Skocz do zawartości

Metaphor: ReFantazio


Isharoth

Rekomendowane odpowiedzi

Wątek do dyskusji o Metaphor: ReFantazio, czyli nowej grze ze stajni Atlusa, która miała premierę 11 października 2024.

 

Jak tam? Gra ktoś? Ja już jestem w czwartej z rzędu lokacji, w głównym dungeonie, który na razie jest najdłuższy ze wszystkich. Normalnie powiedziałbym że jest męczący, ale na szczęście mam już taki level że większość walk mogę przejść bez przechodzenia w tryb turowy. No i jest to idealne miejsce do farmienia lvl na różnych archetypach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Isharoth napisał:

 

Pytanie ile tak % mam ukończone gry jeśli

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Pokonałem już Rellę i jej smoka?

 

 

Jakieś 3-4 godzinki. Ostatni deadline w kalendarzu na domknięcie wszystkich spraw i przed Tobą pozostanie kilku etapowy dung z finałowym bossami. W grze jest

Spoiler

kilka zakończeń, ale szansa, że wybierzesz odpowiedzi nie prowadzące do prawdziwego zakończenie jest raczej niewielka.

 

W ostatnim etapie finałowego dungu

 

Spoiler

jak nie rozwalisz wszystkich kryształów Magli to odblokujesz sobie sekretnego bossa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaycob napisał(a):

Jakieś 3-4 godzinki. Ostatni deadline w kalendarzu na domknięcie wszystkich spraw i przed Tobą pozostanie kilku etapowy dung z finałowym bossami. W grze jest

Nie spodziewałem się że tak mało! Czyli nie uda mi się wbić wszystkich znajomości na max. Nawet nie jestem pewien co do statystyk głównego bohatera. :E

 

To muszę się jakoś wzmonić, bo w sumie nie mam żadnego pomysłu co zrobić z MC.

 

Spoiler

Mam spory problem z tym że niektórzy dołączyli dosłownie pod sam koniec gry, więc nie było czasu żeby ich jakoś rozwinać.

 

Edytowane przez Isharoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko jednej postaci nie wbiłem. Nie wiem jakim cudem zabrakło mi czasu dla

Spoiler

Basilio

 i w tym jego ostatecznego Archetypa.

 

 

To jest wada tej gry, że po pewnym momencie

Spoiler

za tą smoczą wyspą

pacing fabularny rusza w hiperprędkość :D i wszystko imo dzieje się zbyt szybko. W tym odsłonięcie kolejnych postaci, które miały level dużo niższy od mojego MC.   Na szczęście nie trzeba nimi grać, a ostatni dung pozwala na farmę bez końca.

 

Zrób jeszcze wcześniej traile ze smokami. Dobre fanty się z nich dostaje.

 

Edytowane przez Jaycob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, aż dziwne mi się wydaje żeby gra się miała już kończyć. Z Gallicą mam rank 6.

Spoiler

Jeszcze Basilio jest zablokowany, a Euphy nawet nie zdążyłem zacząć robić. :E 

Mam 9 dni do rzekomej walki z 

Spoiler

Louisem

ale wydaje mi się to strasznie mało. W takim razie u mnie jeszcze daleko będzie do wbicia wszystkiego na max, mimo że starałem się nie marnować czasu :( 

Edytowane przez Isharoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry.

Widziałem wczoraj na YT jeden taki krótki filmik z gry, motyw fabularny, związany z takim jednym złym.

Scena mega, dialog topka, klimat, atmosfera - tam było po prostu wszystko. Tak mi się spodobało że stwierdziłem że kupię to i przejdę - oczywiście nie mam pojęcia kiedy, bo mam Ishina do dokończenia, obecnie płaczę nad Veilguardem, a zza rogu spogląda nowy Ys - ale zagram. 

Edytowane przez Element Wojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.gry-online.pl/newsroom/metaphor-refantazio-czyli-najlepsze-rpg-tego-roku-mocno-zyskuje-n/zb2b3d0

Cytat

Wprowadza ona m.in. pełne wsparcie dla rozdzielczości ultrapanoramicznych, zarówno podczas rozgrywki (z prawidłowo skalującym się interfejsem), jak i w trakcie scenek przerywnikowych. Mod poprawia także oprawę graficzna podwyższając rozdzielczość okluzji otoczenia oraz cieni. Ponadto obniżono agresywność efektu LOD, przez co gra na dalszych dystansach nadal renderuje obiekty w wysokiej jakości, zamiast ich uproszczone wersje.

Projekt pozwala także wyłączyć limit 60 klatek/s oraz dodaje opcję pomijania intra. Zaimplementowano również obsługę 8-kierunkowego ruchu analogowego podczas zabawy na padzie oraz poprawiono FOV (Field of View/Szerokość Pola Widzenia)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Element Wojny Czekamy na więcej osób do dyskusji! ;) Ja pewnie do końca następnego tygodnia już będę miał gierkę skończoną.

 

@Reddzik Jako że mam 21:9 monitor, to korzystałem z tego moda od samej premiery. Autor dodawał sporo przydatnych funkcji. Część z nich wylądowała potem w grze poprzez patche :E np. możliwość wyłączenia efektów wizualnych przy sprincie. Ale oficjalnego wsparcia 21:9 raczej nie dodadzą, bo to wymagałoby srogich przeróbek większości animowanych menu. :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...