Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, DITMD napisał(a):

Tych ścinek nie nazwałbym mikro :lol2: Coś ten gość ma u siebie nie tak skoro ma takie przycięcia.

U mnie też jest ten sam problem zresztą masa ludzi to ma, wystarczy poczytać na innych forach gdzie szukają rozwiązania na własną rękę 

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Amp napisał(a):

Problem z padem to na PC? Jak tak to u mnie xboxowy bez problemu wykryty i działa ale grać wolę na klawiszach a tu z przypisaniem jest lipa.

U mnie pad też działa bez problemu i wykrywa go od strzała tylko wibracje mi wcięło tak jak pisałem wcześniej 

1 minutę temu, caleb59 napisał(a):

Żaden problem z padem, w innych grach wszystko ok. Poza tym MASA ludzi w necie narzeka, że coś jest nie tak ze wsparciem padów Xbox na PC.

Dokładnie 

Opublikowano
3 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

A ktoś inny zagra w to za 6 miesięcy i będzie się bardzo dobrze bawił. Dlatego z zasady omijam premiery, bo to dla mnie zbyt wiele - gry mają bawić i odprężać a nie stresować i doprowadzać do "skraju załamania nerwowego". Warto budować sobie listę do gier do ogrania i się jej trzymać, tak żeby nowe gry trafiały na biurko kiedy są już w pełni grywalne. BG3 i KCD najlepszy przykład - BG3 totalnie mi się zabugował po premierze, KCD w zasadzie nie działało w ogóle. Obie ograłem rok później i bawiłem się doskonale. 

Akurat co to BG3, grałem na premierę, przeszedłem w miesiąc po, bo miałem problem w 3 akcie, i grałem na raty i tak się ciągnęło, ale technicznie jedynie 3 akt miasto w mieście powodował dropy fps, co do glitchy, bugów, trafiłem chyba na jeden z questem Shadowheart?Posępnej, gdzie nie dostałem dla niej broni, ale chyba po patchu znalazło się w ekwipunku- nie pamiętam detali. Ale BG3 a Stalker 2 to niebo a ziemia pod względem stanu na premierę. Nawet Dragons Dogma 2 nie sprawiło mi takich problemów co ta gra, wprawdzie DG2 nadal to kupsztad, ale była w lepszym stanie :D To co tu się dzieje, to mało powiedziane. Powinni zaorać grę do tego stopnia, że wywalić ze steama i wrócić gdy zostanie połatana.

Opublikowano (edytowane)

U mnie jak narazie zero crashy, tylko stutter ale to chyba u kazdego.

Za to widac braki szlifu, te cyrki z npc tez mecza, jak uciekalem z bazy wojskowej jak idiota stalem i zabijalem wrogow falami, dopiero po jakims czasie sie szczailem ze oni sie spawnuja :E

Gram na najwyzszym poziomie I walka z mutantami jest meczaca, zabijaja mnie 1-2 drapnieciami a sami wciagaja kilkadziesiat naboi z beknieciem. Dopiero lepszy shotgun ulatwil mi sprawe, 6-8 strzalow na mordke i po nim.

Do tego ekonomia i balans psucia itemow jest chory, na naprawe mojego poczatkowego kalacha z luneta i ulepszeniami potrzebuje 9k, a kombinezon 18k, srogo bo mnie nie stac. I poprostu uzywam ciagle znalezione inne badziewia, jedynie lunetke przekladam, bo uzywanie swoich odpicowanych broni jest nieoplacalne, a te szroty tak samo szybko zabijaja ludzi.

Ktos wie czy ceny napraw sa tez powiazane z poziomem trudnosci?

Jest mega atmosfera ale rozwazam przerwe bo za 2 dni mi GP wygasa, tylko ciekawe ile czasu im bedzie trzeba zanim gre naprawia i zbalansuja.

 

PS. Gram na padzie od Xa i zadnych problemow z nim nie mam, poza tym co jest wszedzie ze dead zone nie ma i pad na najmniejsze dotkniecie reaguje. 

Edytowane przez Sheenek
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

No dobra a tym co nie wywala i chodzi dobrze to gracie na Steam czy na GP? Bo były już przypadki że wersja Microsoftu była gorsza.

Ja gram na Steam, skończyłem małą Zone, moge iść dalej do tej pory jeden bug ten na samym początku gry z zablokowanym bieganiem, zero byków z AI, respawnami przy oczach, zero crashy, z wydajności zadowolony nigdzie nie spada, nie zapycha się najdłuższa sesja 4h.

 

Jednak kolega który gra przez sharing z mojego konta, miał już 4 crashe bez zadnego raportu o blędzie, nic. 

Poza tym na nic nie narzeka chodzi u niego pięknie grafika zachwyca.

 

Sam widze jak gram miejscami S.T.A.L.K.E.R.2 potrafi w takie foto wejść że zatyka z wrażenia.

Edytowane przez Frog67
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Powinni zaorać grę do tego stopnia, że wywalić ze steama i wrócić gdy zostanie połatana.

Skoro Sony miało jaja wywalić Cyberpunka ze sklepu "ze względu na stan techniczny", nie widzę powodu by tutaj nie miało być podobnie. Tak na szybko przeleciałem fora w temacie tej gry, jakieś 95% graczy mierzy się z całkiem dużymi problemami. 

 

Ta gra nie powinna wyjść w takim stanie technicznym, ona realnie potrzebuje jeszcze z 5-6 miesięcy na dopracowanie. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1
Opublikowano

Przypisanie klawiszy szwankuje pewnie dlatego że sporo jest przypisana z marszu do odpowiednich i tu dla przykładupodam latarkę. Pewnie jest pod L ale jest możliwość jej przypisania i daję ją na na strzałkę w górę, a i owszem działa pod tym klawiszem ale jak wejdę w koło broni. Drugi przykład pod klawiszem numeryka 5 mam cofanie się ale jakimś cudem (nie ma alternatywnego przypisania na inny klawisz) potrafi mi zacząć patrzeć w górę :salut: Czyli taki port z konsoli gdzie jak zauważyłem jeden przycisk pada może za dwie funkcje odpowiadać lecz na pc nie ma możliwości jego zmiany. Ktoś pisał o drabinie, w normalnej grze bym przyciskiem naprzód wchodził i wstecz schodził ale nie tu , tu trzeba użyć W i S. To samo z szybkim dostępem. Właśnie na to sterowanie jak na razie gra wydaje mi się nie grywalna przynajmniej dla mnie. O ile sobie przypominam w Cyberpunku było podobnie zanim coś tam naprawili i tam edytowałem jakiś plik ustawień ręcznie aby przypisania zmienić, może tu się też tak da.

Opublikowano
9 minut temu, Sheenek napisał(a):

 

 

Gram na padzie od Xa i zadnych problemow z nim nie mam, poza tym co jest wszedzie ze dead zone nie ma i pad na najmniejsze dotkniecie reaguje. 

To się ciesz do momentu aż nagle przestanie bo u mnie też było wszystko O.K i nawet chwaliłem jak dobrze zrobili wibracje na padzie od XSX.

 

Problemy niestety są 

 

https://www.gamepressure.com/newsroom/controllers-are-not-working-in-stalker-2-stick-drift-is-at-fault/za7595

Opublikowano
2 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

No dobra a tym co nie wywala i chodzi dobrze to gracie na Steam czy na GP? Bo były już przypadki że wersja Microsoftu była gorsza.

Jedno co wiem, że na steam ludzie mają problemy z padami. Na wersji GP pad działa od strzała.
Ale i tak z tego co tam zerkałem to na padzie chyba jednak bym w to nie grał, zamuła chociażby w ekwipunku. Gierka lepiej jest zrobiona pod m+k.

Z tego co tam trochę potestowałem tego Stalkera, jak na razie ani razu mi nie wywaliło. Ale to pewnie kwestia czasu trzeba by robić jakieś dłuższe sesje po kilka h, a mi się nie chce i szkoda mi na to czasu obecnie :E

Opublikowano

Matko Boska, zaraz na łeb upadnę. :E

 

Upewnijcie się, że usługa systemowa GameInput Service jest przełączona w tryb uruchomienia "Ręczny" w usługach systemu Windows.

Po tym zabiegu pad od Xboxa jest poprawnie wykrywany.

  • Haha 4
Opublikowano

U mnie na szczęście wystarczył reset ale i tak do bani jak grasz i nagle tak z czapy wibracje znikają albo inne cyrki a gra robiona pod sterowanie padem i jest EX'm na Xboxie. Nawet tego nie ogarnęli 🤭

 

 

Opublikowano
11 minut temu, caleb59 napisał(a):

Matko Boska, zaraz na łeb upadnę. :E

 

Upewnijcie się, że usługa systemowa GameInput Service jest przełączona w tryb uruchomienia "Ręczny" w usługach systemu Windows.

Po tym zabiegu pad od Xboxa jest poprawnie wykrywany.

Partacze:E

2 minuty temu, lukadd napisał(a):

Ale już był patch day one i ci co grali w wersje przedpremierową mówili, że trochę popoprawiał również od strony wydajności. Więc raczej w tej grze gorzej nie będzie :E

Poprawił tyle że dało się przejść grę bo wcześniej blokowała się jedna z misji głównych:)

Większość recek jest od osób które nie skończyło nawet gry:hihot:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...