Skocz do zawartości

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W żadnej innej grze nie zrobiło to na mnie tak dobrego wrażenia jak PT w Cyberpunku. Ciekawe kiedy zacznie pojawiać się więcej gier które to przebiją.

 

Ale PT w CP2077 niestety też nie był idealny. Gra robi się bardziej rozmazana niż na zwykłym RT. 

https://imgsli.com/Mjg3MjQy/1/2 - Tutaj dobrze to widać na trawie

 

A z kolei tutaj widać mocną zaletę PT. O wiele bardziej naturalne oświetlenie. Jak w prawdziwości. :E 

https://imgsli.com/Mjg3MjU4/1/2

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 1
Opublikowano

Zobaczymy jaki będzie wzrost wydajności RT w serii RTX5xxx. Jednak można śmiało zakładać, że potrzebne są jeszcze z minimum 3 generacje kart graficznych, żeby RT miało jakiś sens w niższym/średnim segmencie GPU.

  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 3.11.2024 o 16:44, Spychcio napisał(a):

Zobaczymy jaki będzie wzrost wydajności RT w serii RTX5xxx. Jednak można śmiało zakładać, że potrzebne są jeszcze z minimum 3 generacje kart graficznych, żeby RT miało jakiś sens w niższym/średnim segmencie GPU.

:lol2:

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/portal-2-z-modem-rtx-remix-i-path-tracingiem-obciaza-nawet-rtx-a/z52b881

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Widziałem w wątku o grze.
IMO robi jednak robotę PT.
Niby detal, niby niuanse, ale generalnie poprawia jakość wyraźnie, nadaje plastyczności, realizmu.
A diaboł tkwi w szczegółach, jak wiemy.

Edytowane przez JeRRyF3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...