Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 godzinę temu, PaVLo napisał(a):

Ktoś już pisał o tym, że to dla trybu 4k i nie jest obowiązkowe. U mnie nie pytało, tylko zassało całość.

 

Patch Day One, powoduje przemielenie na nowo 112GB i możliwe że drugie tyle na bufor. Dodali ją kilka godzin przed światową premierą, aby pobrać już najnowszą wersję.

 

Skończę SW: Outlaws i zamiast brać się za niwego Horizona FB, polatam z batem 🤠

 

A tutaj po polsku zmiany jakie wprowadził patch 1

 

https://bethesda.net/pl/article/ZKn6jyPTe2ElFSJ0yZ2WA/indiana-jones-and-the-great-circle-tm-update-1

Przy DLSS i tak ich jakość będzie ubita 

Opublikowano (edytowane)

Po tej ostatniej łacie, nie ma co podchodzić do gry w 4k bez DLLS 🙄

Dzisiaj jeszcze pobawie się opcjami, ale czekam jak Digital Foundry przeanalizuje które opcje pożerają najwięcej zasobów, a niewiele wpływają na jakość.

 

Na razie mają jeden materiał, ale to przed PT

 

 

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano (edytowane)

Odpaliłem przed pracą ...

3440X1440p ... Maks co można ustawić z gry.  DLAA + FG
Pierwsza leśna sekwencja utrzymuje się na okolicach 80 fps. Gdy włącza się sekwencja filmowa (prawdopodobnie wyłącza się FG) jest około 40 fps.

Zatrzymałem się w wejściu do jaskini na save (tu jednak brakuje ręcznie robionych save) - w jaskini > 100 w przerywnikach filmowych 50-60

 Użycie Vram 17,5 GB ... welcome in future ... gdzie bez 24 GB vram nie podchodź 

EDIT w plikach gry nie widzę dll dla RR DLSS 3.5, z zapowiedzi było opisywane że będzie to wspierane. 

Edytowane przez RTX5090
Opublikowano

Łeee tylko 32 strony? Słaby ten spam w temacie, coś kiepsko się staracie 🤭. Widocznie gra za dobra i gnioty jak Dragon Age The Veilguard albo S.T.A.L.K.E.R 2 wykręcają lepsze wyniki :lol2:. No tak ale w sumie to dzisiaj dopiero premiera więc macie jeszcze szansę się poprawić chociaż może być ciężko siedzieć na forum żeby oderwać się od Indiego :E

Opublikowano
7 godzin temu, userKAMIL napisał(a):

I dlatego od zawsze powtarzam albo TOP-ka 4090+procek albo kupujesz konsole za tysiaka i takie rozkminy Cię nie dotyczą...:konik:

To nie są żadne rozkminy tylko podstawowa wiedza.
Żeby było śmiesznie to developer nawet ci to ułatwia podając wymagania, które są wyznacznikiem tego co powinieneś ustawić dla swojego sprzętu.
Tutaj naprawdę nie ma co rozkminiać.
Za chwile gracze tak się cofną w rozwoju intelektualnym ze ich przerastać będzie wybór ustawień  w konsolach :smiech:

Opublikowano
7 godzin temu, userKAMIL napisał(a):

I dlatego od zawsze powtarzam albo TOP-ka 4090+procek albo kupujesz konsole za tysiaka i takie rozkminy Cię nie dotyczą...:konik:

Za tysiaka już nie, teraz trzy i pół 😂😉

6 minut temu, Kadajo napisał(a):


Za chwile gracze tak się cofną w rozwoju intelektualnym ze ich przerastać będzie wybór ustawień  w konsolach :smiech:

Już tak jest, 5 trybów i dalej nie wiesz który wybrać bez materiału od Digital Foundry 🤭

Opublikowano
Teraz, Kadajo napisał(a):

Część graczy nadal myśli ze konsole mają taka sama jakość grafiki jak PC wiec, o czym my tu rozmwaiamy :E

Zależy od gry i ustawień ale z grubsza tak jest przy czym przeważnie jest to mix ustawień właśnie z wersji PC od czasu kiedy gry są multi-platformwe a konsole x86.

Opublikowano

Indiana Jones pokazuje ze konsole kompletnie nie ogarniają RT, na Xboxie ustawienia mają niższą jakość niż najniższa na PC.
Na PT na konsoli nawet nie ma co liczyć.
Czy naprawdę to tak trudne do zrozumienia ze słabsze PC tez nie uciągną pewnych rzeczy, ale dlatego masz elastyczność ustawień i sam decydujesz jak gra ma wyglądać i jaka będzie dla ciebie zadowalająca płynność.

Już nawet jak ktoś jest tak leniwy albo nieogar to niech sobie faktycznie poczeka na film od DF.

  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Na PT na konsoli nawet nie ma co liczyć.

na PT jakości PC 2022 (CP2077) to nie ma co liczyć że nawet PS6 ogarnie  ...

Chyba że konsole dostaną jakieś GPU od Nvidii. 

  • Upvote 2
Opublikowano
Teraz, RTX5090 napisał(a):

Chyba że konsole dostaną jakieś GPU od Nvidii. 

Jak dostaną to nie koniecznie i tak najnowsze, przecież switch 2 będzie na Ampere z tego co pamiętam? To już niedługo 2 generacje stare. Tam RT to pewnie będzie też tyle co kot napłakał. 

Opublikowano
1 minutę temu, RTX5090 napisał(a):

na PT jakości PC 2022 (CP2077) to nie ma co liczyć że nawet PS6 ogarnie  ...

Chyba że konsole dostaną jakieś GPU od Nvidii. 

Raczej cena nie pozwoli na GPU od Nvidii w konsolach. Ale powinny dostać jakiś rodzaj FG. Bo nie oszukujmy się aktualnie to FG ratuje PC i Nvidie, gdyby nie on nawet właściciele RTX 4090 by mieli lipę.

Opublikowano
9 minut temu, Kadajo napisał(a):

Indiana Jones pokazuje ze konsole kompletnie nie ogarniają RT, na Xboxie ustawienia mają niższą jakość niż najniższa na PC.
Na PT na konsoli nawet nie ma co liczyć.
Czy naprawdę to tak trudne do zrozumienia ze słabsze PC tez nie uciągną pewnych rzeczy, ale dlatego masz elastyczność ustawień i sam decydujesz jak gra ma wyglądać i jaka będzie dla ciebie zadowalająca płynność.

Już nawet jak ktoś jest tak leniwy albo nieogar to niech sobie faktycznie poczeka na film od DF.

To nie jest wina konsoli tylko AMD bo na PC ten RT na Radonach to jest też śmiech.

Opublikowano
2 minuty temu, RTX5090 napisał(a):

na PT jakości PC 2022 (CP2077) to nie ma co liczyć że nawet PS6 ogarnie  ...

Chyba że konsole dostaną jakieś GPU od Nvidii. 

Bez szans zlozyc konsole zeby kosztowala okolo $500 z gpu on nvidii ktory ogarnal by dobrze RT/PT

Opublikowano
1 minutę temu, azgan napisał(a):

To nie jest wina konsoli tylko AMD bo na PC ten RT na Radonach to jest też śmiech.

No nie ma to znaczenia, myślisz ze konsola nadal by kosztowała tyle, co kosztuje gdyby na pokładzie było GPU Nvidii ?

Konsola ma być tania i jest tania w porównaniu do PC :E

 

Opublikowano
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Ile FPS na jakich ustawieniach masz?

Dokładnie nie sprawdzałem i dużo nie przeszedłem. Wymagania sporo się różnią od miejscówek. Te bardziej zamknięte są mniej wymagające od np. Jungle. Ale z grubsza wygląda, że ogólnie trochę niższe wymagania niż w AW2 z full PT.

Opublikowano
3 minuty temu, cichy45 napisał(a):

Jak dostaną to nie koniecznie i tak najnowsze, przecież switch 2 będzie na Ampere z tego co pamiętam? To już niedługo 2 generacje stare. Tam RT to pewnie będzie też tyle co kot napłakał. 

NVIDIA nie ma CPU a do konsoli musi być CPU i GPU (APU) dlatego Sony i Microsoft wybrali AMD. Dopiero teraz może się to zmienić https://ithardware.pl/aktualnosci/nvidia_apu_rtx_4070-36506.html

1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

No nie ma to znaczenia, myślisz ze konsola nadal by kosztowała tyle, co kosztuje gdyby na pokładzie było GPU Nvidii ?

Konsola ma być tania i jest tania w porównaniu do PC :E

 

Ma znaczenie co widać nawet po PS5 PRO gdzie na Radeonie poprawili wydajność właśnie w RT

Opublikowano

Nie chcę robić offtopu, ale na razie Sony PS5 Pro pokazało ze probowanie na sile wciskania technologii, na które konsole nie są absolutnie gotowe to nie jest najlepsza droga.

Śmiejemy się z M$ źe nie wydało swojej wersji "Pro" a ja uważam ze oni właśnie z tego doskonale zdają sobie sprawę i wola wyłączyć te efekty i dać wyższą rozdzielczość i FR niż to wciskać na sile efekty z PC uzyskując nie dość ze gorsza jakość obrazu to jeszcze gorszy FR.

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...