Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, oldfashioned napisał(a):

To sa (bylo ich wiecej niz 1?) bany na community steama, nie w grze. 

Aaaaa  no widzisz   ,w pracy  przeglądałem tel to mi tam coś  przeleciało  ze bany za edycje plików  poleciały  ,także  pytam bo nie doczytałem .

 

Swoją drogą sam  to cholerstwo wyłączę   bo mnie razi 

Opublikowano
Godzinę temu, raiders napisał(a):

Pany to jak to jest z wyłączaniem tego crossplay na PC  ,są  bany czy niema  .

Bo już kilka takich  informacji  się pojawiło ze gracze po zmianie  wartości w pliku  dostawali bana 

 

 

Wincy AI moderatorów! Społeczność wytrzyma! :E

 

Ja pierdzielę, ale idiotyzm

Opublikowano

DICE poinformowało, że po krótkiej przerwie boty wracają do trybów Zweryfikowanych w Battlefield Portal  czyli do Podboju, Przełamania oraz Szturmu 💥

Oto, co warto wiedzieć:
⚙️ Każdy z tych trybów obsługuje teraz do 12 botów.
👥 Jeśli włączony jest bot backfill, mecz wystartuje już przy 8 graczach, a każda drużyna może mieć maks. 6 botów.
🚫 Gdy bot backfill jest wyłączony, do rozpoczęcia meczu potrzeba 20 graczy.
💀 XP za boty jest zmniejszone, natomiast XP za graczy pozostaje na poziomie 100% (tak jak w trybach wieloosobowych).
📊 Jeśli boty są aktywne, statystyki gracza (K/D, godziny, reanimacje) nie będą się aktualizować — to błąd, nad którym deweloperzy już pracują.
🏆 Wyzwania wciąż można ukończyć

Opublikowano (edytowane)

Only in battlefield, mimo opcji edit joystick nie da sie nic ustawic XD 

Gram na tym co 'gra zczytala', nie jestem w stanie przebindowac, joy do przodu = heli w gore, throttle up to jakis przelacznik na joyu, kompletnie ni z gruchy ni z pietruchy. 

 

Sciagam war thundera zeby sie uczyc LATAC W BATTLEFIELDZIE.

Edytowane przez oldfashioned
Opublikowano

Ja wczoraj dwa razy miałem jakiegoś buga, że strzelam z ADS i nagle karabin przestawał reagować na kompensację odrzutu myszka tylko poleciał mi celownik w prawo po skosie i mnie zabili... WTF xD

Przez chwile myślałem ze myszka mi przestała nagle działać...

Opublikowano
7 godzin temu, oldfashioned napisał(a):

Gram na tym co 'gra zczytala', nie jestem w stanie przebindowac, joy do przodu = heli w gore, throttle up to jakis przelacznik na joyu, kompletnie ni z gruchy ni z pietruchy. 

Jak nie w grze to w sterach od joya powinieneś mieć możliwość odwrócenia osi.

Opublikowano

Moim zdaniem ręczne wyrzutnie w BF6, jak i czołgi, zadają za mało obrażeń piechocie kryjącej się w budynkach lub na nich. W BFV jednym dobrym strzałem dało się i trzech zasypać gruzem. Tutaj walę snajperowi dwa razy w sufit metr nad jego głową i nic, punkciki za przygwożdżenie. Jak nie trafi się centralnie w gościa to obrażenia są marne. A taka destrukcja efektowna i efektywna miała być.

  • Upvote 2
Opublikowano
32 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Coś jest nie tak z detekcją trafień bo z takiego RPG często musisz CENTRALNIE trafić by ubić, jak walniesz pod nogi to chłop ledwo co draśnięty.

Normalnie ubić to się to robi z broni palnej a nie jak pi@#a z rpg :E 

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, oldfashioned napisał(a):

To jest kwestia balansu, gdybys mogl trafic obok i zabic za kazdym razem to bys mial 90% engow biegajacych. 

No i gdzie problem? :E

Godzinę temu, Sawyer1916 napisał(a):

Moim zdaniem ręczne wyrzutnie w BF6, jak i czołgi, zadają za mało obrażeń piechocie kryjącej się w budynkach lub na nich. W BFV jednym dobrym strzałem dało się i trzech zasypać gruzem. Tutaj walę snajperowi dwa razy w sufit metr nad jego głową i nic, punkciki za przygwożdżenie. Jak nie trafi się centralnie w gościa to obrażenia są marne. A taka destrukcja efektowna i efektywna miała być.

 

Eh, co za plot twist. A jeszcze kilka miesięcy temu ludzie myśleli, że dostaną w końcu porządnego, prawdziwego Battlefielda. A tu mapek dla pojazdów nie praktycznie nie ma. Gówno widać, zabicie przeciwnika gówno daje, bo wszyscy wszystkich zaraz podnoszą, ostatnie dobre heli spierd(zie)lili (widoczność!!!) i jeszcze wszelkie ukłony konfiguracji gameplayu nie dla czołgistów/kierowców/pilotów itp. tylko dla piechoty. :boink:

 

 

Powinni ginąć od razu a nawet prędzej, to by się fanom biegania i fanom oglądania świata przez lunetę przestało podobać i by sobie poszli gdzie ich miejsce.

Battlefield = po jaz dy

To jest gówno a nie Battlefield

Edytowane przez VRman
Opublikowano
54 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Coś jest nie tak z detekcją trafień bo z takiego RPG często musisz CENTRALNIE trafić by ubić, jak walniesz pod nogi to chłop ledwo co draśnięty.

To nei problem z detekcją, tak po prostu jest. Ale jest celny jak laser, a ludzie stoją bo jak strafujesz to masz rozrzut większy więęęęęęc xD 

Opublikowano
Godzinę temu, Sawyer1916 napisał(a):

Moim zdaniem ręczne wyrzutnie w BF6, jak i czołgi, zadają za mało obrażeń piechocie kryjącej się w budynkach lub na nich. W BFV jednym dobrym strzałem dało się i trzech zasypać gruzem. Tutaj walę snajperowi dwa razy w sufit metr nad jego głową i nic, punkciki za przygwożdżenie. Jak nie trafi się centralnie w gościa to obrażenia są marne. A taka destrukcja efektowna i efektywna miała być.

Imho w becie RPG miało zdecydowanie większe pierd***cie. Tutaj czasami trzech ludków się gnieździ jeden na drugim i jak hukniesz w sam środek to nie ma gwarancji że zdejmiesz więcej niż jednego. RPG w becie to było fajne 'crowd control' 😀

  • Upvote 2
Opublikowano

No i to jest niestety zbyt OP na takiego BFa. Na publiku byly by tylko osoby z rpg. Nie mialbys gun fightow tylko rpg fighty ;)
Przypomne jak wygladal 'ostatni prawdziwy BF' > BF2 w conquescie z pojazdami: 90% AT, 10% medykow. 

 

Na 2ce przeciez bylo pelno serverow RANKED gdzie za walenie z rpg do ludzi byl ban: no rpg, no m203, no c4 itp. 

Opublikowano

Takich serwerów nie brakowało też w kolejnych częściach. To tylko częściowo rozwiązuje problem, takie rzeczy powinno się balansować, a nie zabraniać ich używania. Nie widzę żadnego problemu obecnie z RPG - ani w becie, ani w pełnej wersji nie zginąłem ani razu w ten sposób, a swoje kille wyrzutnią to mogę policzyć na palcach obu rąk co najwyżej. drobne zwiększenie obrażeń obszarowych, niewiele by IMO zmieniło.

Opublikowano

Nie wiem co to za aluzje, że nagle każdy z RPG biega - osobiście mam w dupie Inżyniera i gram tylko jak muszę ale sam fakt, że coś jest nie tak z obrażeniami RPG zdecydowanie jest widoczne - czy sam używam, czy też sam obrywam bo nie zawsze ginę i rozumiem kwestie balansu i to nie może zabijać na hita ale jak widzę, że pasek zdrowia mojego żołnierza został ledwo draśnięty kiedy ktoś mi palnął z RPG pod nogi to wiedz, że coś jest nie tak.

Opublikowano (edytowane)

To nie jest aluzja, tylko tak wygladal BF w momencie jak rpg mialo wiekszy splash damage. To jest zmiana ktora zostala wprowadzona 15-20 lat temu.  Beta (demo) i launch BF2 to byla SRAW bonanza. Wiecej rakiet od pestek latalo.

 

aGd9nW0_700b.jpg

Edytowane przez oldfashioned
Opublikowano

#BF6 #RedSec 
🟪 Trzeba przyznać, że celowanie w BF6 jest nieco inne, niż w poprzednich odsłonach, ale DICE wyjaśnił niektóre rzeczy. 

👉Jeśli używasz Uniform Aiming (współczynnik celowania piechoty czy coś takiego w PL wersji) wyłączenie go, a następnie ponowne włączenie nic nie da — te dwie opcje są całkowicie wzajemnie wykluczające i nie powodują "wygładzania" przejścia z hipfire do ADSu.  Jest to efekt placebo. 

👉Ustawienie współczynnika na 0% w 
Uniform Soldier Aiming daje taki sam efekt jak wyłączenie Uniform Aiming. Dzieje się tak dlatego, że domyślnie czułość dla każdego powiększenia celownika skaluje Twoją bazową czułość w dokładnie taki sam sposób, w jaki robi to Uniform Aiming przy wartości 0%.

👉Uniform Soldier Aiming OFF, bądź  0% jest bardzo dobre do śledzenia celu, który już znajduje się na środku ekranu.

👉Uniform Soldier Aiming  ON . sprawia, że Twoja czułość jest spójna tylko wtedy, gdy przesuwasz celownik do określonej „wirtualnej linii” (w obu kierunkach) na ekranie, zdefiniowanej przez współczynnik. 
Poniżej grafika tej "wirtualnej linni". 

👉 "W BF zawsze było 133%, więc wiele osób się do tego przyzwyczaiło. Obecnie w BF6 domyślnie mamy 178% — odpowiada to krawędziom ekranu 16:9, co brzmi dobrze, ale powiedziałbym, że w praktyce raczej nie próbujesz celować „na snap” do celów znajdujących się na samych krawędziach ekranu podczas normalnej gry."

👉Najlepiej jest zastosować współczynnik celowania do takiej proporcji Twojego ekranu, jakie są podane na grafice, a więc grając na 16:9 ustawiasz 178, grając na 21:9 ustawiasz 233  itd. 
ℹ️32:9 powinno mieć  355.6 (nie ma go na grafice). 

👉Zoom Transition Sensitivity Smoothing (wygładzanie przy celowaniu)  jest domyślnie aktywne, gdy wyłączysz Uniform Aiming.

♦️ A więc jeżeli chcesz zachować jak najlepszą "pamięć mięśniową" Dorian z DICE po testach zaleca ustawić:

👉 Poziomy zoom wszystko na 100%.
👉 Współczynnik celowania proporcjonalny do Twojego ekranu. 
👉 Unform Aiming ON

Może to komuś pomoże 👊

IMG_5443.jpeg

Opublikowano
1 godzinę temu, oldfashioned napisał(a):

Przypomne jak wygladal 'ostatni prawdziwy BF' > BF2 w conquescie z pojazdami: 90% AT, 10% medykow. 

Gdzie problem? :D

I tak lepiej niż to teraz.Te chmary medyków to kretynizm.

Jak nie chmary snajperów i luneciarzy to teraz to. 

 

PS. Jak fajnie zauważył youtuber, w BF2 było do wyboru. Ci co chcieli grać tylko piechotą szli na Karkand lub podobne a reszta grała "prawilnie." 

1 godzinę temu, oldfashioned napisał(a):

Na 2ce przeciez bylo pelno serverow RANKED gdzie za walenie z rpg do ludzi byl ban: no rpg, no m203, no c4 itp. 

To zależało od decyzji właściciela serwera. Ja bardzo lubiłem w BF 1942 i BF2 strącać snajperów z "bazooki". 

 

Godzinę temu, caleb59 napisał(a):

Nie wiem co to za aluzje, że nagle każdy z RPG biega - osobiście mam w dupie Inżyniera

Zapraszam do konfesjonału na spowiedź do księdza z mojego filmiku pokazującego mszę w Kościele Battlefielda. Jak się wyspowiadasz i obiecasz poprawę to może nie otrzymasz 5 lat plag Egipskich. ;)

 

Inżynier to najważniejsza klasa w BFie była i powinna zostać. Brało się to nawet jak nie było wolnych miejsc w pojazdach, bo była potrzeba. Bo piechota w starciu z pojazdami bez "Bazooki" miała przesrane, i tak powinno zostać na wieki, wieków, Amen. 

 

Godzinę temu, oldfashioned napisał(a):

To nie jest aluzja, tylko tak wygladal BF w momencie jak rpg mialo wiekszy splash damage. To jest zmiana ktora zostala wprowadzona 15-20 lat temu.  Beta (demo) i launch BF2 to byla SRAW bonanza. Wiecej rakiet od pestek latalo.

 

Jak miło powspominać.... :D

 

 

 

Opublikowano
48 minut temu, caleb59 napisał(a):

2xXP aktywne dla wszystkich poza Steamem. :E 

0 x 2 to wciąż 0 :hihot:

 

Ja już nie mam siły w to grać, ADHD na pełnej. Zużyłem całą energię w ciągu 30h i mam dość. Chcę pograć HC na podboju/przełamaniu, ale Portal martwy, a oficjalnie jest tylko szturm 12 vs 12 co jest żartem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...