Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Właśnie wrzucil filmik, miałem rację black Level jest świetny ale gra jest zbyt ciemna, ja sobie ustawiłem zle black Level, nie wiem czemu wydawało mi się, że przejście z -4 na 0 podniesiw ogólna jasność jak jeszcze bardziej zwiększa :E no nic, dzisiaj naprawimy

Opublikowano
9 godzin temu, MJRegul napisał(a):

Ok ja na dzisiaj się poddaję. Tramadol działa, rwa kulszowa do przeżycia (nie polecam nikomu, nawet wrogom), we łbie się kręci a jak zamknę oczy to helikopter i dupa a nie granie w takim stanie. Dalsze boje w 4:3 jutro :stukniety:

PS. 11,5k

Walcz!!

PS. Idz do dobrego fizjo niech zoabczy czy jestes symetryczny i ktore miesnie trzeba wzmocnic. I oczywiscie przestac robic to co cie w ten stan wpedzilo :)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, sideband napisał(a):

Przecież to nie ma podjazdu do Metro Exodus Enhanced nie wspominając o wydajności :E

Gra jest co najwyżej przeciętna graficznie, artystycznie bardzo ładna ale od strony technicznej mega slabo, oświetlenie dynamiczne jest wręcz żałośnie słabe 

Edytowane przez Joloxx9
  • Upvote 2
Opublikowano

Zupełnie mnie nie zaskoczyła ta premiera. Po prawdzie to przez ostatni miesiąc oswoiłem się z myślą że odpalę nie wcześniej niż za 2-3 miesiące. Niech pracują nad grą dalej bo to niedokończony produkt. Do tego wkład modderów. Także czekam na wszelkie QOL, tekstury, skrypty, poprawiony HUD i wiele więcej. 

Opublikowano (edytowane)

https://www.pcguide.com/news/stalker-2-community-fearful-of-technical-disaster-on-pc-as-pre-release-reviews-say-its-not-ready-for-launch/

 

Psioczylismy na MSFS 2 dni temu, ale cos czuje, ze o ile MSFS bedzie w pelni grywalny w ciagu nastepnych 2 dni o tyle stalkerowi zajmie to conajmniej 6 miesiecy :E 

 

Jak ja nienawidze UE5 to sie glowie nie miesci. 

Edytowane przez Joloxx9
  • Upvote 3
Opublikowano
5 godzin temu, seba842005 napisał(a):

Grubo jest coś skopane z optymalizacją. Na laptopie z 4070 bez problemu mogę grać przy Epickich ustawieniach z dlss quality w rozdziałce 2560x1600 i mam praktycznie zawsze powyżej 60fps (oprócz miejscówki stalkerów, bo tam to nic nie daje rady). Włączenie FG sypie grę totalnie i są po czasie spadki nawet do 20fps. Najczęściej gra chrupie przy kontakcie z npecami. 

 

 

U mnie dokładnie to samo cos z framegen jest nie halo dzieje sie tak tylko jak giniesz i za któryms razem zmienia się framerate

Opublikowano (edytowane)

Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach.

 

Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprawio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam.

 

Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów.

 

// Edit: Odpaliłem właśnie Reddita. Wygląda na to, że to nie tylko ja mam obiekcję w stosunku do A-Life.

Edytowane przez Seeker
Opublikowano

Włączyłem wczoraj, żeby zobaczyć jak gierka hula. I jest nieźle, choć to sam początek gry, później będzie pewnie ciężej.

W rozdzielczości 1440p na ustawieniach epickich, bez żadnych dopalaczy i bez wrogów na ekranie jest 70-80 fpsów.

Opublikowano
23 minuty temu, Devils1100 napisał(a):

U mnie dokładnie to samo cos z framegen jest nie halo dzieje sie tak tylko jak giniesz i za któryms razem zmienia się framerate

Te generatory fejkowych klateczek to działają jak chcą, częściej z nimi są jakieś problemy niż faktycznie daje się znich korzystać bez zgrzytania zębami. Jak jest dobra implementacja to super bajer ale przeważnie zawsze coś nie do końca jest dopracowane.

Opublikowano
10 godzin temu, MJRegul napisał(a):

we łbie się kręci a jak zamknę oczy to helikopter

To problem z błędnikiem? Jeżeli tak to odezwij się na priv. Mam proste ćwiczenie na to, które załatwiło sprawę. Leki nie działały a na nogach ustać nie mogłem jak by człowiek pijany chodził. 

Opublikowano
5 godzin temu, sideband napisał(a):

Przecież to nie ma podjazdu do Metro Exodus Enhanced nie wspominając o wydajności :E

Też mi się wydaje że Metro Exodus Enhanced Edition z RT na 4A Engine wygląda lepiej od S.T.A.L.K.E.R 2 na Unreal Engine 5 

  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, Seeker napisał(a):

Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach.

 

Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprawio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam.

 

Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów.

 

// Edit: Odpaliłem właśnie Reddita. Wygląda na to, że to nie tylko ja mam obiekcję w stosunku do A-Life.

Bez kitu po dłuższym ograniu mam takie samo wrażenie, trafiłem do dwóch większych miejscówek jak i po drodze do nich, normalnie cały czas respili się przeciwnicy z tyłka. Oczywiście jak ja przyszedłem bo tak to cisza, żywej duszy tam nie było bo obserwowałem przez lunetę z karabinu snajperskiego. Co ich wybiłem i chciałem pozwiedzać/przeszukać teren to robiły się kolejne fale respów.. ludzi , potworów:E

 

No i faktycznie nawet jak pojawiali się  z daleka to już biegli na mnie i alarm... a nie, że szli i zaskoczeni, że tam jestem i chciałem zrobić zasadzkę:E 

Edytowane przez Spychcio
  • Haha 1
Opublikowano

 

3 minuty temu, Spychcio napisał(a):

(...) Oczywiście jak ja przyszedłem bo tak to cisza, żywej duszy tam nie było (...)

O to to. Człowiek idzie sobie pustą drogą i nagle respią mu się na garbie przeciwnicy. Niczym policja w Cyberpunku.

  • Like 1
  • Haha 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...