@JeRRyF3D chłop mówi prawdę, jak można tego nie dostrzegać. Ty potrafisz patrzyć szerzej niż tylko na ładną graficzkę w grach? Bo czasami mam wrażenie, że myślisz zero-jedynkowo a tego nienawidzę u ludzi - nie ma "białe i czarne", zawsze masz po środku jeszcze szarość - wiem, że to rozumiesz bo jesteś inteligentny.
Unreal 5 rozłazi się jak rak po gamingu - pół biedy gdyby rozwój silnika szedł w parze z szybkością jego używania przez dzisiejszych developerów ale jak słusznie w materiale wyżej poruszono sprawę przenoszenia tych samych problemów na kolejne produkcje. Ten silnik zaczyna powoli robić się przez to memiczny, a tak nie powinno być. Gdzie poprawki na najpoważniejsze problemy ze strony developerów Unreala 5? Dlaczego twórcy wiedząc o tym mimo wszystko wybierają dalej ten silnik? Po co narażają się na krytykę po premierze? Same pytania, a tak mało odpowiedzi.
Nie dajmy się zaszczuć i przyzwyczaić do obecnego stanu milcząc i nie podejmując krytycznej dyskusji w ten sprawie bo zostaniemy całkiem niebawem z ręką w nocniku i będzie za późno.
To tylko potwierdzenie tego co wiemy już od dawna o Unreal Engine 5
Ja tylko przypomnę https://www.gry-online.pl/newsroom/winny-stanu-lords-of-the-fallen-jest-unreal-engine-5-twierdzi-int/zb26f85
Plus to o czym wspomniał wcześniej @lukadd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się