Ludzie na konsolach są wiele bardziej odporni na microstuter, jakbyś grał całe życie w 30klatkach z dropami do 20 to pewnie też tak byś miał
Zobacz sobie materiał DF na samym końcu materiału po 20 minucie i zobaczysz jak frametime się magicznie wyrównuję po zablokowaniu klatek. CPU przestaje wtedy ograniczać i gra działa znacznie równiej.
Blokują fps na ryzenie 3600 na 30fps, a na 7800X3d na 60fps.
Jakiej metody skalowania używacie na kartach RTX 4080/90? Właśnie sobie tak sprawdzam co lepiej wygląda i według mnie TSR jest najlepsza. Drzewa w oddali wyglądają w miarę normalnie, na pozostałych jakbym patrzył przez sitko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się