U mnie kompakt bo nie lubie (i nie potrzebuje) większych aut. Szukałem czegoś co będzie możliwe komfortowe w trasy stąd pomysł na premium, które ostatecznie nic z tego premium w sobie nie ma
Chciałem coś możliwie cichego w trasach bo od czasu do czasu jakąś eską czy autostradą jeżdżę, nie chciałem segmentu D, stąd A3. W kwestii wyciszenia to A3 jednak było totalnie chybionym strzałem mimo, że było mi właśnie pod tym kątem polecane (na pclabie ). Wziąłem sprawy w swoje ręce nieco poprawiłem fabrykę. Jest przyzwoicie/akceptowalne ale to tyle.
Wyposażenie średnie - wewnętrzny S line, lepsze LEDy, kamera cofania, virtual cockpit+, adaptacyjny tempomat, grzane kuferki, lepsze nagłośnienie (ale nie topowy Bang&Olufsen, opcja pośrodku), ładowrka indukcyjna. Jest więc minimum przyzwoitości ale szału też nie ma.
Silnik 1.5 150 i DSG, jeździ to przyjemnie, mocy mi nie brakuje, skrzynia działa gładziutko, tutaj żadnych zastrzeżeń.
Wykończenie w środku jest przeciętne, twarde plastiki w boczkach drzwi (nawet z przodu a podczas jazdy testowej były miękkie (miękkawe) więc widać, że w toku życia modelu VW obniża jakość), pod pokrywą bagażnika goła blacha, brak wyściółki w schowkach (to sam dołożyłem, pierdoła a ile przyjemniej). Generalnie fajne daily, ani szałowe ani złe, jeździ przyjemnie, po wyciszeniu jest przyzwoicie nawet przy ~120-130 kmh (więcej nie jeżdżę).
Spalanie niskie. Przy stałych 120 na tempomacie 5.7-5.8l. Przy jeździe krajówkami można zrobić nawet 5l. W mieście jak to w mieście, zależy ile korków, świateł itp. Może być 8 może być 12l.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się