musichunter1x 110 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu Niech ktoś kupi digital foundry wejściówkę do lustrzanego labiryntu, tam dopiero będą mogli spuszczać się nad odbiciami 1
Kadajo 651 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu A co im pozostało tak naprawdę Jak oni różnicę miedzy ps5 a ps5 pro w FFVII Remake nazywają dniem i nocą Różnica dnia i nocy to jest miedzy oryginałem z 1997 a tym remakiem a nie miedzy ps5 i Pro. 1 2
lukadd 348 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Godzinę temu, Elvis79 napisał(a): Ponad rok temu jak nie dwa, brałem wersję na ps5 zestaw z czarnym dualsense za około 300zł Nom były takie promki, ale nie wiedzieć czemu nie zrobili dla mnie takiego pakietu, że pudło GT7 PS4 i dualsense w komplecie No, ale kupując oddzielnie GT7 za 85zeta i dualsense w promo za ~200 też wyszło.
Art385 113 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu 17 godzin temu, azgan napisał(a): Chciałbym żeby wszystkie gry z FSR 2.2 tak wyglądały Problemem nie jest samo PSSR tylko to że w wielu grach jest implementacja zrobiona na kolanie gdzie devsi poszli na łatwiznę i wrzucili do silnika starsze wersje SDK. Mówisz że poziom DLSS 1.0? No chyba raczej nie No tak weźmy sobie najlepsze przykłady schowajmy najgorsze i gra gitara. Jest w pytę. Devsi z***ali ale to nie ich winna jest super. Gdybyśmy tylko znali taką technikę upscalingu gdzie jak devsi pójdą na skróty to mamy kupę i taką która wygląda ok w zasadzie tylko gdy rozdzielczość wyjściowa to 4k a scalujemy z okolić 1440p i wyżej a i równe skalowanie z 1080p do 4k obiektywnie oprócz lekkiego zmiękczenia obrazu zyskuje na stabilności. Gdyby tylko. Całe szczęście, że to Sony rozwija PSSR bo bym pomyślał, że gdzieś widziałem pdobne zachowanie. Na razie drogi kolego to tam się dwoją i troją aby ogarnąć temat i w przeciągu kwartału przerobią od wczesnego DLSS 1.0 do pre DLSS 3.0 1
Vulc 429 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu 2 godziny temu, Qrdello napisał(a): Grałem ostatnio kilka chwil żeby sprawdzić wyostrzanie na 5 Pro i pod kątem gameplayu gra się nie zestarzała nawet sekundę. To też nieliczna produkcja, gdzie jak już Ci kliknęło te 7 lat temu to nie musisz od nowa uczyć się chodzić. Ja wskoczyłem jak w masło w gameplay. Ach, brakuje mi tej gry - co nie @Vulc ? :> No ba. Podziemia były fajnym dodatkiem do singla, potrafiącym zaangażować graczy na kolejne godziny. Fakt, zrobionym trochę tak na doczepkę, nie czarujmy się. Nie było tam nic innowacyjnego, ale formuła Soulsów taka od lat nie jest. Nie jest takie Elden Ring, a i tak sprzedaż idzie w miliony, natomiast same gry budzą niezmiennie bardzo duże zainteresowanie i generują masę contentu. Czy Bloodborne zyskałby na jakimś remasterze w 60 klatkach? Na pewno. Czy to będzie skok na kasę podszyty sentymentami? Oczywiście. Takie czasy, już chyba każdy przywykł do tego, że remasteruje i rimejkuje się wszystko na potęgę. Mając jednak wybór, zdecydowanie wolałbym aby skupili się na Bloodborne 2.
Phoenix. 382 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu 2 godziny temu, slafec napisał(a): FromSoftware miało kiedyś umowę z Sony na zrobienie kilku gier i chyba jeszcze w pełni się z niej nie wywiązali. Bardziej ucieszyłbym się z powstania Bloodborne 2. Obecnie robia kilka projektow na raz ponoc. https://www.ppe.pl/news/358492/fromsoftware-wspomina-o-elden-ring-2-studio-ma-ambitne-plany-na-przyszlosc.html
azgan 637 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu 7 godzin temu, Qrdello napisał(a): Nope, wczoraj jak patrzyłem wciąż widnieje tylko PS4 więc bidne 30 klatek ze spadkami z PS4 :< Wgl to jakiś fenomen, że PS5 jest kilkukrotnie szybsza niż PS4 i PS4 Pro, a mimo to gry co do zasady są jakby emulowane i zamiast wykorzystywać potencjał PS5 i oferować stabilniejszy framerate to jest dokładnie jak na starych konsolach Wyjątkiem są odblokowane gry - na prosiaku odpaliłem z ciekawości Infamous SS i okazuje się, że tam przy odblokowanym klatkarzu jest stabilne 60 fps, aczkolwiek tylko w 1080p, bo gra od 2014 nigdy nie dostała nawet do 4 Pro updatu Zobaczymy jak tam będzie śmigać Kingdom Come Deliverance 2 na PS5/PRO ale w miastach może być ciężko z utrzymaniem 60fps na Zen 2 1
lukadd 348 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu 4 godziny temu, azgan napisał(a): Zobaczymy jak tam będzie śmigać Kingdom Come Deliverance 2 na PS5/PRO ale w miastach może być ciężko z utrzymaniem 60fps na Zen 2 Ta gra była od początku tworzona pod 30fps na konsole. Więc wątpię. Może tryb 40fps uda im się ogarnąć na prosiaku.
maxmaster027 103 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu 22 godziny temu, lukadd napisał(a): I tak dalej strasznie żydzą na tej cyfrze. Wersja PS4 w cyfrze też w historycznie najniższej cenie za 125pln. A ponad rok temu kupowałem na płycie nówkę z Amazona za ~85 zeta GT7 ma jeden problem, czyli w dalszym ciagu duza ilosc graczy z PS4, niestety. Samo PS5 ma dosc kiepskie CPU i PS5 pro tego nie polepsza w zaden sposob. No ale PS5 ogarnie w GT7 20-24samochody, a PS4 juz nie. I niestety, ale to stara konsola niedomaga i wyscigi online sa ograniczone do 16samochodow i wedlug mnie tutaj Polyphony albo czeka az liczba graczy PS5 osiagnie wystarczajacy poziom albo po prostu ma to gdzies i liczy sie to zeby gracze ps4 byli zadowoleni. Ciezko powiedziec. 1
lukadd 348 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Ta gierka ogólnie nie powinna powstać na PS4 tylko na PS5 i wyciskać z tej konsoli wszystkie soki. No, ale dla Sony bardziej się liczy sprzedaż, a bez bazy graczy PS4 byłaby znacznie niższa. 1 2
voltq 221 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu 7 godzin temu, azgan napisał(a): Zobaczymy jak tam będzie śmigać Kingdom Come Deliverance 2 na PS5/PRO ale w miastach może być ciężko z utrzymaniem 60fps na Zen 2 1440p 50-60 fps , nie widzę problemu , zalezy od devów , ps5 i xsx bedzie 30 fps
lukadd 348 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Bardziej 1080p bym stawiał ta gra również na konsoli ma niby mieć SVOGI Chyba, że to jednak wywalą, albo mega przytną. Ale tutaj większym problemem i tak będzie procek niż GPU, bo detale zawsze można pociąć i rozdzielczość obniżyć.
azgan 637 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 6 godzin temu, lukadd napisał(a): Ta gra była od początku tworzona pod 30fps na konsole. Więc wątpię. Może tryb 40fps uda im się ogarnąć na prosiaku. Kingdom Come Deliverance od pierwszej części to była mocno PC'towa gra zwłaszcza biorąc pod uwagę ile zyskała na modach po premierze ale dobra mniejsza o to https://www.dsogaming.com/news/kingdom-come-deliverance-2-will-support-60fps-only-on-pc/
kouczan 0 Opublikowano 39 minut temu Opublikowano 39 minut temu Mam do was pytanie które pewnie wyda się durne, ale nie mam większego doświadczenia jeśli chodzi o konsole. Czy wydanie na gry na PS4 pójdzie na PS5? Czy będą jakieś ograniczenia? Znalazłem interesujący mnie tytuł na PS5 ale wersja na PS4 jest prawie 100 zł tańsza i próbuje przycebulić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się