Side: To się zgadza. Obecnie siedzę przed TV Samsunga 1080p (jeszcze z dużą ramką - 2009 rok ) i mam przeskalowany rozmiar na 2160p, ale co z tego, skoro piksel na matrycy 1080p jest dupny. Ale, że siedzę jakieś 3 metry od TV, to nie widzę pikseli na tak dużym ekranie, za to gry (stare, bo nowe to kupa) w 2160p wyglądają miodnie (np. Borderlandsy, czy fishingplanet, itp podobne starocie)
No i ten stary TV ma dziwne odczyty:
https://ibb.co/3B3v3gG
https://ibb.co/jTXchWZ
Tak, czy siak warto, jeżeli jest to możliwe przeskalować rozmiar z mniejszego na większy. Tak myślę
na razie zostawiam tak jak jest. Trzeba wentylacje w budzie poprawić, zamówiłem sobie pure winga 140 na przód, bo przy standardowej konfiguracji w 501 airfolow to zauważyłem że karcie trochę zimnego powietrza brakuje. Po UV mam sytuację gdzie VRAM mam cieplejszy niż GPU . Plus muszę krzywe poprawić bo ten auto to delikatnie mówiąc kupa. Prawie non stop jest 750 obrotów na budzie.
tak to wygląda po godzince w cuszimie
Taka jest różnica, że Gsync sam w sobie marginalnie podnosi input lag, a Vsync z FG to już masz lag w setkach ms.
FG bez żadnej synchronizacja to tearing, brak płynności + większy input lag nawet pomimo dużo większej liczby klatek nie odczujesz żadnej poprawy płynności.
U mnie po nowym patchu shadery ładują się ciągle. Nie trwa to zbyt długo. Gorszym problemem jest, że po 1-1,5 godz. grania fps leci do 5-10. Czytałem o tym problemie, niby pomaga ustawienie V-Sync w panelu Nvidii na "Fast", ale mi nie pomogło. A poza tym zero crashów (może nie gra nie zdąża, bo robię sesję max 2 godz.), TAA 100% + FG, 80-120 fps, epicko-wysokie detale.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się