azgan 836 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października (edytowane) Kontynuacja jednego z popularnych tematów na Labie. Zapraszam Edytowane 31 Października przez azgan
Spychcio 396 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października (edytowane) Zaczyna się od 46 sekundy, fajny podgląd na to jak może wyglądać Wiesiek 4. Jest to zrobione na najnoweszej wersji Unreala czyli 5.5 Unreal Engine miał być dla obecnych konsol a prawda jest taka, że to będzie silnik dla Playstation 6 i koljnego Xboxa bo dopiero tam rozwinie skrzydła. O PC nie ma co wspominać bo przed premierą next-genów dostaniemy jeszcze RTX 6090, więc tutaj o moc nie trzeba się martwić:) Edytowane 30 Października przez Spychcio
caleb59 377 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października (edytowane) Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem. Edytowane 30 Października przez caleb59 1
Spychcio 396 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października 4 godziny temu, caleb59 napisał: Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem. Pewnie się z tym problemem wyrobią do premiery PS6 (końcówka 2027r.)🙃
PiPoLiNiO 447 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października (edytowane) 11 godzin temu, caleb59 napisał: losowe crashe w zależności od gry To chyba raczej nie kwestia silnika, a kompów ludzi i ich pseudo testów stabilności np takiego ram. Wystarczy tREFI dać ciut za mocno i już będzie sobie czasem wywalać, ale przecież wszyscy mają stabilne 65K-120K 🤦🏻🤦🏻🤦🏻 UE5 jest totalnie wrażliwy na każdą możliwą niestabilność. Edytowane 31 Października przez PiPoLiNiO
Spychcio 396 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) MegaLights to pewnie opcja specjalnie zrobiona dla CDProjektu i ich CyberPunka2 bo jest tworzony na UE5 tak jak Wiesiek 4. Świetnie się to zapowiada, silnik rozwija się w dobrym kierunku i daje coraz większe możliwości. Edytowane 3 Listopada przez Spychcio
azgan 836 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada Nie tylko do nowego Wiedźmina i Cyberpunka. Inne studia też przechodzą na Unreal Engine 5
cichy45 223 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS.
Spychcio 396 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 21 minut temu, cichy45 napisał(a): Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS. Obawiam się o Switcha2 i porty na niego 1
JeRRyF3D 593 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Nie tyle "filmik", co nowe funkcje i nowa ver. motora 5.5
Joloxx9 400 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada 10 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a): Nie tyle "filmik", co nowe funkcje i nowa ver. motora 5.5 A nowa wersja silniczka usunela juz stuttering? 2
Spychcio 396 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Wydajność Stalkera2 na 4090 w 4K, też nie napawa optymizmem (52fps'y) Czyli do 4K/60 musi być 5090 Ciężki ten UE5.
Spychcio 396 Opublikowano 15 Listopada Opublikowano 15 Listopada Pamiętam to pierwsze grywalne demo UE5 z 2020r, które było odpalone na PS5 (ta dziewczyna co szła w jaskini a na końcu skoczyła do kanionu i leciała). Okazuje się, że mamy zaraz 2025r. a silnik dalej jest w powijakach Jednak trzeba przyznać, że z każdą kolejną aktualizacją (UE5, UE5.1...UE5.5.) silnik wygląda coraz lepiej i "trzyma się kupy". To wszystko pokazuje ile czasu i pewnie ogromu zasobów $$$ wymaga stworzenie takiego silnika. 1
Joloxx9 400 Opublikowano 15 Listopada Opublikowano 15 Listopada W dniu 30.10.2024 o 21:43, caleb59 napisał(a): Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem. 1
azgan 836 Opublikowano 20 Listopada Autor Opublikowano 20 Listopada S.T.A.L.K.E.R 2 kolejnym tytułem z stutteringiem na Unreal Engine 5 1
Joloxx9 400 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada To jest jakis malosmieszny zart z tym silnikiem. Nawet gry, ktore kompiluja shadery jak Hogwart maja potem problem z tym samym. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się