Walka w Veilguardzie przegra za każdym razem i w każdym scenariuszu, bo w Inkwizycji mogłeś w dowolnym momencie przełączyć się na wybranego kompana i kompletnie zmienić sposób i dynamikę walki.
To jeden z tych przypadków, gdzie ktoś truł gryzonie fosforowodorem w nieprawidłowy sposób? Nie wiedząc że to trujący gaz 100 razy silniejszy niż cyklon B?
Nie wiem jaki serwis lub youtuber ujął te ostatnie 20 minut filmu w tak beznadziejny sposób, ale nie.... Jest wręcz odwrotnie. W skrócie i po polsku...
Błędem było uznanie, że przerwa na czas L4D była zbyt długa, aby dokończyć"ep3" na starym silniku, ale nie jest to jednoznaczne, ponieważ dzięki temu powstały inne projekty, więc to jest coś za coś, ujęte w filmie.
Half Life:Alyx pokazało im, że warto wypchnąć projekty na świat, nawet jeśli nie są dopieszczone i idealne, przepracowane na wskroś... HL:A był sklejony na szybko, jeszcze kilka miesięcy przed premierą gracz miał nie chodzić poza użyciem kontrolera! Nawet fabułą została całkowicie zmieniona, z użyciem tego co było od strony technicznej, lokacji i misji, a było to chyba rok przed premierą.
ALE.... Gaben nie uznaje tego za taki znowu błąd, ponieważ nie chce poddawać się presji zrobienia gry, tylko po to aby popchnąć fabułę do przodu.
Mówi, że Half Life reprezentuje narzędzie i obietnice dane konsumentom, które kapitalizują na innowacji oraz sposobności do stworzenia growych doświadczeń, które nie były zastosowane wcześniej. Myśli, że nie brakuje w tych sposobności w przyszłości tej branży.
Od siebie dodam, że nie zawsze musi być coś nowego, wystarczy dopracowanie i sposób połączenia elementów, ja kto było w HL:Alyx, choć w sumie to też było świeże i może w przyszły weekend będę miał dostęp do Indexa, więc sam to ocenię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się