Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, caleb59 napisał(a):

Jak można brać na poważnie tych kretynów z DICE i ich poprawki. Pojawił się patch, pobieram, odpalam grę a w menu dalej 1.1.1.0 zamiast 1.1.1.5. No super - ktoś powie, że literówka i zapomnieli ALE TO JUŻ DRUGI RAZ taki numer ma miejsce. Skąd ja mam teraz wiedzieć, że zapowiadane zmiany weszły w życie? :E 

Czy dalej wyskakujemy w powietrze na skałkach i krzesłach? 

Opublikowano
2 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Dobra, można znowu olać lub odinstalować - do wyboru bo nadal niegrywalne. :E 

W sumie po biegu to rozrzut powinien być spory. Ba Nawet durzy. Nawet bym go jeszcze zwiększył - szczególnie w PM-ach.

Opublikowano

Po 75h  z grą    mówię pass ,dziękuję  ,postoję z boku i popatrzę .

 

Qwa  w to się nie da grać normalnie ma multi  niestety  ,począwszy od  zwalonego netcode    gdzie gra nie nadąża  rejestrować tego co się dzieje . Gdzieś na redit przeleciał mi wpis właśnie o tym ze netcode  jest z czasów BF1  albo i  dalszych  i wszystko z nim ok  ale był pisany pod  sporo wolniejszego BF1   ,a tu mamy BF6  który jest  przynajmniej o 50% szybszy(rozgrywka) na mniejszych mapach i  gra wariuje   ,nie rejestruje  trafień  .Doskonale to widać jak przechodzisz z pełnego biegu do strzelania   , celownik pokazuje ci ze  trafiasz ,ale nie zadajesz obrażeń 

 

Dzisiaj miałem akcje z rpg i Bradleyem   , wpakowałem w niego 3  rpg  w tył i zadałem całe  20  punktów  obrażeń  :E 

 

Ta  sprawa z rejestracją  trafień prawdopodobnie jest nie do naprawy  na tym etapie gry  ,rozwiązaniem /przypudrowaniem mogą być większe mapy  i spowolnienie rozgrywki .

 

-ludzie nagminnie wykorzystują   w rozgrywce błędy i bugi w grze  

-PM  są  mocniejsze od LKM ,karabinów szturmowych ... nawet z tłumikiem   .Z PM  szybciej i łatwiej  ściągam   gościa na dystansie 100M niż karabinem snajperskim na tym samym dystansie :E  

 

-Dzisiejszy patch   taki z tyłka na odwal się  ,w sumie nic nie zmienił  , a papier  przyjmie  wszystko  .

 

Myślę ze miesiąc miodowy z BF6  miną  ,po pierwszych  zachwytach  i pochwałach   pora zejść  na ziemie i powiedzieć ze gra  pod względem grywalności jest   miedzy  Tragiczna  , a Słaba  czyli ZŁA  :sciana:  Graficznie jest dobrze   ,ale ja nie gram w grafikę .

 

 

 

 

  • Upvote 5
Opublikowano (edytowane)

Jest dokładnie tak jak napisałeś tylko nie każdy chce się do tego przyznać. Ja tam dalej twierdzę, że 6 może kiedyś wpadnie na właściwe tory ale to wymaga sporo czasu, DICE jest słynne z braku pośpiechu i przeciąganiu ile się tylko da.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

Tylko by zrobić z tego rasowego Battlefielda musieli by zmienić wszystko :E A tego nie da się zrobić. To nie BF42 gdzie "fundamenty" miał typowo "battlefieldowe" ale opakowane w kicz i ideologię. A tu mamy podstawy kiczu z COD-a opakowane w wygląd BF-a.

Jak to się mówi: Z gówna bata nie ukręcisz.

  • Upvote 2
Opublikowano

Ale chociaż balansowo są w stanie to trochę podciągnąć. To, że to będzie Call of Duty w przebraniu Battlefielda to się już pogodziłem i nie liczę na nic, po prostu nie mogę wczuć się w 6. Skandalem samo w sobie jest to, że autentycznie lepiej mi się grało w BF 2042 niż w 6 co uważam za patologię samo w sobie.

Opublikowano
16 minut temu, raiders napisał(a):

tym ze netcode  jest z czasów BF1

Ja nie wiem czy oni czasami modelu strzelania właśnie nie przenieśli z BF1. Tam też pociski latały losowo. Dosłownie. 

17 minut temu, raiders napisał(a):

i wszystko z nim ok  ale był pisany pod  sporo wolniejszego BF1 

No i tu racja.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Teraz, skypan napisał(a):

Ja nie wiem czy oni czasami modelu strzelania właśnie nie przenieśli z BF1. Tam też pociski latały losowo. Dosłownie. 

Zgadza się, tam był random recoil co mnie całkowicie i dosyć szybko odrzuciło od BF 1 i nigdy później do gry nie wróciłem, dla mnie totalny niewypał.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

BF1, mimo początkowych obaw o setting i zawartość Battlefielda w Battlefieldzie, to zdecydowanie jedna z lepszych odsłon serii. Masywne, fajnie zaprojektowane mapy, dobry balans pojazdy vs piechota, kapitalny dźwięk i odpowiednia dynamika rozgrywki. Produkcja nie pozbawiona błędów, ale od premiery w zasadzie jej nie deinstaluję. Pod wymienionymi względami BF6 jest z tyłu na każdej płaszczyźnie.

 

Mnie ostatnio już całkiem zagotował hitreg, jak wywalasz pół magazynka w plecy obracającego się gościa, a i tak jest on w stanie krótką serią posłać cię do piachu. To jest podstawa każdej strzelanki, bez tego nie może być funu z gry.

  • Upvote 6
Opublikowano
1 godzinę temu, dawidoxx napisał(a):

A mi się dobrze pykało teraz m240l - z pewnymi dodatkami to praktycznie laser :D 

 

11.thumb.png.5dacf790befe6a8ded3a406e4794ca9e.png

 

Ładnie żeś ich tam wystrzelał hehe

M250 też bije mocno i daleko 👍

M123k zajebista kosiarka na średnim, jedna z moich ulubionych. 

  • Like 1
Opublikowano

W BF6 to najlepiej wspominam pierwszą betę i dzień premiery, kiedy to nerwowo odliczaliśmy setki tysięcy w kolejce do gry :E A później to wiadomo czekanie nie wiadomo na co... Zresztą tu nie ma mowy nawet o miesiącu miodowym skoro żona uciekła Ci sprzed ołtarza :E Tyle wyszło z obietnic ĘĄ.

  • Upvote 1
Opublikowano
34 minuty temu, Funky Koval napisał(a):

Szczerze? Narzekacie jak stare baby :P

Na coś trzeba, narodowość zobowiązuje. ;) A tak na serio, jeśli ktoś miał styczność praktycznie z każdą odsłoną serii na przestrzeni dziesiątek lat, może chyba sobie pozwolić na taką ocenę. A tego typu ludzi jest tutaj dość sporo.

  • Like 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...