Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, caleb59 napisał(a):

Poza tym możecie się śmiać ale mam znajomego, który nie ma żadnych problemów z grą. :E

Ogónie też mam niewiele problemów, w zasadzie to z powaznych rzeczy miałem na samym starcie gry że nie mogłem biegać, postać poruszała się tempem ślimaka i nijak nie dało się tego naprawić, dopiero ponowne rozpoczęcie gry naprawiło buga.

Kolega nie może wejść do Rostoku bo natychmiast na leak pamięci i zwiesza całego kompa po calości, a ja moge sobie biegać ile chce.

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, DITMD napisał(a):

U mnie jest normalnie tak jak było, shardery się włączają, lecą do 100% i mogę grać, żadnych okienek, błędów czy crashy.

U mnie dopiero za 2 razem było juz normalnie.Dobrze dla tych co ogrywaja to w Gamepasie ja na szczescie dalem tylko 120zl  za klucz bo wolalem miec na Steamie ale ogolnie to jest dramat

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

U mnie po nowym patchu shadery ładują się ciągle. Nie trwa to zbyt długo. Gorszym problemem jest, że po 1-1,5 godz. grania fps leci do 5-10. Czytałem o tym problemie, niby pomaga ustawienie V-Sync w panelu Nvidii na "Fast", ale mi nie pomogło. A poza tym zero crashów (może nie gra nie zdąża, bo robię sesję max 2 godz.), TAA 100% + FG, 80-120 fps, epicko-wysokie detale.

Edytowane przez GS01
Opublikowano
Godzinę temu, GS01 napisał(a):

U mnie po nowym patchu shadery ładują się ciągle. Nie trwa to zbyt długo. Gorszym problemem jest, że po 1-1,5 godz. grania fps leci do 5-10. Czytałem o tym problemie, niby pomaga ustawienie V-Sync w panelu Nvidii na "Fast", ale mi nie pomogło. A poza tym zero crashów (może nie gra nie zdąża, bo robię sesję max 2 godz.), TAA 100% + FG, 80-120 fps, epicko-wysokie detale.

A to ciekawe bo ostatni patch tymczasowo wyłącza ładowanie się shaderów.

Opublikowano

Czyli w liście zmian 1.1.3 jest celowo źle napisane bo działa to tak, że shadery zawsze się ładują ale jeśli gra się wysypie to wtedy przestają być ładowane przy kolejnym uruchomieniu. :E

Co za pokrętna logika u GSC.

  • Upvote 1
Opublikowano
51 minut temu, caleb59 napisał(a):

Czyli w liście zmian 1.1.3 jest celowo źle napisane bo działa to tak, że shadery zawsze się ładują ale jeśli gra się wysypie to wtedy przestają być ładowane przy kolejnym uruchomieniu. :E

Co za pokrętna logika u GSC.

LOGIKA OPARTA NA KLAMSTWIE XD 

  • Upvote 1
Opublikowano

Nie wiem czy to po prostu nie mój gust, ale im dalej w las tym bardziej mnie nudzi ta giera. Chyba wrócę do niej jak będzie jakaś większa posucha. Trochę zawód po tylu latach czekania. Fabuła się jakoś rozkręca czy widząc pierwsze 10h widziałem całą grę? 

Opublikowano
7 godzin temu, GS01 napisał(a):

U mnie po nowym patchu shadery ładują się ciągle. Nie trwa to zbyt długo. Gorszym problemem jest, że po 1-1,5 godz. grania fps leci do 5-10. Czytałem o tym problemie, niby pomaga ustawienie V-Sync w panelu Nvidii na "Fast", ale mi nie pomogło. A poza tym zero crashów (może nie gra nie zdąża, bo robię sesję max 2 godz.), TAA 100% + FG, 80-120 fps, epicko-wysokie detale.

To jest problem ze zbyt częstym wczytywaniem savów. Wystarczy ponownie uruchomić grę.

4 godziny temu, TmK napisał(a):

Nie wiem czy to po prostu nie mój gust, ale im dalej w las tym bardziej mnie nudzi ta giera. Chyba wrócę do niej jak będzie jakaś większa posucha. Trochę zawód po tylu latach czekania. Fabuła się jakoś rozkręca czy widząc pierwsze 10h widziałem całą grę? 

Rozkręci się ale pod sam koniec praktycznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...