Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Może po prostu za mało zamówili w niektórych sklepach nie licząc, że się sprzeda.

W Japonii w premierowy tydzień poszło prawie 80k, w następnym tygodniu już niecałe 14k.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
42 minuty temu, Henryk Nowak napisał(a):

To jest absurd, żeby w 2024 roku płacić ponad 1k za napęd do płyt. 

Nie ma to znaczenia jaki towar, jeśli czegoś nie ma, a popyt ogromny to cena rośnie, dziś ludzie kupują ryzen 9800xd za ponad 3k, kupowali w szalę krypto gpu za cenę 2x itp itd ;)  Tak działał handel.

Opublikowano (edytowane)

Japonczycy to specyficzne ludki. Kraj wypierdek, a zaatakowali Stany Zjednocznone. Dopiero druga bombka atomowa ostudzila ich zapedy. Ciekewa co po kamikaze by wymyslili. Takie krotkie przypomnienie historii.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano
5 godzin temu, lukadd napisał(a):

Może po prostu za mało zamówili w niektórych sklepach nie licząc, że się sprzeda.

W Japonii w premierowy tydzień poszło prawie 80k, w następnym tygodniu już niecałe 14k.

Mało jak dla mnie. Dobrze że ludki zagłosowali portfelem z brak napędu.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

Ja już pisałem wcześniej w tym wątku że ta konsola się sprzeda lepiej niż ps4 pro ;)  Kiedyś wrócimy do statystyk. 

Jak się sprzeda lepiej niż PS2 będzie top sukces. :E do 2024 roku 160 mln sztuk. :E

Edytowane przez Stjepan
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, voltq napisał(a):

https://www.resetera.com/threads/all-games-with-ps5-pro-enhancements.1026072/

Coraz więcej gier dostaje boost na pro

Poprawili spider Man 2 było poniżej 1440p chyba 1200p , teraz jest 1440p

Jedi survivor to tragedia 900pp

Pograłem ostatnio w BMW, wprawdzie w niektórych scenach widać, że FG nie wyrabia i pasowałoby zrobić faktyczny update do Pro, to mam wrażenie że spadków jest jakby mniej niż było na PS5. FPS generalnie częściej trzyma się faktycznych 60 klatek, bo sytuacje w których pojawia się szarpanie obrazu są bardzo rzadkie.

W Robocopie w trybie perf jest teraz praktycznie stałe 60 klatek. Pasowałoby podciągnąć rozdzielczość chociaż do 1200p, lub zwiększyć np. detale tekstur - bo czy w perf czy quality te straszą niską jakością.

Tak więc da się wyciągnąć więcej z UE5, tylko trzeba trochę pogmerać w silniku gry.

Zagadką jest Rise of the Ronin. Gra, która wygląda jak cross gen ps3/ps4, a działa jakby była z początków ps3 :E Mocy ma aż nadto, żeby działać porządnie ale jak na exa na PS5 to ma podejrzanie mało czułości ze strony developera/wydawcy :E 

Edytowane przez Qrdello
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Szkoda ze Sony nie pokusilo sie o przystepniejsza cene. Sam bylem zainteresowany PS5 PRO, ale po ujawnieniu ceny zrezygnowalem. Liczylem na powtorke z PS4 PRO, a tutaj wykastrowali konsole z napedu i podstawki, koszt urzadzenia niemal zrownany z Pctem o zblizonej wydajnosci, drogie gry, abonament do grania online, problemy z PSSR i modlitwa do dewelopera o patch ktory usprawni dany tytul. Chyba najgorsza premiera konsoli w historii, totalna porazka.

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

Szkoda ze Sony nie pokusilo sie o przystepniejsza cene. Sam bylem zainteresowany PS5 PRO, ale po ujawnieniu ceny zrezygnowalem. Liczylem na powtorke z PS4 PRO, a tutaj wykastrowali konsole z napedu i podstawki, koszt urzadzenia niemal zrownany z Pctem o zblizonej wydajnosci, drogie gry, abonament do grania online, problemy z PSSR i modlitwa do dewelopera o patch ktory usprawni dany tytul. Chyba najgorsza premiera konsoli w historii.

image.png.8a33b919306101c0d6fc1a17c05edd5a.png

... kiedy wychodził Xbox One :D i do tej pory gorszej premiery w świecie konsol nie było :D 

 

Masz rację, że za 3,5k za mało premium jest pro, aczkolwiek część z tych narzekań jest typowa dla jakiegokolwiek nowego sprzętu. Nie powinno nas to dziwić. Szczególnie w kontekście softu, mało jaki sprzęt wychodzi dzisiaj w wersji end-user, większość to beta a czasem nawet alfa :E 

I tak mi się przypomina premiera PS4 Pro, gdzie DF robiło materiały porównawcze do base ps4 i okazywało się, że bazowa playka ma np. stabilniejszy fps w niektórych grach. :E oczywiście wynikało to z faktu, że pro najczęściej miało 1440p+ bez skalerów w 30 fps, a bazówka 900-1080p, no ale poziom narzekania był podobny.

 

 

>>>>>>>>>>>>Piekło zamarza xD

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano (edytowane)

Mnie to dziwi bo jakims cudem PS4,PS4 PRO, XB1X, PS5, XSX, XSS mozna bylo fajnie i przystepnie wycenic, dodac naped i uczynic by konsola stabilnie stala lub w przypadku PS4 lezala. Sony odlecialo, sprzedaje swoja konsole PRO w wersji ubozszej niz bazowy model (brak napedu i podstawki) za 3500zl. Dobrze ze nie sprzedaja jej w co tygodnikach na czesci ,,Zbierz 60 numerow i zloz wlasna konsole" %-) 

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano (edytowane)

@DżonyBi A to też, chociaż w pierwszych tygodniach póki nie było paczy pro konsola może z 40% mocy wykorzystywała więc było przyjemnie cicho.

Po premierze U4 wersji pro wszystko legło w gruzach :E 

@RTXnietylko4060tiUSER aaaale to już byłoooo :D 

Błagam, nie pisz bez doświadczenia własnego czy konsola jest stabilna czy nie :E to że jakieś dziecko jutuba powiedziało że nie jest, bo było zue na SONY, nie znaczy że tak faktycznie jest. Powtórzę podstawka do ps5 pro jest zbyteczna, bo podobnie jak FATka czy SLIM, konsola stoi stabilnie w pionie bez niej. 

A co do stabilności PS4:\

Pierwsze modele FAT były wadliwe - wysuwały płytę samoczynnie i psuły napęd - przez to że stopka (trójstopka, konsola się cała chybotała) była fizycznie połączona z pojemnościowym przyciskiem wysuwania płyt :E 
Postawiona w pionie (jak w materiałach promo) PS4 FAT, jak i SLIM jak i PRO - fakt, stała bez pomocy, ale biorąc pod uwagę jej kształt wybitnie stabilna nie była. Bardziej bałbym się o przypadkowe przewrócenie czwórki niż piątki pro. 
Motyw z trzema niestabilnymi nóżkami naprawiła dopiero PRO, umieszczając w 4 miejscach dołu konsoli cztery symbole PS jako stopki.

 

XBOXy też nie były święte - XBOX One X miał zbyt cienki plastik obudowy dolnej i po kilkudziesięciu godzinach gry ten plastik odkształcał się, co sprawiało że dół konsoli wyglądał jakby zaszła w ciążę :E 

Edytowane przez Qrdello
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

W pozycji stojącej były też problemy z utrzymaniem ciekłego metalu na miejscu. Sony oficjalnie sie nie przyznalo do problemu, ale ostatecznie w PS5 Pro zastosowali nowy żłobiony radiator.

 

 

Screenshot_20241123_073555_Chrome.jpg

 

 

8 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

W takim razie po co ten otwor na podstawke? Dla wygladu?

Gdyby podstawka była niezbędna to byłaby w zestawie. Nie pojawil sie tez zaden oficjalny komunikat Sony, ze nie wolno konsoli stawiac bez podstawki. Zwykly skok na kase.

Edytowane przez DżonyBi
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

@DżonyBi Tak, to był dodajmy marginalny problem, a nie nagminny - i dotyczył zapewne kilku partii konsol, w których skopano albo docisk radiatora albo nałożenie metalu na rdzeń. 99% FATek do dzisiaj działa jak złoto bez ingerencji w chłodzenie - a to raczej świadczy o poprawności montażu, skoro przez 4 lata nie było nagłych akcji naprawczych.

 

A że upgrade nastąpił? No i bardzo dobrze, nawet promilowe wtopy powinny być naprawiane.

@RTXnietylko4060tiUSER dokładnie tak. Bo subiektywnie wygląda ładniej na podstawce :E . To i skok na kasę, jak kolega wyżej napisał.

 

Przypomnijmy, że w imię ekologii (czyt zysku) nowe flagowce smartfonów, od dobrych 3 lat nie mają w opakowaniu tak istotnego akcesorium jak ładowarka. A jednak kupowane są w ilościach hurtowych na całym świecie.

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano
14 godzin temu, Elvis79 napisał(a):

Pytałeś czy w ogóle mieli "na półkach" ?

Oczywiście, szukali nawet na zapleczu czy gdzieś nie leży. Stwierdzili że strona pokazuje że mają na miejscu, ale ani na półkach, ani z tyłu nie mają ani 1 szt. i jak chce kupić to muszę zamówić np. z odbiorem u nich. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 🎮 Battlefield 6 – Aktualizacja Anticheat, Sezon 1 Battlefield 6 wystartował z rekordowym wynikiem, a w pierwszych tygodniach gracze rozegrali miliony bitew. Jednym z najgorętszych tematów stała się walka z oszustami — dlatego EA podsumowało pierwszy miesiąc działania systemów antycheatowych. 🛡️ 98% uczciwych rozgrywek po premierze Dzięki miernikowi Match Infection Rate (MIR) — określającemu szansę na spotkanie oszusta w danym meczu — wiemy, że tydzień po premierze aż ~98% gier było całkowicie wolnych od wpływu cheaterów. To efekt strategii skupionej nie tylko na banowaniu, ale przede wszystkim na zapobieganiu wpływowi oszustów na rozgrywkę. 🧪 Czego nauczyła nas otwarta beta? 🔒 Ponad 1,2 mln prób oszustw zablokowano jeszcze przed premierą. 📈 Udział uczciwych meczów wzrósł z 93,1% do ~98%. 🖥️ Aktywacja Secure Boot poszybowała z 62,5% do 92,5%, umożliwiając zastosowanie kolejnych warstw ochrony. 🚀 Pierwszy miesiąc po premierze W sam weekend premierowy zablokowano 367 tys. prób oszustw, a do dziś już 2,39 mln. Tylko 1,5% graczy PC nie ma jeszcze aktywnego Secure Boot — trwają działania, by pomóc domknąć te przypadki. EA monitoruje 190 źródeł cheatów, z czego 183 (96,3%) zaliczyły awarie, wykrycia lub wyłączyły swoje narzędzia. ➜ W skrócie: społeczność cheaterów została mocno zdestabilizowana. 🔍 Co dalej? EA pracuje nad kolejnymi zabezpieczeniami, m.in.: Wykorzystaniem dodatkowych funkcji bezpieczeństwa systemu (TPM 2.0, HVCI, VBS). Skuteczniejszym wykrywaniem sprzętowych narzędzi do oszukiwania — we współpracy z producentami platform. Usprawnieniem systemu zgłaszania naruszeń w grze. Modernizacją narzędzi operacyjnych dla analityków. Oraz… „ściśle tajnymi” nowymi mechanizmami wykrywania, które pojawią się po zakończeniu testów. 🔥 Walka trwa — ale przewaga rośnie. EA podkreśla, że systemy antycheat stale się rozwijają, podobnie jak oszuści. Kluczowe jest zgłaszanie podejrzanych graczy — każde zgłoszenie to dodatkowe dane, które pomagają szybciej eliminować zagrożenia i dbać o uczciwe pole bitwy. 🛡️ Bawcie się dobrze i grajcie fair. Do zobaczenia na polu walki! via  https://www.ea.com/pl/games/battlefield/battlefield-6/news/battlefield-6-anticheat-update-season-1?fbclid=IwZnRzaAOWwMtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeYXljdmzsKU6I-S3kT-x9NbFbskbm3FUjhqB3f-8tfycOYjvVJSshL44Y6FI_aem_kAHMQHE_P6eqUr7KeV0ijg
    • Siedziałem 1.5 roku na G9 49 - JEŻELI NIE GRASZ W SYMULATORY, to zakup totalnie bez sensu.  Do fps się nie nada - to jest jamnik wsród monitorów. Teraz wskoczyłem w lg45 ultra gear 800r i jestem zachwycony - na simy dobry i o wiele wiele lepszy w innych geach od G9 49.   Najbliższa zmiana gdzies pod tandem oled 5k2k 🫠
    • Tak, rozmawiają, wyglądają, zachowują się natywnie. Dla mnie to podstawa. Oczywiście scenariusz bardzo ważny ale w tym akurat nasi twórcy są mistrzami. 
    • W specyfikacji jest tak, więc raczej powinno być git ( płyta MSI PRO B760-P WIFI DDR4 ) M.2_1 (CPU, PCIe 4.0 x4)  M.2_2 (Chipset, PCIe 4.0 x4 / SATA)  
    • Próbowałem w to grac na padzie od iksa ale lepiej mi się grało klawiatura plus mysz
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...