Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

U handlarza Chomika, tam gdzie się kupuje broń, maski, pancerz i sprzedaje, jak obrócisz się na lewo, jest pokój-skrytka. Tam jest również po lewej stronie łózko i  gitara, którą można podnieść🙂.

Edytowane przez Devils1100
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

@Kadajo zgłosiłem do Steama a czy zniknie to się zobaczy. Jak czytam takie rzeczy to mi się nóż w kieszeni otwiera :stukniety: i coraz mniej chce mi się jechać na urlop do USA a takie miałem plany :/ Wiem, że wszędzie się pojawiają takie marginesy ale mam wrażenie, że w USA jakoś wyjątkowo dużo ich. O Rosji nie piszę bo to zupełnie inna liga. 

Opublikowano
1 godzinę temu, wrobel_krk napisał(a):

No to mam jakies źle informacje. Nabrałem się pewno na jakieś slajdy zielonych.

Źle zrozumiałeś slajd oni chwalą oszczędnościami przepustowości wewnątrz GPU(przykładowo ADA duża L2 robi za bufor i podnosi ponad 2x przepustowość przy operowaniu na danych do rozmiaru L2), co realnie przekłada się jakbyś miał do dyspozycji większa przepustowość. Nie rozciąga to magicznie VRAM-u na karcie ;)

Przy Maxwellu i Pascalu chwalili się ile zaoszczędzili na kafelkowej rasteryzacji.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Frog67 napisał(a):

 

Film ten pokazuje chyba idealnie jak Stalker2 zaorał karty z 8GB Vram.

Poza tym dziwna dysproporcja w użyciu Ram systemowego 

Na AMD mimo że karta ma więcej Vram to i więcej ram używa, tak też widze u siebie zazwyczaj 21-22GB a na Nvidii buja sie w granicach 19GB mimo że jest niedobór Vram na karcie to użycie samego ramu powinno być wyższe, cóż dziwne to działanie. :pijaki:

U mnie właśnie takie coś się dzieje w Mieście. Spada do 7 fps. Nawet próbowałem wyłączyć framegen, ale jest tak samo moze chodzi ok ale zas dziwnie jest. Nawet po zmniejszeniu cieni i oświetlenia do średnich. Trzeba wyjść do menu. Gra chodzi jako tako, ale też szału nie robi. Po czym framegen znów włączam i znów dropy. A w terenie chodzi normalnie w okolicach 120 z drobnymi spadkami do 80. Po czym frizuje się na 25 fpsach lub 22. Po czym albo się odczeka chwilę i się ustabilizuje albo restart gry i zpowrotem po jakims czasie znów to samo.

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, MJRegul napisał(a):

@Devils1100 FG wymaga dodatkowego VRamu. Zejdź na detale wysokie albo średnie i nie powinno być przeładowania VRamu i spadków do niegrywalnych fpsów. 

Mam wysokie własnie 😊 takie cyrki się dzieją na Steamie, piszą to samo. Chyba coś z przeładowaniem pamięci jest albo ta lokalizacja jest zabugowana i do tego framegen tez cos odwala nie mam pojecia co sie dzieje ale ciezko sie gra z godzine mozna pograć pózniej cyrki sie zaczynają dziać😔

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Devils1100 napisał(a):

Mam wysokie ciśnienie 😊 takie cyrki się dzieją na Steamie, piszą to samo. Chyba coś z przeładowaniem pamięci.

Ja mam 6GB Vram w 2060 i gra jest nie grywalna inaczej niż 1400x900 z DLSS na 50%. Pamięć przeładowana w minutę i lipa. Na 8GB Vram podobno powinno dać radę high w 1920x1080 z FG lub medium w 1440p z FG. 
 

@Jinx 8GB Vram nie pozwala na detale najwyższe. Nie ma opcji.

Edytowane przez MJRegul
Opublikowano
5 minut temu, MJRegul napisał(a):

Ja mam 6GB Vram w 2060 i gra jest nie grywalna inaczej niż 1400x900 z DLSS na 50%. Pamięć przeładowana w minutę i lipa. Na 8GB Vram podobno powinno dać radę high w 1920x1080 z FG lub medium w 1440p z FG. 
 

@Jinx 8GB Vram nie pozwala na detale najwyższe. Nie ma opcji.

FG jest skopane, mam kartę z 8gb vram, nawet z dlss wydajność, balans, preset średni i nic nie daje, i tak jest wyciek vram, poza miastem jest ok, ale w mieście, im bliżej miasta widać jak wzrasta vram, nawet nie dobije do 8gb, a już ok 7.6gb potrafi być limitem i gra się wykrzacza, crashe mam przez FG, zaś dropy do 7fps mam bez FG, tu nie ma crasha, ale trzeba restart gry.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • No ciekawy jestem jak to będzie z PS6 i takim RT skoro na PC aktualnie karty za 10 tys. w 4k ledwo sobie z tym radzą, RTX 5090 poprawi sytuacje tylko przez chwile, bo wyjdą kolejne tytuły, które go szybko sprowadza na ziemie. Ze o reszcie kart nawet nie wspomnę. To gdzie tu taka konsolka  
    • Oj zdziwisz się zdziwisz.  Nauczyciel ma pewną autonomię w aplikacji programu. A przecież doskonale wiadomo kto się do tych lekcji dorwie - aktywiszcza.   Napisałeś żeby odpieprzyć się od Twoich dzieci. O to to... Zboczeńcy w sukienkach, czarnych i tęczowych won od dzieci.
    • @Kadajo w PS6 na pewno bedzie lepiej, ale teraz jest PS5 Pro. Beda poprawiac ten caly PSSR i powinno byc lepiej z tym skalowaniem z nizszych rozdzielczosci. Generalnie mam duzy fan z testowania tego u siebie. PSMR 
    • RT to jest przy 4 czy nawet 5 letnim sprzęcie mrzonka. Rynek dzisiaj ciśnie mocno na RT i PT, ale ledwo to ogarniają karty za 2xtyle co prosiak, a nie co dopiero mała 200W skrzynka. Jw. nadmiar mocy powinien iść w rozdzielczość bazową do PSSR jak najwyższą dla osiągnięcia 60 fps i ewentualnie podbite jakieś cienie czy inne ustawienia do poziomu medium/high. I wracamy do sedna, marketingu - nie trzeba było mamrotać tyle o wydajniejszym RT czy PSSR, tylko wydać konsolę, wrzucić na nią jakąś chociaż z jedną nawet czasowo ekskluzywną grę i byłoby mniej jojczenia że coś jest takie a nie inne. Po ponad 2 tygodniach z tą konsolą mogę się śmiało wypowiedzieć, że efekty RT i tak mi zwisają bo gram w 60 fps we wszystko co ma taki tryb - i do tego ta konsola nadaje się bdb.  @DżonyBi I na pro będzie lepiej, bo pamiętać należy że updaty dostają starsze gry, które pisane były pod inne skalowanie i jak ktoś leci po łatwiźnie, to łatwo skopie bo ewidentnie PSSR potrzebuje zmian w samym kodzie gry. Obstawiam, że wszystko co nowe będzie wychodzić a z PSSR będzie miało już nowsze SDK i będzie działać przynajmniej na wyższym poziomie niż to co widzimy w Survivor czy SH2. Generalnie, jak dla mnie UE5 to silnik, który technologicznie jest tak spitolony, że powinno się go najpierw okroić z połowy ficzerów a dopiero wtedy na nim budować gry. Co z tego, że wyglądają ładnie skoro doprowadzenie ich do stanu używalności to nieraz pół roku łatek już po premierze  
    • Gra w singlu może być w trybie singlowym albo trybie multi. W singlowym po prostu nie będziesz mieć kooperacji przy bossach z innymi graczami czy randomowych najazdów. Plus żadnych napisów na ziemi od innych graczy, a one znacząco pomagają w odkrywaniu sekretów świata. Zazwyczaj. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...