Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, Tomek1623 napisał(a):

Mnie wczoraj ten quest z obroża mutanta do szału doprowadził, próbowałem 7 razy. Za każdym razem co innego się działo po wczytaniu zapisu, nawet znaczniki misji na mapie inne miejsca pokazywały. Też nabiłem kilometrów na próżno bez obrozy.

Zrobiłem dokładnie to samo:

 

i pomogło.

Opublikowano (edytowane)

13GB nie jest źle :)

https://steamcommunity.com/games/1643320/announcements/detail/4455844537830474603?snr=2___

patch notes, dosyć spory, więc reszta w linku

 

Spoiler

Balance adjustments:
Weapons and armor repair cost is decreased.
Significantly increased cost of artifacts (more revenue from selling).
Money reward for most missions is increased from 2 to 3 times.
Rookie difficulty armor and weapons buffs.
Damage from mutants is moderately decreased on Rookie difficulty (more mutant health balance changes in Combat Balance section).
Damage to player's weapon is decreased by 23 percent on Rookie difficulty.
Armor durability is increased by 12.5 percent.
Added silencer attachment for PTM to specific stash on Lesser Zone.
Fixed sell prices for Exoskeletons, they are now more expensive to sell.
Fixed sell price of upgraded weapons.
Rebalanced Hercules consumable: player speed debuff removed; increased the effect parameters (now more weight could be carried by player after consuming).

 

 

Sporo modów zapewne pójdzie do piachu :P

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Ja tu zapisuje wychodząc z Pripyatu a tu patch wjechał.

Ja nie moge ile tam fantów w Prypeci a jakie sprzęty 

znalazlem sobie tak o w bloku Egzoszkielet Diament  bo dlaczego by nie.

Ale najlepsze wchodze za jedną skytką do boku ide do góry ide ide a tu w pewnym momencie zombie żołnierze to już wiedziałem co się święci, ale nie byłem w żaden sposób gotowy że będe musiał walczyć z dwoma kontrollerami na raz! 

uy41LwO.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Patch zajmuje 13.68GB, a 132GB plików patchuje, więc trochu to trwa :P

Naprawili HP mutantów, ekonomię, i po co było instalować mody i się męczyć grać, zamiast poczekać :P

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
Opublikowano

Ciekawe zmiany w ekonomi  będe musiał sprawdzić bo do tej pory mimo że wbiłem acziwa za wydany MILION u sprzedawców, to i tak nie miałem kasy bo wszystko szło u technika na naprawe sprzętu, ewentualnie zakup czegoś lub ulepszenia ekwipunku. Niby milioner a jednak biedak to osiągnięcie :E 

Opublikowano

O kurde, kompilacji shaderów nie ma już przy każdym włączeniu gry.

 

No i miałem softlocka w wiosce że wszyscy stalkerzy siedzieli w budynku a ja nie mogłem się do niego dostać. A to główny quest. :E Teraz po patchu wczytałem zapis, to od razu na starcie jakiś stalker z łokcia też drzwi otworzył aż huknęło. :E 

  • Haha 4
Opublikowano
21 minut temu, Reddzik napisał(a):

Naprawili HP mutantów, ekonomię, i po co było instalować mody i się męczyć grać, zamiast poczekać :P

No właśnie po to aby się nie męczyć. ;)

Gdzie dziś są Ci wszyscy co mówili, że trzeba grać tylko jak twórcy to zaplanowali? 😅

  • Like 1
Opublikowano
Teraz, userKAMIL napisał(a):

No właśnie po to aby się nie męczyć. ;)

Gdzie dziś są Ci wszyscy co mówili, że trzeba grać tylko jak twórcy to zaplanowali? 😅

Ciekawe jak te nerfy mutantów mają się do poziomu trudności jak ktoś gra na weteranie, bo widze że niektóre buffy dla postaci dotyczą tylko trybu easy :E 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...