Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W porównaniu do CoD 4, warto zagrać w najnowszą część? Pytam zarówno o kampanię jak i o multi. Zastanawiałem się mocno nad sensem kupna tej gry 👍

 

Od lat czekam na takiego prawdziwego CoDa jak jedynka lub czwórka.

Edytowane przez Filip454
  • Tomek1623 zmienił(a) tytuł na Call Of Duty Black Ops 6
  • Gość zmienił(a) tytuł na Call of Duty: Black Ops 6
Opublikowano
7 godzin temu, Filip454 napisał(a):

W porównaniu do CoD 4, warto zagrać w najnowszą część? Pytam zarówno o kampanię jak i o multi. Zastanawiałem się mocno nad sensem kupna tej gry 👍

 

Od lat czekam na takiego prawdziwego CoDa jak jedynka lub czwórka.

Za 40zł w abo warto,za fulla odpuść.

Opublikowano (edytowane)

kiedyś grywałem w COD w singla od 1 do mw2 i na tym się zatrzymałem. W którąś cześć zagrałem w multi chyba w MW2. To były ostatnie COD w jakie grałem i się zagrywałem :)

później wyszło ileś i jakiś i nawet nie potrafię ich wymienić. 

Coś spróbowałem w warzone chyba 2-3 h po czym dałem szansę jeszcze BO6 wczoraj (multi). 

Kurde odnoszę wrażenie że to niewypał gierka. Połowa jak nie więcej % gry polega na bieganiu + ślizganiu.

Znajomy który uwielbia COD mówi że to gra drużynowa :O  jak dla mnie gra nie jest grą drużynową bo nie widziałem (może nie udało mi się tego dojrzeć bo za krótko grałem)  tam takich elementów jak w Battlefield gdzie rozgrywka opiera się w pewnym sensie na graniu drużynowym (amunicja, leki, namierzanie celów, pojazd itp). Rodzisz/naradzasz się i lecisz ślizgiem przez pół mapy strzelając. Nie mając jako tako jakiegoś poczucia że możesz zrobić jakąś ciekawą akcje z innymi ludźmi.   Na mnie gra nie robi jakiegoś wrażenia. 
Pozostaje czekać na nowego Battlefielda. 

Edytowane przez Dejff0
Opublikowano

Bardzo fajna kampania, świetnie się bawiłem. Na kolanie to był zrobiony poprzedni call bo tutaj ktoś miał zdecydowanie więcej niż dwa kolana :E 

Zresztą ja ogólnie wolę w ostatnich latach black opsy od modern warfare dlatego mi się po prostu podobało i dobrze w to grało ;) 

Opublikowano

Całkiem spoko, fajny twist fabularny ;) 

 

Jednak najbardziej podobała mi się misja w tej śnieżnej bazie oraz końcówka gry i przedstawienie z pomysłem całej historii Harrow.

Również zagadki w tej posiadłości, do której wracało się pomiędzy misjami, uważam za niezłe urozmaicenie.

Nigdy nie przepadałem jakoś szczególnie za ciągłym ra ta ta ta ta znanym z poprzednich odsłon czyli skrypty, skrypty, pies, wybuchy, Michael Bay i do przodu a po 4h koniec.

Wtedy właśnie był u mnie taki okres czasu, że ta seria mnie z roku na rok coraz bardziej nudziła i męczyła, nie to co obecnie.

A dla przypomnienia klasyk :E 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

No ja to rozumiem, ze komus sie nie podoba, nie da sie wszystkim dogodzic tym bardziej w codzie gdzie masz ok 100mln aktywnych uzytkownikow co miesiac ;) Dla mnie kampania w Vanguard byla absolutnym sztosem, a dla innych byla wielka kupa.

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

W vanguarda też mi się jako tako grało, na pewno lepiej niż w te nowsze odsłony.

Chociaż ja to nie rozumiem co się z tym codem stało.

W 2007/2008 roku człowiek cisnął takiego coda 4, który był całkiem tani tak swoją drogą (ok. 70zł) i jeszcze na promodzie żeby było powiedzmy bardziej pro, bez tych badziewnych dodatków typu termowizja.

Całkiem nieźle to działało, człowiek miał znajomych na xfire, grało się jakieś klanówki na esl. Było naprawdę dobrze uważam. Serwery dedykowane oczywiście.

Teraz człowiem odpala najnowszego coda i zastanawia się co to jest? Przecież to nie jest prawdziwy cod, czy ludzie już do reszty zidiocieli na przestrzeni lat? Dramat i załamka.

  • Upvote 2
Opublikowano
11 godzin temu, Slayer napisał(a):

Chociaż ja to nie rozumiem co się z tym codem stało.

No jak to co ? 20 lat klepania tego samego, pierwsze cody się bardziej podobały bo było to coś nowego a pomysły już dawno zostały wyczerpane. To już jest zwykłe odcinanie kuponów w nowej szacie co roku. Ma prawo się znudzić ;)   

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy komuś jeszcze gra crashuje dzisiaj jak głupia? Zaktualizowałem sterowniki karty graficznej, wyłączyłem profil OC karty w MSI Afterburner, przeskanowałem i naprawiłem pliki gry w Battle.net i dalej nic. Wczoraj wieczorem wszystko było OK a dzisiaj gra potrafiła dwa razy zrestartować całego kompa po minucie grania, teraz już nawet gra się wykrzacza w menu gry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W konfiguracji 2 stata + 2 m.2 żadna płyta na am5 nie obetnie linii pcie gpu.  Ze względu na uefi i cenę  osobiście wybrałbym bramkę numer trzy. Skisłem 
    • Jak chcą ludziom zaimponować to niech wrzucą jak sprzątają jedno z nielegalnych składowiska odpadów, najlepiej tych chemicznych
    • Tutaj w filmie masz sporo odpowiedzi. Ale ciekawie odpowiadają kolesie w komentarzach. cytat: "(...)  Cóż, no silników, nawet tych komercyjnych czy open sourcowych jest stosunkowo dużo. Własnych technologii jest jeszcze więcej. A nie jest tak, że kolejne nowe nie powstają. Także z pewnością nie grozi nam robienie wszystkich gier na UE5. Szczególnie, że wielkie korporacje lub duże studia jednak dalej trzymają się swoich rozwiązań. Rockstar - RAGE, Ubisoft - UbisoftAnvil/Snowdrop, EA - Frostbite, Creative Assembly - Warscape, Bohemia Interactive - RV/Enfusion, IO Interactive - Glacier itd. a jeszcze jest pełno firm, które udostępniają swoje silniki jak Crytek - CryEngine, Relic/Supergiant/podstudia Microsoftu - Essence Engine czy XNA, Bethesda - idTech i jego mutacje i wiele innych. No i na to wszystko mamy typowe silniki do wszystkiego (plus kilka znanych przykładów): Godot (Brotato, Dome Keeper), PyGame (stos visual novel), RPG Maker (klasyk, ale wyszedł na nim też np. Felvidek), Gamemaker (Undertale, Stoneshard, Forager, Hyper Light Drifter, Norland, Katana ZERO, ZERO Sievert, Hero Siege, Loop Hero), Unity (Rust, Cities Skylines, The Forest, Fall Guys, Raft, Subnautica, RimWorld, Unturned, Valheim, Cuphead, Kerbal Space Program, Ori Cult of the Lamb) i całą rodzinę UE PUBG, Deep Rock Galactic, ARK, Black Myth Wukong, Civ VI, Squad, Hogwarts Legacy, Palworld, Rocket League, Manor Lords, Sea of Thieves, Stray) (...)".        cytat: "I już się zebrało grono znawców enginów wszelakich i przede wszystkim unreala, większość z Was zna ten engine tylko z wiadomości na portalach. Pracuję zawodowo na UE od wersji 4.2 i na podstawie swoich doświadczeń oraz doświadczeń kolegów z branży, mogę śmiało stwierdzić że na ten moment nie ma żadnej konkurencji dla UE, stworzenie inhouse'owego enigina który byłby konkurencją jest za drogie dlatego większość twórców AAA przesiada się właśnie na niego. Co do plotek o shutteringu i innych bzdetach wyssanych z palcach - ue jak każdy engine posiada optymalizację i jest tylko narzędziem, to od użytkownika zależy jak to wykorzysta/zoptymalizuje."     cytat: " Dużo politycznych odpowiedzi na temat tego dlaczego korzysta się z Unreal'a, a porzuca własne silniki. Rzeczywista powinna brzmieć tak, że firmy tną koszty i taniej jest korzystać z gotowego produktu niż opłacać doświadczonych pracowników i rozwijać swój produkt. Efekty tego widzimy w ostatnich latach, optymalizacja leży, a nowe gry nie oferują niczego innego niż jej poprzedniczki. Nie wspomnę już o sztucznej inteligencji i fizyce w grach, które aktualnie nie istnieją. Po prostu firmy chcą tylko więcej gier, szybciej i jak najtaniej. Jakość schodzi na co raz dalszy plan.  Mieliśmy niesamowicie dobry gamedev w Polsce i masą doświadczonych pracowników znających się na rzeczy. Niestety studia ich nie doceniały, nie chciały godnie płacić i paradoksalnie za to że są dobrzy byli zwalniani, gdyż kosztowali więcej niż randomy ściągane przez HR. W efekcie Ci przebranżowili się na pochodne technologie, a naszymi silnikami nie miał kto się zająć. Ściągnięcie byłych pracowników po takim potraktowaniu stawało się co raz bardziej niemożliwe albo absurdalnie drogie. Aktualnie kadry naszych Polskich studiów zasilane są całkowicie nowymi zespołami, często ściąganych z całego świata.  Po aktualnych raportach widać, że koszty obsługi Unreal'a z czasem zbiegły się, a nawet przewyższyły dawne koszty utrzymania własnych silników. Tutaj za to winę ponoszą w sumie sami gracze, bo najlepiej sprzedaje się to co się mruga, świeci, błyszczy i jest ładne. Wszystkie pozostałe aspekty są ignorowane, dlatego proporcje artystów i programistów przeważają się na tą pierwszą stronę. Ilość osób tworzących gry stale rośnie, bo tworzenie assetów jest czasochłonne i drogie. Tutaj subiektywna opinia, assety stały się dla mnie nudne, w żaden sposób setny raz zobaczenie ładnego budynku, odbić w kałuży wody, refleksów itd., nie sprawia że chcę grać w daną grę, stały się dla mnie zupełnie obojętne. Brakuje mi całego backend'u gier, którym nikt się nie zajmuje."     cytat: "Obwinanie silnika, ze powstaja ch*** gry, to jak prz**** się do składników dań w potrawach, całkowicie pomijając najważniejszy współczynnik, czyli kucharza. Nawet z najgorszych składników dobry kucharz zrobi smaczne danie, gdzie w przypadku ch****, nawet zagotowanie wody sprawi problemy. W przypadku gier mamy dokładnie to samo, słabi kucharze [developerzy] podaja na tacy pieknie prezentujace sie potrwawy, aby po chwili poczuc, ze czesc jest spalona, druga surowa i niedoprawiona. Oczywiście, jezeli mamy tylko jeden silnik, to beda produkowane gry zblizone do siebie, tak samo jak z franczyzami restauracji czy sklepów, jak mcdonalds, ale to nie znaczy, ze ktos nie moze przerobić ta franzyce w całkowicie nowy produkt z większym bądz mniejszym wysiłkiem. Czasem bedzie oplacalniejsze stworzenie od zera, a czasem kilka lekkich modyfikacji sprawi cuda. Wynik moze byc rozny, od wiekszej ilosci engine developerów i stworzenie uniwersalnego narzedzia pod gry, po zaczecie nowych silników przez korporacje bo bedzie sie biznes opłacał. Jedynie co wiemy, ze gry pojda do przodu, niezaleznie od silnika, bo w momencie, kiedy gry z UE5 + nie beda sie sprzedawac, to HR, prezesi, udziałowcy zmusza firme do podjecia dalszych kroków, bo wszystko kreci sie w około $$"             Ale widzisz, w sposób delikatny zmieniasz front  i... super, bo o to mi chodziło. To wszystko, co piszesz, to prawda. Zgadzam się. Ale oszukuje Cię, frustruje, okrada, wypuszcza crapa... DEVELOPER ! I do niego kieruj pretensje. Nie do twórcy silnika. To deweloper w finale wydaje grę i kasuje kesz. I to on ma zadbać, aby gra "odpowiednio" działała. Niech ujmie geometrii, oświetlenia, tekstur. Niech zredukuje to, co powoduje zadyszkę (albo się douczy).   Jeżeli np. taka Toyota wypuści trefne wozy / silniki, które się rozlatują i pękają im bloki, to wnosisz skargę na (?!?) Toyotę raczej, a nie do twórcy silnika diesla, albo odlewani, która te bloki odlewa dla Toyoty. Jeżeli, ktoś wypuszcza grę, która nie działa, to winien jest developer. Mógł nie wypuszczać, mógł dopracować, mógł wybrać inny silnik, mógł zrezygnować, mógł zrobić kilka rzeczy, zanim oszukał gracza. Developer. Nie twórca silnika.  
    • Ten prezes to jednocześnie właściciel firmy. Mogli odmówić, nic by się nie stało. Chodziło mi po prostu o to, że ten wybór, to w 9 na 10 przypadkach zgoda przez łzy. Nie zdajecie sobie sprawy na co ludzie są wstanie się zgodzić, tylko dlatego, że ktoś na odpowiednio wysokim stanowisku tak zarządził.   Edit: Co do tego karpia, niech w końcu handel żywym karpiem skasują. Rzeczywiście niepotrzebne cierpienie dla tych ryb przed śmiercią. Ale jak ktoś już się pofatyguje się tą rybę osobiście złowić, to niech z nią robi co chce. Ewentualnie nich ją uśmierca przed odejściem z łowiska. Z wszystkim można przesadzić.   A Grenlandia? Przejecie przez Stany widzę tylko w jednym scenariuszu. Kiedy Ruscy postanowiliby sobie ją po prostu wziąć, bo i tak się stanąć może. Dania w takim scenariuszu jest za mała, aby miała coś do gadania.
    • Da się już grać w to na 8GB VRAM? Na stronie gamegpu na 6600XT jedynie 13 fps na medium 1080p więc pytanie czy ma to sens.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...