Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pokaze ktos ustawienia RTX HDR na Oled? Wlaczylem i ogolnie jest dobrze ale czasami mam wrazniee ze, za duzo bieli jest na sklalach czy chmurach, ktos cos? Jak gamme przy rtx hdr macie ustawiona w opcjachw grze?

Edytowane przez aureumchaos
  • Like 1
Opublikowano
43 minuty temu, AndrzejTrg napisał(a):

A jak to z pobocznymi czy znajdźkami? NIechodzi o ilość, ale o schemat tzn. w AC było tak że dużo pobocznych rzeczy robiłem przed zadaniem fabularnym, co w końcu kończyło się tym że zadanie fabularne dość często o ile nie zawsze kierowało właśnie w stronę pobocznych questów/znajdziek i można powiedzieć że sztucznie sobie grę wydłużałem. Tutaj też tak jest?

Ta gra ma tą zaletę, że za bardzo nigdzie ciebie nie kieruje. Chociaż w pewnym momencie może ciebie zachęcić do odwiedzenia konkretnego miejsca po odblokowaniu umiejętności (chyba tak się nazywa) Obieżyświat. Odkrywa mapę z interesującymi miejscami. Domyślnie tego nie ma. Jednak generalnie fabuła nigdzie ciebie na siłę nie pcha i np. swojego konia znalazłem przez przypadek bo sobie zwiedzałem okolice. Oczywiście pomijam tu pewien miecz no ale to akurat jest ściśle związane z fabuła od 1-ki więc musi się on pojawić. Generalnie warto pozwiedzać bo raz na jakiś czas może nam coś ciekawego wpaść. Jednak jak ktoś nie chce to może trzymać się głównego wątku. Generalnie gra nam daję dość dużą swobodę. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, AndrzejTrg napisał(a):

A jak to z pobocznymi czy znajdźkami? NIechodzi o ilość, ale o schemat tzn. w AC było tak że dużo pobocznych rzeczy robiłem przed zadaniem fabularnym, co w końcu kończyło się tym że zadanie fabularne dość często o ile nie zawsze kierowało właśnie w stronę pobocznych questów/znajdziek i można powiedzieć że sztucznie sobie grę wydłużałem. Tutaj też tak jest?

Zadania się czasem przeplatają, więc możliwa jest sytuacja gdzie robiąc jeden quest, przy okazji progresujesz inny. Albo nawet nie wiesz, że to część innego questa i później wracasz do tego samego miejsca/postaci jak już go aktywujesz. To jest nieuniknione, ale równocześnie masz dużą swobodę w tym aspekcie. Na pewno nie musisz robić aktywności pobocznych, jeśli nie chcesz. Stoją na przyzwoitym poziomie, klasycznie są lepsze i gorsze.

 

Zwiedziłem Kuttenberg - miasto tętni życiem, mnóstwo ludzi na ulicach, sprzedawców, rzemieślników, pijanych kmiotów i podejrzanych typków. Zacnie to wygląda. Niestety rozczarowuje fakt, że do większość budynków nie można wejść. Ewidentnie zabrakło czasu na ten element, może któryś patch pozwoli dostać się do nowych obiektów, w celach "inspekcyjnych" oczywiście.

 

Zrobiłem też zadanie dla kowala w jednej z podmiejskich wiosek, polegające nas wykuciu kordelasa lepszego niż jego uczeń. Rzemieślnik zachwycony moją robotą skierował mnie do Kuttenbergu do miejscowego mistrza tego fachu, abym został jego uczniem. Przeszukałem całe miasto i nie znalazłem go. Znalazłem za to w necie informację, że go zwyczajnie nie ma i możliwe, że ma to związek z jakimś DLC. Słabe.

Edytowane przez Vulc
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, Vulc napisał(a):

Zadania się czasem przeplatają, więc możliwa jest sytuacja gdzie robiąc jeden quest, przy okazji progresujesz inny. Albo nawet nie wiesz, że to część innego questa i później wracasz do tego samego miejsca/postaci jak już go aktywujesz.

Mało tego, czasem zabijając kogoś możesz wykonać quest który dostaniesz później :E Na szczęście nie miałem błędu że postać już ubita i nie mogę ukończyć, zaliczyło. 

  • Like 1
Opublikowano

A czy mozna zrobic kowala i mlynarza czy tylko albo jednego albo drugiego?

48 minut temu, galakty napisał(a):

RenoDX nie próbowałem, zerknę

Daj znac czy mozna inne mody miec i jak z wydajnoscia, bo na nexusie pisza ze ladnie czochra FPS i mody nie sa kompatybilne, stuttering itp. 

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, galakty napisał(a):

Jakoś długo, ja po 20h nie miałem już zadań i poszedłem na wesele ;) Chyba że latałeś po całej mapie i tam wyskakiwały nowe to faktycznie.

 

Tylko te poboczne w większości są marne niestety...

Bo się  często bawię, to z łuku postrzelam, to jakieś zwierzęta upoluje, to skilla w złodziejstwie podbije etc. Nie skupuje cutscenek, bawię się w crafting dlatego też tak leci.

  • Like 1
Opublikowano

Może to tylko pobożne życzenia z mojej strony, ale w zależności od tego jak to zrealizują to np. to DLC z odbudową kuźni ma potencjał. Na 100% będzie tam element typu money-sink jak Przybysławice, misje poboczne typu "sprawdź co stało się z karawaną wiozącą kowadło które zamówiłeś" etc., ale jedna rzecz na którą po cichu liczę to rozszerzenie mechaniki kowalstwa i kucie własnych zbroi.

  • Like 1
Opublikowano
38 minut temu, galakty napisał(a):

Tylko po co skoro te zbierane z przeciwników wystarczają? 

No niby tak ale możesz sobie wykuć jeszcze lepszy :) Skoro gra skończona to z ciekawości wgrałem moda na trudniejszą walkę co dał @Element Wojny i muszę przyznać, że jest ciut trudniej.

  • Like 1
Opublikowano

W sensie przeciwnicy maja więcej życia, lepiej blokują, robią uniki? Z walką jest taki problem w tej serii, że twórcy nie mogą się wstrzelić w taki sweet spot. W jedynce byle wieśniak blokował kombosy, blokował riposty i sam ripostował. Co sprowadzało walkę tylko do HP. W dwójce znów została wyraźnie ułatwiona, choć nadal trzeba się trochę nagimnastykować przy kilku oponentach.

  • Like 1
Opublikowano
4 godziny temu, galakty napisał(a):

Jakoś długo, ja po 20h nie miałem już zadań i poszedłem na wesele ;) Chyba że latałeś po całej mapie i tam wyskakiwały nowe to faktycznie.

 

Tylko te poboczne w większości są marne niestety...

Te porównanie jakości zależy od gier do których porównujesz 

4 godziny temu, AndrzejTrg napisał(a):

A jak to z pobocznymi czy znajdźkami? NIechodzi o ilość, ale o schemat tzn. w AC było tak że dużo pobocznych rzeczy robiłem przed zadaniem fabularnym, co w końcu kończyło się tym że zadanie fabularne dość często o ile nie zawsze kierowało właśnie w stronę pobocznych questów/znajdziek i można powiedzieć że sztucznie sobie grę wydłużałem. Tutaj też tak jest?

Według mnie nie , wszystkie poboczne i aktywności są dla mnie ciekawe , ciekawe miejsca jedynie możesz sobie odpuścić poza kilkoma które dają zadania poboczne 

Opublikowano
5 godzin temu, galakty napisał(a):

Tylko te poboczne w większości są marne niestety...

IMO znacznie lepsze niz w wiekszosci gier, ja wiem - nie sa to epickie wyprawy, ale jakos jest w nich duzo wiecej naturalnosci niz w wiekszosci gier, gdzie wszystko sprowadza sie do zbierz cos ewentualnie pokonaj xx przeciwnikow. Do tego otwarte podejscie do tematu jak chcemy wplynac na dany kwest sprawia, ze sie w to fajnie gra. NIe zeby cos, ale ile mozna byc zbawca swiata, kratosem czy kims innym? W koncu jestesmy kims, z kim mozna sie wrecz nieco zidentyfikowac, zwykly typ, robiacy zwykle zdania, jeden z wielu trybikow i tak na prawde trzeba sie natrudzic, zeby w tym swiecie ludzie na CIebie przychylnie patrzyli :) 

  • Like 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...