Czubatka Boża 176 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego (edytowane) Ja powiem szczerze że na początku gry sprzedaje ekwipunek który jest coś wart. Może i dziwna strategia ale zawsze się u mnie sprawdzała a dochód zawsze był solidny ze sprzedaży. Kradłem biżuterie. Potem ludzie gadali by zamykać chałupy bo złodziej grasuje. Edytowane 3 Lutego przez Czubatka Boża
Czubatka Boża 176 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 5 minut temu, zoomehsak napisał(a): Kiedy można liczyć na pierwsze recenzje ? Też dołączam się do pytania. 1
Fear 38 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 11 minut temu, zoomehsak napisał(a): Kiedy można liczyć na pierwsze recenzje ? Dziś o 17 schodzi embargo. 1
galakty 3 331 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 27 minut temu, Jaycob napisał(a): Tyle że ja nie uznaję modów. Może to głupie, ale lubię grać tak, jak założyli twórcy.:) Jeśłi gram z modami to czuję, że oszukuję. To albo grasz grzecznie jak sobie wymyślili albo nie grasz, też mi problem Ja bez modów tej gry nie odpalam, nie mam czasu i nerwów na mechaniki które uznaję za bezsensowne. Przecież to ja IM płacę, a nie oni MI za granie 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Dlatego napisałem wcześniej, że te mechaniki niezbyt mi pasują. Gdybym mógł to załatwić modami, to bym o tym nie wspominał. 1
galakty 3 331 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego To na premierę jedynki byś widział co się działo jak gracze odkryli system zapisywania gry... 1
voltq 1 372 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego (edytowane) 1 godzinę temu, Jaycob napisał(a): Tyle że ja nie uznaję modów. Może to głupie, ale lubię grać tak, jak założyli twórcy.:) Jeśli gram z modami to czuję, że oszukuję. Twórcy gry dodali mody np w wiedźminie 3 i gra jest tylko lepsza To samo w KCD 2 część rzeczy to są mody z KCD 1 np lepsza widoczność roślin, brak kolizji z krzakami , bardziej realistyczna trajektoria strzał wypuszczanych z łuku, lepsza responsywnosc targetowania przeciwników, posortowany inwentarz , zmieniony system perkow itd itd To są wszystko mody do KCD 1 1 godzinę temu, Fear napisał(a): Dziś o 17 schodzi embargo. Trzeba unikać większości recenzji bo będą spojlery, UV o grach wczoraj się zarzekał że jego recenzja będzie całkowicie wolna od spoilerów z gry więc można obejrzeć wyjątkowo 1 godzinę temu, zoomehsak napisał(a): Kiedy można liczyć na pierwsze recenzje ? Obejrzyj UV o grach wolna od spoilerów niby Edytowane 3 Lutego przez voltq 1
skypan 1 753 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Mody w wielu przypadkach to wybawienie dla gry. Często naprawiają to co twórcy spieprzyli lub dodają to czego twórcy nie mogą lub nie chcą dodać.
Bardak 40 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Nie grałem w jedynkę ale udzielił się hype więc zamówiłem preorder na PS5. A później przypomniałem sobie, że mam jedynkę na Epicu bo kiedyś dawali. Pobawiłem się nieco wczoraj i odinstalowałem przy okazji anulując preorder na dwójkę. I przy okazji sobie przypomniałem czemu pięć lat temu stwierdziłem, że p*dolę granie na PC. 1 1
JeanPepin 333 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Liczę że ok 18:00 na nexusie będzie save mod jutro 1
Fear 38 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 2 minuty temu, JeanPepin napisał(a): Liczę że ok 18:00 na nexusie będzie save mod jutro Ja tak samo, bez tego nawet nie zaczynam gry. Do sznapsa nawet nie zachęcą mnie buffy, które będzie dawać po załadowaniu gry. 2
JeanPepin 333 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Ciekawe czy coś na tyle grubo pozmieniali w strukturze plików w co trochę wątpię że może mod z 1 będzie działać
kptEnter 27 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Ja do sznapsów się już przyzwaczaiłem i polubiłem. Ale boję się, że bez kodu na celownik w łuku będę musiał poczekać. Walczę tylko łukiem.
Wu70 739 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Mi się podobają te wszystkie utrudnienia z save itd. To po prostu ogranicza grupę docelową i gra w założeniach nie musi być dostosowana do "wszystkich" bo twórcy i tak wiedzą że celują w trochę bardziej ograniczoną grupę. 2 godziny temu, Fear napisał(a): Dziś o 17 schodzi embargo. A to czegoś jeszcze niewiadomo o grze? Po 17 powiedzą że gra chodzi słabo w mieście, pewnie tyle
Jaycob 1 934 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 52 minuty temu, voltq napisał(a): To samo w KCD 2 część rzeczy to są mody z KCD 1 np lepsza widoczność roślin, brak kolizji z krzakami , bardziej realistyczna trajektoria strzał wypuszczanych z łuku, lepsza responsywnosc targetowania przeciwników Co innego mod poprawiający wizualia (chociaż nie zawsze – nadal nie trawię wszystkich ReShade), a co innego mod wpływający na rozgrywkę. Przykładem jest ostatni S2, gdzie część graczy w grze survivalowej z pomocą modów wyłączyła wszystkie elementy survivalowe, takie jak stamina, znacznie większy ekwipunek czy brak uszkodzeń broni. Gdzie tu sens, skoro całe core gry opiera się na przetrwaniu? KCD2 z tego co widziałem to taki bardziej "symulator średniowiecza" i gra została zaprojektowana z myślą o immersji i spójności świata, a modyfikacje mogą zaburzać te aspekty. 1
galakty 3 331 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego (edytowane) 1 minutę temu, Jaycob napisał(a): Gdzie tu sens, skoro całe core gry opiera się na przetrwaniu? Widocznie nie lubią takich mechanik, ale reszta gry im się podoba. Niech każdy gra po swojemu Edytowane 3 Lutego przez galakty 1 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego (edytowane) Racja, ale dla mnie nie ma sensu. Po to gram w grę survivalową/jakąś inną..., aby czuć się jak na surwiwalu, czuć tę atmosferę zagrożenia z braku czegoś itd. Jak chcę dynamiczną akcję, bez ograniczeń to wybieram grę z innego gatunku.;) Edytowane 3 Lutego przez Jaycob 1
galakty 3 331 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Też nie róbmy z S2 gry survivalowej Rozumiem jakby w simracing/DCS robić sztuczki by było łatwiej - to jest głupie bo mają być symulatorami, ale S2 czy KCD2? Te mechaniki raczej irytują niż dają imersję. 1 3
Fear 38 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 1 godzinę temu, voltq napisał(a): Trzeba unikać większości recenzji bo będą spojlery, UV o grach wczoraj się zarzekał że jego recenzja będzie całkowicie wolna od spoilerów z gry więc można obejrzeć wyjątkowo Jak ktoś woli czytać, to pisana recenzja UV pojawi się zapewnie na Cdaction.pl. 1
Vulc 2 191 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Wszystko zależy od realizacji elementów survivalowych (i innych). Sznapsy w KCD były upierdliwe na początku, bo człowiek miał ich - tak jak wszystkiego innego - mało. Później, poprzez alchemię i zwykły progress, wpadało ich całkiem sporo. Zamysł twórców jest zrozumiały, ale faktycznie mechanika może się wydawać niektórym zbyt obciążająca. Zwłaszcza w świetle ewentualnych crashy gry i powtarzania całych jej fragmentów od ostatniego sejwa. Nie bez powodu mod na nielimitowane sejwy jest najpopularniejszą modyfikacją do jedynki na Nexusie. 1
Czubatka Boża 176 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego (edytowane) Co jest naprawdę ważne i wymagające to zdobyć kasę. Ja miałem metodę zachodzenia NPC od tyły i pozbywanie na krótki czas przytomności. Najlepszy łup był od zamożniejszych obywateli bo mieli przy sobie biżuterię Zawsze ludzi napadłem na drodze do zamku. Drugi sposób jaki miałem to podchodziłem cichaczem do domostwa i kradłem wszystko co miało jakąś wartość. Owoce i warzywa kradłem tyle ile mógł udźwignąć Henryk bo też musi się coś napić i zjeść. Edytowane 3 Lutego przez Czubatka Boża 1
Mar_s 2 226 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Ja gram trzeci raz i zawsze bez modów, mam tylko plik cfg który uruchamia się z grą i odpowiada za celownik dla łuku. Zważywszy że to nie działa tak że strzała zawsze ląduje w miejscu kropki, jest to bardzie takie lekkie ułatwienie niż psucie mechaniki. Save to nie problem, wystarczy skorzystać z łaźni albo się chwilę przespać, aczkolwiek bywały misje gdzie sznaps był konieczny bo nie chciało mi się jechać konno przez pół mapy po raz kolejny. I przyznam że nadal bawię się świetnie. Dwójki nadal nie kupiłem bo pewnie i tak sporo czasu minie zanim zacznę w nią grać, a jest mała szansa że dorzucą ją do Radeonów albo RTX, w końcu premiery nadal przed nami. 2
galakty 3 331 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Mnie ograniczanie zapisywania zawsze irytuje, chcę mieć quick save koniec, za stary jestem żeby biegać specjalnie po zapis, jaka w tym frajda? Symulator zycia i pracy mam w realu 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się