na reanimacji, ciągle klęczał w 1 miejscu i próbował reanimować podłogę . Reszta botów tak tępa, że wskoczyłem między 3 i wszystkich ubiłem młotem. To tryb dla jakiś upośledzonych graczy. 2
Fenrir_14 825 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 1 godzinę temu, Strilok napisał(a): Edit: bo może ktoś nie zrozumiał. W BF6 nie gram z botami tylko z real graczami, ale uważam że są gorsi często gęsto od botów. To wyskocz z tej helki i spróbuj w trybie bez pojazdów - tylko piechota, wtedy będziesz miał faktycznie jakieś porównanie humans versus bots Ewentualnie jakieś eventy typu Asy Przestworzy - czyli tylko walki powietrzne - był taki tryb w BF2042 - tam możecie się sprawdzić z drużyną w rywalizacji z zapaleńcami latania. 1 godzinę temu, SylwesterI. napisał(a): 3 mapy zagraliśmy z klanowiczami i na jednej bot medyk zawiesił się na reanimacji, ciągle klęczał w 1 miejscu i próbował reanimować podłogę . Reszta botów tak tępa, że wskoczyłem między 3 i wszystkich ubiłem młotem. To tryb dla jakiś upośledzonych graczy. Do tego nie expi broni lol Wskoczyłem dzisiaj sobie na przełamanie z podniesionym limitem na 1H tylko piechota i wbiłem 12 poziomów weapon mastery w tym czasie
Strilok 342 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Mapa z BF3 tzw. Bandar Deser zmieściła by na swojej mapie wszystkie mapy z BF6. Jak tak to ma docelowo wyglądać to ten BF6 to bardziej Hardline niż normalny BF gdzie sztuką było połączyć walki piechoty i pojazdów. Swoją drogą Bandar Deser mogli by zremasterować. 1
skypan 1 752 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Do 6 nazwa Battlefield ewidentnie nie pasuje
Strilok 342 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 6 godzin temu, Fenrir_14 napisał(a): To wyskocz z tej helki i spróbuj w trybie bez pojazdów - tylko piechota, wtedy będziesz miał faktycznie jakieś porównanie humans versus bots Kolego nie wiem czy grałeś w poprzednie odsłony np. BF2? Tylko że BF nigdy nie miał sensu grania samą piechotą. Nigdy nie rozumiałem grania infantry only w BF bo od tego są inne gry. Ale każdy gra jak lubi. Ja jak widzę sytuację gdy mamy przejęte wszystkie punkty na mapie a przeciwnik siedzi sobie na respie na jakim wzgórzu i 3/4 drużyny gra reconem to nie mam żadnych skrupułów aby tam polecieć i ich wybić co do jednego. Ogólnie z odsłony na odsłonę community tej gry jest coraz gorsze. Mam wrażenie że sporo małpek gra w to. Bez żadnego planu na grę i bez zaznajomienia z klasami i trybami. Gra bo gra. Pierwszą klasą, którą wybiera to recon i siedzi w jednym miejscu i sobie strzela radośnie na wprost. DM w BF nigdy nie miał dla mnie racji bytu, a znowu klasyczny podbój w tej odsłonie to porażka, ale czego oczekiwać po nieudolnym DICE, które czeka z łatkami do wydania kolejnej mapy. 1
Fenrir_14 825 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Rozumiem do czego pijesz ale mój wpis dotyczył realnego porównania poziomu gry pvp kontra gracz versus boty 😀 Jakkolwiek zgadzam się z powyższym i też mnie ta sytuacja irytuje. Rozwiązaniem powinien być portal, chociaż i na tej płaszczyźnie jest cały czas dużo problemów.
Kadajo 7 406 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Boty w 6 są zdecydowanie gorsze jeśli chodzi o "AI" niż w 2042. 2
oldfashioned 459 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Boty rownaja poziomem do sredniego poziomu gracza. Nie przytocze teraz zrodla, ale jak przy becie pisali o botach w tych tutorialach do 10lvlu to padla informacja ze poziom zostal dostosowany, zeby poprawic gre 'statystycznemu' grajkowi @Strilok latasz mnk, padem, joyem? Rozmawialismy o tym ostatnio na discordzie, i chyba dojrzalem do tego zeby nauczyc sie latac. Nie wiem czy reumatyzm w dloniach pozwoli, ale chcialbym sprobowac Mam przelatane moze z 30minut w ostatnich 15 latach gry w serie i tak mysle, ze moze lepiej bedzie od zera uczyc sie wlasnie na jakims padzie/joyu? Edytowane 4 Listopada przez oldfashioned
caleb59 1 621 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Nikt się nie spodziewał AI na poziomie Unreal Tournament czy Quake 3 Arena ale żeby były gorsze niż w 2042, które też nie były niczym specjalnym to już jest hit. Ogólnie sporo rzeczy jak tak się zastanawiam było dla mnie lepsze w 2042 niż w 6. Objawienie kolegi @skypan z księgi zadumy, rozdział XIX na temat tęsknoty za 2042 nadal ma swoją moc. 1
Kadajo 7 406 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Głowy nie dam ale wydaje mi się ze boty w trybie treningu lepiej się zachowywały. Podejrzewam ze dla każdej mapy i trybu trzeba osobno tworzyć jakaś logikę dla botów stad jeśli jej nie ma lub jest podstawowa to boty zachowują się wyjątkowo debilnie. W 2042 zdecydowanie była z nimi lepsza zabawa. @caleb59 2042 ma za sobą lata rozwoju wiec 6 może będzie tez z czasem ogarnięta. 1
caleb59 1 621 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) No oby, oby ale póki co ten rozwój idzie jak krew z nosa skoro zapowiadają patcha, a tu nie ma patcha tylko sklepik i Battle Royale. BTW to sklepik też zabugowany bo często kafelki nic nie pokazują i masz puste tło. Edytowane 4 Listopada przez caleb59
SylwesterI. 865 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Jaki ma być rozwój jak gra nie ma jeszcze miesiąca na rynku? Który bf był dopracowany przed upływem roku od premiery?
Kadajo 7 406 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Spokojnie, ledwo miesiąc mija od premiery. I tak "ogólnie" nie jest aż tak źle. Gdyby nie kilka debilnych decyzji to bym rzekł ze jest całkiem dobrze. Niestety nie zmienia to faktu ze ten BF, jak zresztą pisałem od samego początku jest dobrym FPS'em ale słabym BF'em. Małe mapy, zbyt szybkie tempo, mało taktyki a dużo ADHD. Nie tak powinien wyglądać BF. Mało tego, widać ze gra była projektowana z myślą o ADHD i małych mapach co przeczy fundamencie dobrego BF'a i teraz ciężko im będzie z tego wyjść. Zobaczycie jeszcze ludzie zatęsknią nawet za 2042... 1
Strilok 342 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 49 minut temu, Fenrir_14 napisał(a): Rozumiem do czego pijesz ale mój wpis dotyczył realnego porównania poziomu gry pvp kontra gracz versus boty No to wtedy mogę się zgodzić. Bot nigdy nie będzie grał jak real człowiek. 25 minut temu, oldfashioned napisał(a): @Strilok latasz mnk, padem, joyem? M+K. Ustawiłem sobie tylko aby podrywało dziób helki na spacji w sytuacjach awaryjnych bardzo to pomaga. W BF3 grałem na joyu. Tutaj całkiem fajnie i responsywnie zachowuje się helką grając na M+K. Najlepiej jak byś na portalu sobie poćwiczyć manewry. Jest cała masa manewrów, które pomagają wygrać z helką wroga np. latanie do tyłu i szybka zmiana kierunku. Można nawet obrócić helkę aby do dołu miała wirnik takie 360 stopni szybkie jak chcesz fajnie zejść z dużej wysokości na dół. Ogólnie sporo możliwości jest. Grunt to mieć ogarnietego gunner-a bo to jest 80% sukcesu.
krukkpl 221 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Helikopterem to jeszcze parę killi udało mi się zrobić. Ale samolot to masakra, nawet nie rozbijam się latając i "lecę gdzie chcę", ale trafienie w cokolwiek graniczy z cudem.
galakty 3 312 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Bomby z samolotów to ziemniaki, jedynie AGM na szturmowcu robi robotę. Też wolę helkę ale tutaj wszystko posiada rakiety, a RPG zdejmuje na hita więc średnie doświadczenie jest.
Funky Koval 125 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 15 minut temu, krukkpl napisał(a): Helikopterem to jeszcze parę killi udało mi się zrobić. Ale samolot to masakra, nawet nie rozbijam się latając i "lecę gdzie chcę", ale trafienie w cokolwiek graniczy z cudem. Gościu daje radę...
galakty 3 312 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 9 minut temu, Funky Koval napisał(a): Gościu daje radę... Bo nikt na niego nie poluje, trafiłby się podobny u przeciwnika i już by leżał.
krukkpl 221 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 27 minut temu, Funky Koval napisał(a): Gościu daje radę... Wiem, że są wymiatacze. Ja jakoś nie mogę w tej szóstce dobrać ustawień czułości myszki, jest albo za wolno dla manewrów, albo za szybko do precyzyjnego celowania. W BF1 latanie dobrze mi szło. Przynajmniej kiedyś, jak byłem w formie i grało dużo casuali. Bo teraz jak wszedłem to też często trafi się po drugiej stronie jakiś spoceniec z tysiącami godzin i ciężko wówczas przeżyć dwie minuty.
Kadajo 7 406 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Jaka ta gra jest biedna Czemu BS nie zrobią "out of bounds" w pionie, gdzie tylko w pojazdach takich jak śmigłowiec nie giniesz po 5 sekundach ? Ciekawe ile jeszcze czasu będziemy się męczyć z tym dronem. 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 1 minutę temu, Kadajo napisał(a): Jaka ta gra jest biedna Ktoś źle zaprojektował lotnisko, kto na to wpadł? Dobrze, że nie będzie robić CPK 1
skypan 1 752 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 1 godzinę temu, Kadajo napisał(a): 2042 ma za sobą lata rozwoju wiec 6 może będzie tez z czasem ogarnięta. Przecież nowej gry nie zrobią W samej rozgrywce nic nie zmienią. Nawet wychodzi na to, że "własnego" silnika nie ogarniają. Nawet DICE w dawnych czasach nie potrafili w swój silnik A co dopiero teraz.
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się