Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Więcej tego samego, ale rozwijają formułę i podobają mi się pewne zmiany (różne bronie zamiast różnych postaw). Skala wydaje się lepsza, a animacje nieco poprawione (mój główny zarzut do 1), mimo, że animacja kucania/poruszania się kucając wciąż trochę drewniana. Poza tym to wszystko na duży plus - klimat, muzyka, widoczki, nacisk na eksplorację, kustomizacja, sama walka, która wydaje się będzie bardziej brutalniejsza i brudna, bronie dystansowe, style rozgrywki (tu akurat jestem sceptyczny, ale zobaczymy - przypuszczam, że jedyną rzeczą rozróżniającą te style będzie rodzaj zbroi, w sensie lekka zbroja to stealth, ciężka to walka bezpośrednia).

Pre-order zrobiony. 

  • Like 1
Opublikowano

Więcej i (prawdopodobnie lepiej) niż w 1, czyli pełnoprawny sequel. Największa zmiana na plus to większy arsenał, będzie ciekawie. W sumie na ten moment najbardziej ciekawi mnie czy będzie jakieś mocniejsze nawiązanie do pierwszej części, mimo że gra toczy się z 300 lat po historii Jina? Może to praprapraprapra wnuczka Jina ? :E albo Tomoe? Ciekawe czy choć trochę to jakoś połączą czy zupełna odcinka. Na ten rok zostaje u mnie Mafia(tutaj PC), Ghost, Crimson Desert i klasyczne wyj***e kasy na fifke i chyba tyle 

Opublikowano
1 minutę temu, caleb59 napisał(a):

Moim zdaniem nie postarali się.

To jest po prostu kolejna gra w uniwersum. Co by musieli zrobic zebys napisal, ze sie postarali ??  Ty nie wiesz co piszesz..

Znaczenia slowa DLC tez jak widac nie znasz.

  • Upvote 2
Opublikowano

Słuchaj wiem co widzę, to jest to samo na te same kopyto, tzw. bezpieczna kontynuacja. Nawet masa ruchów,. animacji jest 1:1 taka sama jak w jedynce. Oglądając materiał miałem też wrażenie, że mimo PS5 Pro grafika miejscami nadal wygląda biednie jak to miało miejsce w jedynce ale tam wszyscy to usprawiedliwiali PS4. Nadal twierdzę, że Assassyn Shadows po prostu wygląda lepiej.

Opublikowano

Tak samo można by napisać o AC Odyssey, że to takie DLC do AC Origins. Dla mnie jest to druga część, tak samo jak mamy Death Stranding 2 gdzie zmiany można by tak samo podsumować " jest to DLC", ale jednak nie do końca. 
Graficznie to się nie wypowiem, ale wygląda bardzo podobnie do jedynki- na żywo pewnie będzie lepiej niż oglądanie na YT, AC Shadows na pewno wygląda ładniej przez zaawansowane technologie jak RT, a ta gra tego nie ma. Za to co różni AC a Ghost of to właśnie wrażenie lepszej japońszczyzny, świata nas otaczającego w tymże kraju, sam gameplay wraz z systemem walki jest o niebo lepszy niż to co mamy w AC Shadows(nie grałem ale to widać). 

Opublikowano
6 minut temu, caleb59 napisał(a):

Słuchaj wiem co widzę, to jest to samo na te same kopyto, tzw. bezpieczna kontynuacja. Nawet masa ruchów,. animacji jest 1:1 taka sama jak w jedynce. Oglądając materiał miałem też wrażenie, że mimo PS5 Pro grafika miejscami nadal wygląda biednie jak to miało miejsce w jedynce ale tam wszyscy to usprawiedliwiali PS4. Nadal twierdzę, że Assassyn Shadows po prostu wygląda lepiej.

Czyli krytykujesz cos ale nie jestes w stanie odpowiedziec na proste pytanie co powinni zrobic, zebys uznal, ze sie postarali i uciekasz sie juz do grafiki ;)  Tak jak napisalem, jest to nowa i kolejna gra w uniwersum, tyle i az tyle. I nie nie jest ot zadna kontunuacja, kontynuowac mozna poprzednia czesc, a nie tworzyc nowa gre nie zwiazana z jedynka. 

3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

AC Shadows na pewno wygląda ładniej

Niestety jak juz wiemy, ladna grafika to nie wszystko, ta gra nawet kolo jdynki nie stała, nie mowic juz o poszanowaniu kultury i to jak nowa czesc byla tworzona ;) 

Opublikowano

Jeszcze co mi się w oczy rzuciło - zamiana stylów z jedynki na konkretną broń, zresztą widać to jak na dłoni by jakoś odróżniać się bardziej od jedynki wymusili na graczach granie inną bronią i jak widać nie jest to opcjonalne tylko tak jak było ze stylami w jedynce - konkretny pod konkretnego przeciwnika co się jeszcze kleiło ale tutaj konkretna broń pod konkretnego przeciwnika? A jeśli ktoś zechce grać całą grę tylko i wyłącznie dwoma katanami to co - peszek? :E

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Powiem tak, gdyby GOT i GOY wyszly na jedna platforme (PS4) to nie mialbym z tym zadnego problemu. Natomiast to sa gry z dwoch roznych generacji, a roznice w grafice i jakosci gameplayu sa tak male ze trudno nie odniesc wrazenia iz tworcy poszli droga na skroty. Gdyby nie podmiana bohatera to momentami trudno byloby odroznic gre z PS4 od gry z PS5. %-) 

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
  • Upvote 3
Opublikowano
8 minut temu, caleb59 napisał(a):

Jeszcze co mi się w oczy rzuciło - zamiana stylów z jedynki na konkretną broń, zresztą widać to jak na dłoni by jakoś odróżniać się bardziej od jedynki wymusili na graczach granie inną bronią i jak widać nie jest to opcjonalne tylko tak jak było ze stylami w jedynce - konkretny pod konkretnego przeciwnika co się jeszcze kleiło ale tutaj konkretna broń pod konkretnego przeciwnika? A jeśli ktoś zechce grać całą grę tylko i wyłącznie dwoma katanami to co - peszek? :E

A to już jest potwierdzone że jak będziesz machał tylko mieczykami to z niektórymi będzie ciężej ? Czy to tylko  przypuszczenia ?

Akurat style w jedynce to był fajny pomysł , banalny ale przynajmniej nie naparzanie  wszystkich na jedno kopyto, tutaj zostaje to w sumie rozwinięte z zmiana na plus 

Opublikowano

Tak wspominają, że np na "ciężkiego kolosa" lepiej było użyć Odachi, pewnie da się zabić innym "Stylem" ale może to być trudniejsze albo męczące, ale to się zobaczy w praniu, nie każdy "trzyma" tarczę na którą był dobry tylko jeden styl. 

Opublikowano

Jesli cos jest dobre to sie tego nie tyka, style w jedynce byly bardzo fajne bo urozmaicaly rozgrywke oraz rozwoj postaci. Jesli tu bedzie to lepiej zrobione, a przynajmnieje nie gorzej to nie widze powodu, zeby na to narzekac. Zreszta nie dasie gry diametralnie wywroci nogami tylko dlatego , zeby ktos nie pisal ze to jest to samo lub podobne. Ze skrajnosci w skrajnosc ;) 

Osobiscie liczena wiecej tego samego i dostaniem tez bron palna :D 

22 minuty temu, caleb59 napisał(a):

zamiana stylów z jedynki na konkretną broń, zresztą widać to jak na dłoni by jakoś odróżniać się bardziej od jedynki wymusili na graczach granie inną bronią i jak widać nie jest to opcjonalne tylko tak jak było ze stylami w jedynce - konkretny pod konkretnego przeciwnika

Ale wiesz, ze to jest calkiem naturalne, jak na wojnie ktos ma karabin to nie idzie sie na niego z szabla tylko tez karabinem... Wiec konkretna bron jest wymagana do konkretnej walki i przeciwnika. 

Tutaj nikt ameryki nie odkrykl bo tak sie wlaczy odkad sa wojny na swiecie.

Opublikowano
Godzinę temu, caleb59 napisał(a):

Słuchaj wiem co widzę, to jest to samo na te same kopyto, tzw. bezpieczna kontynuacja. Nawet masa ruchów,. animacji jest 1:1 taka sama jak w jedynce. Oglądając materiał miałem też wrażenie, że mimo PS5 Pro grafika miejscami nadal wygląda biednie jak to miało miejsce w jedynce ale tam wszyscy to usprawiedliwiali PS4. Nadal twierdzę, że Assassyn Shadows po prostu wygląda lepiej.

Kopiuj wklej, nawet bambusy są te same z taką samą ilością wielokątów. Recykling😐

g.png

Hot-Spring-Reflection.jpg

Zrzut ekranu 2025-07-11 085315.png

  • Haha 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...