azgan 263 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października (edytowane) Kontynuacja jednego z popularnych tematów na Labie. Zapraszam Edytowane 31 Października przez azgan
azgan 263 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada Szybkie i wygodne aktualizowanie DLSS w grach na PC https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper/releases 1
cichy45 112 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Ciekawe kiedy podobny program pojawi się dla FSR 3.1 / FSR 4. Mam tylko nadzieję że jest FSR 4 wyjdzie dla wszystkich kart to AMD nie spieprzy znowu do sprawy jak z 3.0 i od razu będzie to w osobnym dll możliwym do podmiany.
Phoenix. 189 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada To bedzie dzialac na max 1 gen wstecz czyli RDNA3 o ile bedzie dzialac, bo jesli beda do tego potrzebne nowe jednostki to bedzie only RDNA4. Ale AMD bedzie rozwijac jednoczesnie obie techniki
JeRRyF3D 192 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 7 godzin temu, azgan napisał(a): Szybkie i wygodne aktualizowanie DLSS w grach na PC https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper/releases Ktoś mnie oświeci? To można tak sobie uznaniowo dodać / zmienić daną wersję DLSS w obojętnie jakiej grze?
Phoenix. 189 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Tak ja tego uzywam juz do dawna, program wykrywa gry ktore maja dlss, sciagasz odp wersje i jednym klikiem podmieniasz. To samo jest z FG ale tu swapper nie ma opcji do FG i trzeba samemu podmieniac. Gry ktore maja antyczita czesto nie wykrywa. 1
JeRRyF3D 192 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Kurde. Nie wiem, czy placebo, ale podmieniłem do najnowszej w HZD Remstared i z 90 fps zrobiło się 110-120.
azgan 263 Opublikowano 5 Listopada Autor Opublikowano 5 Listopada Chciałbym to zobaczyć https://ithardware.pl/aktualnosci/amd_fsr_aktualizacja_sztuczna_inteligencja-36289.html
azgan 263 Opublikowano 6 Listopada Autor Opublikowano 6 Listopada (edytowane) https://www.eurogamer.pl/ps5-pro-recenzja-i-test-jak-nowa-konsola-sony-radzi-sobie-z-grami-i-czy-warto-ja-kupic "PSSR to konsolowy DLSS. Upscaler Sony nie jest chwytem marketingowym Wspomniana już kilkukrotnie technika PlayStation Spectral Super Resolution, z której korzysta PS5 Pro, to temat niezwykle ciekawy i warto się przy nim zatrzymać. Myślę, że niewielu czytelników zdaje sobie sprawę, że mamy do czynienia z pierwszym podejściem Sony do rekonstrukcji obrazu opartej na uczeniu maszynowym. Takie rarytasy były do tej pory domeną pecetowców dzięki podobnym rozwiązaniom stosowanym przez Nvidię w ramach DLSS. Rekonstrukcja obrazu z niższej do wyższej rozdzielczości w celu odciążenia podzespołów to nic nowego również na PS5, ale bazowa konsola korzysta z Fidelity FX Super Resolution (w skrócie FSR) od AMD. To technika oparta na bardziej klasycznych algorytmach, obarczona licznymi problemami, które widać w każdej grze wykorzystującej ten upscaler - wliczając w to tryby wydajności w tytułach na PS5. Migotanie krawędzi, artefakty, niepoprawnie odtworzone elementy przy szybkim ruchu czy agresywne, „sztuczne” wyostrzanie obrazu to chleb powszedni dla gier korzystających z FSR. PSSR nie tylko jest pozbawione tych usterek, ale często generuje też obraz niemal identyczny z natywnym 4K wspartym TAA (temporal anti-aliasingiem). Znacznie lepiej niż FSR radzi sobie też z obszarami, które sprawiają upscalerom szczególną trudność, np. efektami cząsteczkowymi czy wieloma drobnymi elementami poruszającymi się na ekranie - jak sypiące się iskry czy konfetti. Można śmiało powiedzieć, że to taki konsolowy DLSS. To naprawdę imponujące, że na tak wczesnym etapie swojego życia PSSR zapewnia lepsze rezultaty niż trzecia wersja FSR i podobne rezultaty jak trzecia generacja DLSS, które jest przecież pionierem w tej dziedzinie. Można się też spodziewać, że Sony nie osiądzie na laurach i będzie dopracowywać PlayStation Spectral Super Resolution, by było jeszcze wydajniejsze i z większym powodzeniem odtwarzało szczegóły obrazu. Poziom, z którego startuje ta technika, jest bardzo obiecujący, więc jestem ciekaw przyszłości PSSR". Edytowane 7 Listopada przez azgan
azgan 263 Opublikowano wczoraj o 09:12 Autor Opublikowano wczoraj o 09:12 Nowa wersja DLSS https://videocardz.com/newz/nvidia-dlss-3-8-10-released-now-featuring-only-two-preset-profiles 1
Spychcio 108 Opublikowano wczoraj o 21:06 Opublikowano wczoraj o 21:06 No to mamy DLSS 3.8 Niebezpiecznie zbliżamy się do premiery RTX5xxx i czyżby tam wyskoczyli z DLSSem 4.0 czy jednak Nvidia da sobie spokój i będzie rozwijała równo DLSS i FrameGen na RTX4xxx i 5xxx. Byle do stycznia.
galakty 143 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Ja stawiam że nowego nie będzie, ale seria 5000 dostanie kopa do FG który zabierze mniej klatek bazowo.
lamparcicho 153 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Fajne te biblioteki 3.8, od razu preset E jest ustawiony dla trybu jakości W przeszłości deweloperzy gier mogli wybierać też spośród czterech innych zestawów. Nie oznacza to oczywiście, że gracze zostaną ograniczeni w kwestii wyboru jakości techniki DLSS. W grach wspierających Super Resolution nadal będą dostępne ustawienia Quality, Balanced, Performance, Ultra Performance oraz oczywiście DLAA. Za trzy pierwsze tryby odpowiada teraz zestaw E. W przypadku Ultra Performance i DLAA zestaw F. Starsze tytuły nie będą wymagały żadnej aktualizacji, ponieważ sterownik sam odpowiednio zinterpretuje starsze wersje ustawień wstępnych i przekonwertuje je do nowych profili. https://www.purepc.pl/nvidia-dlss-3-zmiany-ustawienia-profile
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się