Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

https://www.pcguide.com/news/stalker-2-community-fearful-of-technical-disaster-on-pc-as-pre-release-reviews-say-its-not-ready-for-launch/

 

Psioczylismy na MSFS 2 dni temu, ale cos czuje, ze o ile MSFS bedzie w pelni grywalny w ciagu nastepnych 2 dni o tyle stalkerowi zajmie to conajmniej 6 miesiecy :E 

 

Jak ja nienawidze UE5 to sie glowie nie miesci. 

Edytowane przez Joloxx9
  • Upvote 2
Opublikowano
5 godzin temu, seba842005 napisał(a):

Grubo jest coś skopane z optymalizacją. Na laptopie z 4070 bez problemu mogę grać przy Epickich ustawieniach z dlss quality w rozdziałce 2560x1600 i mam praktycznie zawsze powyżej 60fps (oprócz miejscówki stalkerów, bo tam to nic nie daje rady). Włączenie FG sypie grę totalnie i są po czasie spadki nawet do 20fps. Najczęściej gra chrupie przy kontakcie z npecami. 

 

 

U mnie dokładnie to samo cos z framegen jest nie halo dzieje sie tak tylko jak giniesz i za któryms razem zmienia się framerate

Opublikowano (edytowane)

Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach.

 

Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprawio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam.

 

Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów.

 

// Edit: Odpaliłem właśnie Reddita. Wygląda na to, że to nie tylko ja mam obiekcję w stosunku do A-Life.

Edytowane przez Seeker
Opublikowano

Włączyłem wczoraj, żeby zobaczyć jak gierka hula. I jest nieźle, choć to sam początek gry, później będzie pewnie ciężej.

W rozdzielczości 1440p na ustawieniach epickich, bez żadnych dopalaczy i bez wrogów na ekranie jest 70-80 fpsów.

Opublikowano
23 minuty temu, Devils1100 napisał(a):

U mnie dokładnie to samo cos z framegen jest nie halo dzieje sie tak tylko jak giniesz i za któryms razem zmienia się framerate

Te generatory fejkowych klateczek to działają jak chcą, częściej z nimi są jakieś problemy niż faktycznie daje się znich korzystać bez zgrzytania zębami. Jak jest dobra implementacja to super bajer ale przeważnie zawsze coś nie do końca jest dopracowane.

Opublikowano
10 godzin temu, MJRegul napisał(a):

we łbie się kręci a jak zamknę oczy to helikopter

To problem z błędnikiem? Jeżeli tak to odezwij się na priv. Mam proste ćwiczenie na to, które załatwiło sprawę. Leki nie działały a na nogach ustać nie mogłem jak by człowiek pijany chodził. 

Opublikowano
5 godzin temu, sideband napisał(a):

Przecież to nie ma podjazdu do Metro Exodus Enhanced nie wspominając o wydajności :E

Też mi się wydaje że Metro Exodus Enhanced Edition z RT na 4A Engine wygląda lepiej od S.T.A.L.K.E.R 2 na Unreal Engine 5 

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, Seeker napisał(a):

Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach.

 

Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprawio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam.

 

Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów.

 

// Edit: Odpaliłem właśnie Reddita. Wygląda na to, że to nie tylko ja mam obiekcję w stosunku do A-Life.

Bez kitu po dłuższym ograniu mam takie samo wrażenie, trafiłem do dwóch większych miejscówek jak i po drodze do nich, normalnie cały czas respili się przeciwnicy z tyłka. Oczywiście jak ja przyszedłem bo tak to cisza, żywej duszy tam nie było bo obserwowałem przez lunetę z karabinu snajperskiego. Co ich wybiłem i chciałem pozwiedzać/przeszukać teren to robiły się kolejne fale respów.. ludzi , potworów:E

 

No i faktycznie nawet jak pojawiali się  z daleka to już biegli na mnie i alarm... a nie, że szli i zaskoczeni, że tam jestem i chciałem zrobić zasadzkę:E 

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano

 

3 minuty temu, Spychcio napisał(a):

(...) Oczywiście jak ja przyszedłem bo tak to cisza, żywej duszy tam nie było (...)

O to to. Człowiek idzie sobie pustą drogą i nagle respią mu się na garbie przeciwnicy. Niczym policja w Cyberpunku.

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano
6 godzin temu, sideband napisał(a):

Przecież to nie ma podjazdu do Metro Exodus Enhanced nie wspominając o wydajności :E

Witamy szanownego Kolegę :witojcie2::faja:

 

Dzisiaj jadę kupić czerwony dywan.

Opublikowano
Godzinę temu, Joloxx9 napisał(a):

Psioczylismy na MSFS 2 dni temu, ale cos czuje, ze o ile MSFS bedzie w pelni grywalny w ciagu nastepnych 2 dni o tyle stalkerowi zajmie to conajmniej 6 miesiecy :E 

 

Jak ja nienawidze UE5 to sie glowie nie miesci. 

Dzisiaj już MFS odpaliłem i działał więc prawdę mówisz :E

 

UE5 to jest porażka, trzymać się swoich silników lepiej... 

Opublikowano (edytowane)

Właśnie sobie przypomniałem, że w legendarnym Crysisie z 2007r. bez problemu było widać wszystkich przeciwników z daleka, w bazach, przy jeepach, na łodziach, w mini bazach i to z setek metrów. A teraz resp 20m za mną lub przede mną. Dramat:niegrzeczny: 

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano

PRZEBIJAM WSZYSTKIE WASZE PROBLEMY!

 

Wczoraj kiedy zaczynałem pobierać grę miałem jeszcze 95GB wolnego miejsca, gra pobierała się normalnie. Późnym wieczorem na 47% postępu pobierania zapauzowałem na Steamie postęp, wyłączyłem kompa i poszedłem spać. Dzisiaj rano odpalam kompa, włączam Steama a tam komunikat "masz za mało miejsca na dysku by zainstalować" - myślę sobie "co jest grane?". Sprawdzam miejsce na dysku a tam dalej 95GB wolnego, profilaktycznie usuwam dwie inne gry by zwolnić miejsce - pomogło, Stalker 2 zaczął się pobierać ale nie od 47% TYLKO OD NOWA. :E

 

Tak więc przede mną kolejne 14h pobierania gry od zera bo tak zdecydował sobie Steam, nie wiem co jest grane i pierwszy raz widzę taką anomalię.

 

P.S. Czuję się jak śmieć, dziękuję za uwagę. 

  • Confused 1
  • Sad 4
Opublikowano
8 minut temu, Seeker napisał(a):

 

O to to. Człowiek idzie sobie pustą drogą i nagle respią mu się na garbie przeciwnicy. Niczym policja w Cyberpunku.

Czyli że znowu zapłaciliśmy za możliwość wzięcia udziału w BetaTestach, jak miło :E:lol2:

Opublikowano
1 minutę temu, caleb59 napisał(a):

PRZEBIJAM WSZYSTKIE WASZE PROBLEMY!

 

Wczoraj kiedy zaczynałem pobierać grę miałem jeszcze 95GB wolnego miejsca, gra pobierała się normalnie. Późnym wieczorem na 47% postępu pobierania zapauzowałem na Steamie postęp, wyłączyłem kompa i poszedłem spać. Dzisiaj rano odpalam kompa, włączam Steama a tam komunikat "masz za mało miejsca na dysku by zainstalować" - myślę sobie "co jest grane?". Sprawdzam miejsce na dysku a tam dalej 95GB wolnego, profilaktycznie usuwam dwie inne gry by zwolnić miejsce - pomogło, Stalker 2 zaczął się pobierać ale nie od 47% TYLKO OD NOWA. :E

 

Tak więc przede mną kolejne 14h pobierania gry od zera bo tak zdecydował sobie Steam, nie wiem co jest grane i pierwszy raz widzę taką anomalię.

 

P.S. Czuję się jak śmieć, dziękuję za uwagę. 

Oo to współczuję, życzę szybkiego dostępu do światłowodu. Człowiek przestaje wtedy myśleć o kwestii ściągania dużych plików.

 

A co do gry to mimo iż byłem ogromnym entuzjastą i miałem mega hajp to po 9h gry nie wiem czy grać dalej. Potrzeba wielu poprawek... a mapy i tak odkryłem dopiero z 1/20 czyli tyle co nic.

  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, Spychcio napisał(a):

Właśnie sobie przypomniałem, że w legendarnym Crysisie z 2007r. bez problemu było widać wszystkich przeciwników z daleka, w bazach, przy jeepach, na łodziach, w mini bazach i to z setek metrów. A teraz resp 20m za mną lub przede mną. Dramat:niegrzeczny: 

Kolejna gra wydana o rok za wcześnie jak cp2077

  • Like 1
Opublikowano
49 minut temu, azgan napisał(a):

Też mi się wydaje że Metro Exodus Enhanced Edition z RT na 4A Engine wygląda lepiej od S.T.A.L.K.E.R 2 na Unreal Engine 5 

Wydaje? Czy tylko ja widze, ze w stalkerze 2 oswietlenie jest tragiczne? :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...