musichunter1x 93 Opublikowano Czwartek o 11:02 Opublikowano Czwartek o 11:02 23 minuty temu, Gothic napisał(a): Gordon po wydarzeniach z EP2 nie trafi do tej lokacji ze śniegiem gdzie jest ten statek, a wyląduje ponownie na Xen, ewentualnie będzie jakiś początkowy prolog na ziemi który doprowadzi go ponownie na Xen przez jakiś portal lub coś w tym stylu, tak to widzę. Zmienili zakończenie z EP2 w HL:Alyx, a we strzępkach kodu są pozostałości odnoszące się do XEN. Możliwe że będzie śnieg ze statkiem i XEN, bo może do tego służy statek Jedna z wcześniejszych wersji HL3, a raczej koncepty zawierały drzwi robiące za portale, niczym te używane przez Gmana, gdzie skakalibyśmy do różnych miejsc i momentów historii, nawet do momentu, gdy Gordon wpychał kryształ w Black Mesa, ale to już nie aktualne. Zdecydowali się na zmianę zakończenia, aby otworzyć inne możliwości fabularne. Poprzednia wersja HL:Alyx miała być zupełnie inną historię, z podobnymi misjami i otoczeniem. To było sfinalizowane w naprawdę krótkim czasie i ciekawe co osiągną w bardziej spójnym projekcie, na dopracowanych narzędziach.
Crew 900 72 Opublikowano Piątek o 12:26 Opublikowano Piątek o 12:26 No jutro 20-sto lecie HL2. Ciekawe czy rzeczywiście Valve coś szykowało...
musichunter1x 93 Opublikowano Piątek o 18:48 Opublikowano Piątek o 18:48 (edytowane) Możliwe że rzucą to w piątek, tak jak z HL1. Człowiek, który w tym siedzi i był na jakimś wspólnym streamie ponoć wspomniał by spodziewać się czegoś w ciągu kilku godzin, ale nie dosłyszałem gdzie Edit. Za 2-3 minuty może coś się pojawić, bo obstawiana jest 14:00 ichniejszego czasu. EDIT.2 AHHH. Valve raczej używa czasu Bellevue, więc jeszcze ~3 godziny, ponieważ jest 11:00, a wpisałem "USA time", co pokazało mi obecnie 14:00... Edytowane Piątek o 19:10 przez musichunter1x
Blacktiger 6 Opublikowano Piątek o 22:20 Opublikowano Piątek o 22:20 (edytowane) update wjechał https://steamcommunity.com/app/220/ https://www.half-life.com/pl/halflife2/20th#longlost Edytowane Piątek o 22:22 przez Blacktiger
Crew 900 72 Opublikowano Piątek o 22:40 Opublikowano Piątek o 22:40 Z tego co przeczytałem, to szału nie ma.
Gothic 6 Opublikowano Piątek o 22:45 Opublikowano Piątek o 22:45 (edytowane) Trochę słabo ale byłoby to zbyt piękne aby Valve wydało praktycznie Remake gdyby przenieśli wszystko na Source 2 ale może kiedyś lub na 30 rocznicę o ile taka będzie. Edytowane Piątek o 22:45 przez Gothic
musichunter1x 93 Opublikowano Piątek o 23:11 Opublikowano Piątek o 23:11 (edytowane) 2 godzinny dokument jest do tego, więc nie tak słabo Ale to już gdy słońce wstanie. W dniu 14.11.2024 o 06:17, Joloxx9 napisał(a): Dlatego jestem ciekawy co Gaben kiedyś powie. Myślę że chcesz usłyszeć końcówkę dokumentu, gdy mówią o epizodach w tym ep3 Włączyłem sobie na wieczór tylko ten fragment i właśnie zobaczyłem Gabena. Już nie da się powiedzieć bardziej dosadnie, ale między wierszami, że pracują nad kolejnym dużym HL z zamiarem wydania go. Edytowane Sobota o 08:53 przez musichunter1x
Gothic 6 Opublikowano Sobota o 00:44 Opublikowano Sobota o 00:44 (edytowane) Gabe raczej zawsze jest ostrożny w tym co mówi i waży słowa, a tutaj pod koniec mówi, że nowy Half-Life będzie tym czego jeszcze nie było w grach także raczej to nie są jego wyobrażenia tylko coś co już widział na własne oczy i czego jest pewny, tak to rozumiem. Nie jestem jakiś fanatykiem śledzenia informacji ale zainteresowałem się tym od kilku tygodni i z tych przecieków które właśnie śledzą ci fanatycy to można wywnioskować, że nowy Half-Life jest w pełnej produkcji i już nic tego nie zatrzyma, zapewne po prostu po Half-Life Alyx mają tak dobrą i zgraną ekipę które jest w stanie zrobić tego nowego Half-Life. Edytowane Sobota o 00:46 przez Gothic
GTM 8 Opublikowano Sobota o 00:47 Opublikowano Sobota o 00:47 No to się faktycznie wysilili, wydali patcha do 20 letniej gry, rychło w czas, brawa dla Gabena , to już Blizzard włożył więcej pracy w swoje bieda remastery.
brainq 5 Opublikowano Sobota o 08:11 Opublikowano Sobota o 08:11 (edytowane) hah no się pograłem eset blokuje ten konkretny plik vphysics.dll trzeba czekać jak go podpisą. Dobra udało się musiałem przenieś ten plik do głównego folderu i z stamtąd dać regułe. Edytowane Sobota o 08:32 przez brainq
musichunter1x 93 Opublikowano Sobota o 08:59 Opublikowano Sobota o 08:59 (edytowane) 8 godzin temu, GTM napisał(a): No to się faktycznie wysilili, wydali patcha do 20 letniej gry, rychło w czas, brawa dla Gabena , to już Blizzard włożył więcej pracy w swoje bieda remastery. Nikt nie oczekiwał remasteru, ponieważ Valve nie lubi robić tego samego Aktualizować do nowszych wersji to oni mogą gry online. Poza tym od tego jest RTX Remix, więc po co dublować? Valve również nie obchodziło rocznic i nie lubiło patrzeć na to co już było, więc ostatnie lata są wyjątkowe. Jakby to miał być remaster, jak w WC3 to dziękuję bardzo. Za to mamy steam workshop zintegrowany z grą i mody ponoć nie są zepsute. Przeniesienie na source 2 uwaliłoby mody, które nawet do dziś pojawiają się. Edytowane Sobota o 09:09 przez musichunter1x 1
Crew 900 72 Opublikowano Sobota o 09:17 Opublikowano Sobota o 09:17 Jakim programem mogę eksplorować pliki vpk ? Bo mam GCSScape ale on mi tylko otwiera vpk które mają dir w nazwie a w nim nie mam plików których potrzebuję.
Gothic 6 Opublikowano Sobota o 09:36 Opublikowano Sobota o 09:36 36 minut temu, musichunter1x napisał(a): Przeniesienie na source 2 uwaliłoby mody, które nawet do dziś pojawiają się. Nikt by nie narzekał za tymi modami takim kosztem.
musichunter1x 93 Opublikowano Sobota o 09:52 Opublikowano Sobota o 09:52 (edytowane) Nah, raczej nie zrobiliby z tego przemodelowania całej okolicy do jakości HL:Alyx, więc byłoby to możliwie blisko pierwowzoru. Strata czasu i energii, którą lepiej wykorzystać na nowy projekt. Dlatego Valve nie lubi dłubać w starych rzeczach, bo lepiej zrobić nowe. Przynajmniej dzięki temu mamy zachowane oryginalne doświadczenie, choć mogliby po prostu zrobić przełącznik, jak w SC 1 remaster. Jeśli ktoś dalej myśli, że Valve nic nie robiło.... Oni przewalili tonę projektów różnych gier, a same próby związane z kontynuacją ep2 to 6 projektów, z czego Alyx był ostatnim. DOTA jest w dużej mierze grą z recyklingu projektu podobnego do RPG fantasy. Alien Swarm był recykliniem nieudanych mechanik roju dla kolejnego L4D... Mnóstwo projektów upadło, ponieważ silnik nie mógł tego dźwignąć, a skoro już jest na ostatniej prostej to "HL3" będzie tylko początkiem całego potoku gier, który nadejdzie po tym. Baaa, pisarz od Portala ma już pomysł na trzecią część i jest bardzo podekscytowany nim, więc będzie pchał Valve w tym kierunku 40 minut temu, Crew 900 napisał(a): Jakim programem mogę eksplorować pliki vpk ? Bo mam GCSScape ale on mi tylko otwiera vpk które mają dir w nazwie a w nim nie mam plików których potrzebuję. Więcej szczęścia znajdziesz na forum / grupie steam lub reddit. Również stworzyłem temat typowo pod rocznicę HL2 to może tam ktoś się znajdzie. Wolałbym nie zagracać tematu o przyszłości, przeszłością, dlatego go założyłem. Edytowane Sobota o 09:58 przez musichunter1x
Kszyrztow 5 Opublikowano Sobota o 12:37 Opublikowano Sobota o 12:37 Warto też dodać, że z okazji rocznicy gra dostępna jest za darmo na Steamie: https://store.steampowered.com/app/220/HalfLife_2/ Czyli HL2 i dodatki (które zostały zintegrowane z podstawką) za free do 18 listopada do godziny 19. Może znajdzie się ktoś, kto ich jeszcze w bibliotece nie ma
Crew 900 72 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Materiały o kontynuacji i to, że Gaben uznaje to za swoją osobistą porażkę i nic z tym nie zrobili przez wiele lat nie zamyka czasem tematu o kontynuacji serii Half-life?
musichunter1x 93 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 2 godziny temu, Crew 900 napisał(a): Materiały o kontynuacji i to, że Gaben uznaje to za swoją osobistą porażkę i nic z tym nie zrobili przez wiele lat nie zamyka czasem tematu o kontynuacji serii Half-life? Nie wiem jaki serwis lub youtuber ujął te ostatnie 20 minut filmu w tak beznadziejny sposób, ale nie.... Jest wręcz odwrotnie. W skrócie i po polsku... Błędem było uznanie, że przerwa na czas L4D była zbyt długa, aby dokończyć"ep3" na starym silniku, ale nie jest to jednoznaczne, ponieważ dzięki temu powstały inne projekty, więc to jest coś za coś, ujęte w filmie. Half Life:Alyx pokazało im, że warto wypchnąć projekty na świat, nawet jeśli nie są dopieszczone i idealne, przepracowane na wskroś... HL:A był sklejony na szybko, jeszcze kilka miesięcy przed premierą gracz miał nie chodzić poza użyciem kontrolera! Nawet fabułą została całkowicie zmieniona, z użyciem tego co było od strony technicznej, lokacji i misji, a było to chyba rok przed premierą. ALE.... Gaben nie uznaje tego za taki znowu błąd, ponieważ nie chce poddawać się presji zrobienia gry, tylko po to aby popchnąć fabułę do przodu. Mówi, że Half Life reprezentuje narzędzie i obietnice dane konsumentom, które kapitalizują na innowacji oraz sposobności do stworzenia growych doświadczeń, które nie były zastosowane wcześniej. Myśli, że nie brakuje w tych sposobności w przyszłości tej branży. Jego osobistą porażką jest bycie w kropce, ponieważ nie mógł wymyśleć dlaczego EP3 w tamtej postaci pcha coś do przodu (w sensie innowacji). To już moje słowa i parafraza ich człowieka z Final Hours HL:Alyx - Cały silnik source2 jest ciągle rozwijany właśnie przez HL3, ponieważ narzędzia nie były dostatecznie dobre do realizacji założeń. Jeszcze dodam, że nie zawsze musi być coś nowego, wystarczy dopracowanie lub dostatecznie dobre wykończenie i sposób połączenia elementów, ja to było w HL:Alyx, choć w sumie to też było świeże. Jeśli ktoś nie może obejrzeć 2-godzinnej całości to tu jest jakiś zbiór scen w 24 minuty. Przynajmniej będzie dużo obrazków, często nieznanych do czas opublikowania filmu Edytowane 2 godziny temu przez musichunter1x
GTM 8 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Już samo to, że dla niego ważniejsze było zrobienie L4D niż dokończenie 3 epizodu wiele mówi o jego podejściu do tej serii, olewka i tyle. Jemu się po prostu w pewnym momencie przestało opłacać robienie dużych gier AAA, bo zobaczył gdzie są prawdziwe pieniądze, nikt mi nie wmówi, że 20 lat robili silnik po to żeby HL3 był wystarczająco dobry, to nie silnik sprawia że gra jest dobra czy zła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się