Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, kanon7 napisał(a):

Od samego początku chodzi że Pro jest ZA DROGIE (bez napędu). 
Idąc tokiem Twojego rozumowaniu, życzę Ci: 

- aby napędów już nie było 

- PS6 było w cenie 4xxx zł 

- gry były po 4xx zł 

- brak płyt, tylko cyfra

Miłego płacenia. 

Oby PS6 było za te 4000zł to nareszcie nie dostaniemy szrota na premiere tylko średniego szrota a to zawsze jakiś postęp.

  • Haha 1
Opublikowano
48 minut temu, Qrdello napisał(a):

Mnie wybitnie irytuje fakt, że ten temat żyje przepychanką o kasę - na co kogo stać i dlaczego. Idiotyzm.

Ale przecież nie tylko o to tutaj chodzi, po co tak uogólniać? Dyskusja poruszała różne kwestie - od sensowności takiej ceny konsoli i tego powodów, po zmniejszającą się różnicę cenową pc/konsola. To są naturalne wątki w takich miejscach i praktycznie każdy temat tego typu wygląda w sieci tak samo. Sony swoją polityką cenową chcąc nie chcąc go wywołało.

 

To kogo stać a kogo nie stać na Pro, nie ma tutaj nic do rzeczy. Stać wszystkich swoją drogą, nie czarujmy się. I tak, bezsensem jest podważanie decyzji co do zakupu tego sprzętu, bo jak już wielokrotnie było powtarzane - kto ma kupić i tak kupi. Nie wiem więc w czym przeszkadzają niektórym takie dyskusje. Przynajmniej jest ruch.

  • Like 1
Opublikowano
5 minut temu, Vulc napisał(a):

Ale przecież nie tylko o to tutaj chodzi, po co tak uogólniać? Dyskusja poruszała różne kwestie - od sensowności takiej ceny konsoli i tego powodów, po zmniejszającą się różnicę cenową pc/konsola. To są naturalne wątki w takich miejscach i praktycznie każdy temat tego typu wygląda w sieci tak samo. Sony swoją polityką cenową chcąc nie chcąc go wywołało.

 

To kogo stać a kogo nie stać na Pro, nie ma tutaj nic do rzeczy. Stać wszystkich swoją drogą, nie czarujmy się. I tak, bezsensem jest podważanie decyzji co do zakupu tego sprzętu, bo jak już wielokrotnie było powtarzane - kto ma kupić i tak kupi. Nie wiem więc w czym przeszkadzają niektórym takie dyskusje. Przynajmniej jest ruch.

Tak, tylko argumenty padły, powtórzone 10x ale niektórzy mają parcie na 20x :E i tak się kółko kręci.

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

PSSR na ten moment działa świetnie z wysokiej rozdzielczości bazowej 1440p i z tej pozycji (PSSR Quality) nie ma sie czego wstydzic przy DLSS. Poniżej bazy na ten moment bywa z tym różnie. Trzeba czekac na poprawki.

 

Podstawowym problemem jest to, ze w Jedi na siłę wcisnęli RT w trybie wydajnosci co obciaza mocno gpu i bazowa rozdzielczosc skalowana przez PSSR jest niska, zeby uzyskac duzo klatek. To powoduje male artefakty, ale jest RT. Czy w tej sytuacji implementacja RT+PSSR performance to byla dobra decyzja? Zadna porazka ps pro, bo mozna bylo wykorzystac moc nowej konsoli lepiej.

 

Btw: obraz w Jedi na zwyklym ps5 potrafi skakac lepiej od wycwiczonej zaby.

 

 

 

Edytowane przez DżonyBi
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

@DżonyBi co do RT masz rację jestem tego samego zdania że pchanie na siłę RT na konsoli jedt idiotyczne 

Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum

W takich chwilach przypominają mi się słowa Adama Kicińskiego który stwierdził cytuje "że cyberpunk działa zaskakująco dobrze na konsoli PS4 i Xbox one" tzn w 15 fps przy 720p poniżej detali ultra low z doczytywaniem tekstur po kilkunastu sekundach , dodatkowo co chwilę były blue screeny i gra się wyłączała 

Edytowane przez voltq
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, voltq napisał(a):

Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum

Czytaj chlopie ze zrozumieniem. Pisalem o PSSR quality. Napisalem, ze nie ma sie czego wstydzic i to jest prawda. DLSS jest rozwijany latami, a PSSR dopiero wszedl do gry.

 

DF w Jedi porownuje PSSR P vs DLSS P i tu DLSS wygrywa, bo PSSR nie radzi sobie (jeszcze) ze skalowaniem z nizszych rozdzielczosci (ponizej 1440p).

 

W TLoU, ktore teraz ogrywam w trybie Pro działa z PSSR Quality. Obraz 4k skalowany jest z 1440p i wyglada to bardzo dobrze. Sa pewne niedoskonalosci na niektorych krawedziach w ruchu, ale jest to malo widoczne.

 

Wiem tez co potrafi 4090 z DLSS Q na ekranie 4k, ktory skaluje tez z 1440p.

 

Pochwal sie wreszcie wlasnymi doswiadczeniami i czytaj ze zrozumieniem.

Edytowane przez DżonyBi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...