Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, maras2574 napisał(a):

Steam czy GP ? U mnie w GP ruszyłem dziś tak jak wczoraj skończyłem. Patcha instalowałem dzisiaj.

Grałem ponad 2 godz. dzisiaj i chyba nie zapycha vram jak wcześniej

 

A patrzcie na to :E  FILM :rotfl2:

 

GP, ale spoko już sobie nadrobiłem bez wczuwania się :)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned bellow:

Camera sensitivity: 25%.

Aim sensitivity: 15%.

obraz.thumb.png.58ac423a087a82c572ed1b4ddff840b1.png

 

Gdy przywróciłem domyślne ustawienia to mi wyskoczyło, bez tego nie było zmienione. Ale w przypadku kontrolera nic się nie zmieniło, moje ustawienia jakie ustawiłem nadal są, z początku myślałem, że to dla kontrolera tak samo.

 

edit:

Bawiłem się ustawieniami siły motion blura- rozmycia w ruchu, przy wyłączeniu pojawiło mi się to(patrz screen) zniknęło gdy ponownie włączyłem siłę na co najmniej 10% ale teraz już działa nawet z wyłączonym. Wywaliłem moda na wydajność, ale to raczej nie jego wina. Ogólnie ta gra jest strasznie spartolona, i wymaga głębokich poprawek. Silnik gry został "źle" użyty.
20241204114736_1.thumb.jpg.3869de61e8826964cc7f9dbd2ae031b1.jpg

Edytowane przez Reddzik
  • Thanks 2
Opublikowano
4 godziny temu, Crew 900 napisał(a):

U mnie na laptopie z 3070ti ani razu nie miałem takich dropów. Rozdzialka 2560x1440 ustawienia wysokie, dlss jakość.

Grasz na wysokich, więc nie ma problemu i nigdy nie było. Gorzej się robi na Epic. 

Opublikowano
12 godzin temu, Kakarotto napisał(a):

Na GP patch jest dostępny do pobrania i waży 21.7 GB.

Trzeba pobrać i spać, mam nadzieję, że sejwów mnie nie pokasuje. xD

Człowiek ujawnił swoją nadnaturalne zdolności... Znikły sejwy z jakieś godziny grania przed aktualizacją, ale przywróciłem je z kopii zapasowej, którą uprzednio zrobiłem. :cool:

Opublikowano
Godzinę temu, STALKER napisał(a):

Co tam się polepszyło po tym pachu 1.0.3

Na pewno zniknęło migotanie ekranu przy włączonym FSR3.0. Gra wydaje się stabilniejsza, ale już po poprzednim patchu crashe u mnie się skończyły.

Opublikowano

Pograłem dobre kilka godzin, żadnego crasha, żadnego spadku FPS do jednocyfrowych wartości, te same ustawienia, bez moda na "wydajność", fps jaki mam taki mam, coś ala xbox SX, tylko że ja miewam te 60fps w przeciwieństwie do konsoli :E to wszystko z DLSS balans.
Były śmierci, było wczytywanie gry, gdy jednak coś poszło nie tak, wszystkie zależności do jakich mogło doprowadzić spadek FPS przerobiłem, gra działała idealnie(nie patrząc na niski fps).
Idę do apteki po lekarstwa, jak tylko wrócę to zrobię sesję z tym samym ale z FG, obstawiam, że zaliczę crasha ewentualnie dropy do <10fps ponieważ to FG to powoduje i nie ma bata żeby było inaczej. Przed wyłączeniem gry w osadzie miałem 7.22GB więc nie tak źle, tekstury na wysokie, dlss balans przy 1440p, oświetlenie średnie, cienie wysokie, włosy niskie, głębia niskie, reszta to epickie, bo to są ustawienia z filmiku z YT. Jak widać nie ma problemu na 8gb vram.

Opublikowano
2 godziny temu, STALKER napisał(a):

Co tam się polepszyło po tym pachu 1.0.3

 The latest 1.0.3 patch we prepared will address following issues:

 

Crashes and memory leaks:

Multiple ACCESS_VIOLATION_ERROR fixes.

Multiple LowLevelFatalError crash fixes.

 

Controls adjustments:


According to your feedback, we adjusted following parameters/values to decrease input lag on keyboard+mouse input:

Mouse Smoothing is disabled by default.

Mouse Acceleration is disabled by default.


Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned bellow:

Camera sensitivity: 25%.

Aim sensitivity: 15%.

 

Main and Side missions:

Fixed issue with  that were able to chase player outside  during the 

In Search of Past Glory

 mission.
Fixed an issue where the NPCs  would die after trying to enter a building during the mission 

On the Edge

.
Fixed issue with  which could despawn before player loots a collar from it during 

In the Name of Science

 mission.
Fixed issue with player potentially locking oneself during 

Dangerous Liaisons

 mission.
Fixed issue with  becoming hostile upon noticing a player  during 

King of the Hill

 mission.
Fixed an issue when  despawns in front of the player after the dialog in the bunker during 

A Heavy Burden

 mission.
Fixed issue with NPC's despawning when player successfully finishes 

Legends of the Zone

 mission.

 

AI:

Fixed an issue with mutant bodies stretching after a shot from an automatic weapon.

Fixed an issue that caused NPCs to block the doors during the 

Back to the Slag Heap

 mission.

 

Balance:

Fixed issue with  not selling certain ammo types.

 

Saves:

Fixed issues with missing player saves after a hard reboot of the PC/Xbox.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

...jak tylko wrócę to zrobię sesję z tym samym ale z FG, obstawiam, że zaliczę crasha ewentualnie dropy do <10fps ponieważ to FG to powoduje i nie ma bata żeby było inaczej.

Zgadza się. Było kilka gier, które dostawały sraczki z generatorem klatek do AMD, z kolei z generatorem od Nvidii nie było problemów.

Opublikowano

To jest parodia, że gra totalnie bez optymalizacja, bez A.I, z masą błędów, z błędami w dźwięku posiada 84% pozytywnych komentarzy na steam. Przecież ta gra jest o wiele bardziej zepsuta niż te SW Outlaws z którego ludzie mają bekę i zmiażdzyli ją recenzjami...

  • Like 4
  • Upvote 5
Opublikowano

W końcu mam jakiś egzoszkielet. Ale i tak nie mogę go na razie u nikogo ulepszyć. Jeszcze się wróciłem do Kordonu. Tam to już w ogóle. :E 

 

Podoba mi się że zawsze ładnie widać jaki aktualnie strój mamy założony. Ale nie tylko widać. Słychać też. Bieganie i ogólnie poruszanie się w egzoszkielecie to zupełnie inny zestaw dźwięków. Nawet przy otwieraniu ekwipunku czy machaniu nożem.

Opublikowano

Cień Czarnobyla ważył coś ok 5GB i posiadał mnóstwo błędów, a tutaj mamy ponad 155GB, więc nie ma co się dziwić, że podczas rozgrywki wychodzą anomalie ;) pewnie Microsoft cisnął na konsole... 

  • Like 2
Opublikowano
1 godzinę temu, Isharoth napisał(a):

Właśnie nie ulepszyłem. Biegam sobie bez sprintu. :E 

 

A jest w ogóle takie ulepszenie?

Jest w Prypeci.

2 minuty temu, sniper76 napisał(a):

Cień Czarnobyla ważył coś ok 5GB i posiadał mnóstwo błędów, a tutaj mamy ponad 155GB, więc nie ma co się dziwić, że podczas rozgrywki wychodzą anomalie ;) pewnie Microsoft cisnął na konsole... 

Gdyby to były śmieszne błędy to ok ale tu było blokowanie fabuły i savów.

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...