Dziarson 151 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Fajnie by było tyle ze koles z pierwszego auta skonczył na wózku tylko dlatego ze panienka myslała ze zdazy go wyprzedzic .A na tym odcinku drogi umarło za ostatnich 5 lat 11 osób . Co wcisniesz na link to inna rozjebunda https://www.google.cz/search?q=bouracka+rybna+nad+zdobnici+vamberk&rlz=1C1ASRM_enCZ677CZ677&espv=2&ei=PRUTV7HCN4HiUaGavLAE&start=10&sa=N&biw=1680&bih=925 ta droga jest przekleta Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Dziarson
michi93 6 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Czemu najwięcej o automacie do powiedzenia mają ludzie którzy nigdy nie prowadzili samochodu z taką skrzynią ? Jeszcze gość który prawka niema ... Cytat Nie wiem, ja nie mam żadnych problemów z obsługą sprzęgła i zmiany biegów. Ba, to nieodłączna część frajdy z jazdy samochodem Zwłaszcza ta frajda jest w punto. Małym,miejskim gównie. Popatrz jakie skrzynie sa montowane w ferrari,lambo,astonach,pagani itd ? Dziwne co ? Cytat Manual daje 100% kontroli nad autem, gdy chcę w tym i koniecznie tym momencie zmienić bieg to mogę i zajmuje to ułamek tego co w automacie z opcją sekwencyjnej zmiany biegów Co Ty chrzanisz ?
Prezes Biznes 5 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 A wiem co mówię, bo wiem jak się sprawuje DSG a jak typowy manual w typowym aucie. Co do supesamochodów to tam automat ma sens bo to są automaty zdecydowanie szybsze od człowieka a o to chodzi w autach o topowych osiągach ale automaty w autach nie koniecznie bijących rekordy nie są szybsze a jeśli już to nie bardzo.
Dziarson 151 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 43 minuty temu, Prezes Biznes napisał: A wiem co mówię, bo wiem jak się sprawuje DSG a jak typowy manual w typowym aucie. Co do supesamochodów to tam automat ma sens bo to są automaty zdecydowanie szybsze od człowieka a o to chodzi w autach o topowych osiągach ale automaty w autach nie koniecznie bijących rekordy nie są szybsze a jeśli już to nie bardzo. Skad sie o tym dowiediziałes bo to głupota jest zaden manual nie zniesie rdukcji z 4 na 2 iznowu przez 2 biegi do przodu co np moje 740 robiło na bierzaco do tego taka redukcja na 4 przy 210 km/h w manualu nawet bys o tym nie pomyslał .
Prezes Biznes 5 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Bo takie DSG mam pod domem i pewna osoba u mnie w domu czasami pomyli biegi ;)
majkel 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) 5 godzin temu, michi93 napisał: Zwłaszcza ta frajda jest w punto. Małym,miejskim gównie. Popatrz jakie skrzynie sa montowane w ferrari,lambo,astonach,pagani itd ? Dziwne co ? Argument z kategorii "a zobacz, w F1 to majo sekwencyjno i łopatki"... może jeszcze diody sygnalizujące zmianę biegów w każdym aucie dać? Frajda jest nawet we Fiacie 126p, ale niektórzy nie mają auta bo lubią jeździć, tylko bo lubią szpanować... No ale sprowadzasz mnie do swojego poziomu i zaraz pokonasz doświadczeniem, więc dosyć. Nie jestem odosobniony w tej opinii, moja siostra też tak twierdzi, jeździła różnymi autami, z manualem i automatem, aspekt widzenia ma szeroki bo nawet ma moto 600. Automat + adaptacyjny tempomat + asystent pasa ruchu = jesteś pasażerem za kierownicą, a nie kierowcą. Jedyne 'za' automatem z mojej strony, to korki - kiedy pełzasz 2 auta/15s i stoisz, wtedy sprzęgło cierpi i noga. Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez majkel
Prezes Biznes 5 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Lub masz kręgosłup uszkodzony z jakiegoś powodu i częsta zmiana biegów nie jest czymś co chciałbyś przeżywać lub po prostu jesteś stary (ale wtedy może lepiej bez nagłej potrzeby lepiej w ogóle nie jeździć)
michi93 6 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 znalazłem jeszcze zdjęcia czerwonego
marsell 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Fajnie się prezentuje. Też planuję coś takiego sobie kiedyś zakupić. Wprawdzie teraz jeżdżę manualną skrzynią biegów, ale zastanawiam się nad automatem w przyszłości. Że podobno taki wygodny jest... Jak to u was wygląda? Lubicie ręcznie zmieniać biegi czy wolicie aby to automat za was wykonał?
Prezes Biznes 5 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ja bardzo lubię zmieniać biegi sam, jest to bardzo przyjemne i utrudnia "przypadkowe" znaczne przekroczenie prędkości
michi93 6 Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Poproszę platynową łopatę Kupiłem kolejnego oczywiście z automatem, fakt że 2 lata temu, ale lepiej późno niż wcale
michi93 6 Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Kolejny ale dziadzieje bo ostatnio za X1 zacząłem chodzić
ampere1 8 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Wiem, że teraz zostanę nagrodzony nagrodą łopaty roku, albo i dekady, jednakże mam pewną kwestię o którą chciałbym się was spytać. Jak wygląda jazda autem z tył napędem? Jest trudniejsza/bardziej niebezpieczna od FWD? Powoli zbieram na nowe auto i nie wiem, czy się motywować do oszczędzania Mazdą 6, czy BWM e90...
LionCFS 9 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 1 godzinę temu, ampere1 napisał(a): Jak wygląda jazda autem z tył napędem? Jest trudniejsza/bardziej niebezpieczna od FWD? Jeśli nigdy nie jeździłeś autem tylnonapędowym, to w zimie, jak będzie śnieg na drogach możesz mieć problemy. Jak masz w okolicy ciężkie warunki drogowe w zimie to odradzałbym tylny napęd. 1
Sheenek 68 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Znajdz kolege ktory ma, przejedz sie i ocen. Roznica jest spora ale tez nie ma co dramatyzowac, do wszystkiego da sie przyzwyczaic i nauczyc. Teoretycznie w zimie mozna latwiej wpasc w poslizg, szczegolnie jak auto bedzie mialo sporo mocy a ty male doswiadczenie. Ocen co ci sie fajniej prowadzi. 1
Totek 52 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Zimą to i przód i tył, jest tak samo dobry lub dupny, zależy od sytuacji. Przód napęd lepszy do przyspieszania, za to tył napęd fajniej kontroluje hamowanie silnikiem. Rozwiązaniem problemu jest napęd 4x4. Nawet takie quattro a różnica na śniegu jest nie do opisania. 1
Boldwyn 7 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Dla 99% kierowców tył będzie bardziej problematyczny, zaczynając od nadsterowności po tak prozaiczne sprawy jak problemy przy wyjeździe z zaśnieżonego miejsca parkingowego (napędzana jest mniej obciążona oś). Te 1% zostaje na osoby które faktycznie będą mieć umiejętności żeby wykorzystać coś z możliwości tylnego napędu. 1
ampere1 8 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 11 minut temu, Boldwyn napisał(a): Dla 99% kierowców tył będzie bardziej problematyczny, zaczynając od nadsterowności po tak prozaiczne sprawy jak problemy przy wyjeździe z zaśnieżonego miejsca parkingowego (napędzana jest mniej obciążona oś). Te 1% zostaje na osoby które faktycznie będą mieć umiejętności żeby wykorzystać coś z możliwości tylnego napędu. A jakie możliwości daje tył napęd?
trepek 136 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Lepszy rozkład mas, rozdzielenie funkcji układu napędowego od kierowniczego, możliwość łatwego zaciśnięcia zakrętu gdy przód wyjeżdża bokiem. 1 1
Totek 52 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Tył napęd często ma lepsze właściwości manewrowe na parkingu, mniejsza średnica zawracania, łatwiejsze parkowanie równoległe, to spore plusy.
bbandi 78 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Ja się pochwalę, nie moim ale brata ale miałem okazję pojeździć, biturbo V6 w dizlu, tył napęd i ten wybierak skrzyni biegów z wysuwanym pokrętłem - dla mnie sztos auto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się