Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
49 minut temu, ronaldo864 napisał(a):

Oby wraz z wielkością nie zwiększyła  się powtarzalność,  bo ta już była na cienkiej granicy której lepiej nie przekraczać. 

O tym jest mowa w artykule przecież.

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, ronaldo864 napisał(a):

Oby wraz z wielkością nie zwiększyła  się powtarzalność,  bo ta już była na cienkiej granicy której lepiej nie przekraczać. 

Wielkosc swiata jest ta sama tylko bardziej wypełniona.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, @MUZ napisał(a):

O tym jest mowa w artykule przecież.

Problem w tym jaka to zawartość.

 

Bo 200 kawałków gipsu do zebrania zamiast 50 szklanek do herbaty, to w teorii upgrade, w praktyce żenada.

  • Upvote 1
Opublikowano
22 godziny temu, crush napisał(a):

Problem w tym jaka to zawartość.

 

Bo 200 kawałków gipsu do zebrania zamiast 50 szklanek do herbaty, to w teorii upgrade, w praktyce żenada.

Wg twórców bardziej zróżnicowana i mniej powtarzalna i dlatego o tym piszę. Czy tak będzie to się okaże w październiku, ale twórcy w wywiadach podkreślają, że pracowali nad tym. 

Zacytowałem @ronaldo864, bo nie dosyć, że nie załapał, że świat ma być tak samo duży jak w Tshushimie to ponadto również nie załapał, że twórcy obiecują, że ma być mniej powtarzalny. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Twórcy zawsze podkreślają wielkie zmiany, a filmik z gameplayem pokazuje recykling praktycznie wszystkiego. Mam platynę w części pierwszej niestety na razie nie widzę, nic poza kopiuj ,wklej i tyle w temacie . Dla mnie osobiście wygląda to na duże dlc, a nie pełnoprawną kontynuację. Nawet paskudnych tekstur z ery ps3 nie poprawili.

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 23.07.2025 o 14:05, crush napisał(a):

Problem w tym jaka to zawartość.

 

Bo 200 kawałków gipsu do zebrania zamiast 50 szklanek do herbaty, to w teorii upgrade, w praktyce żenada.

Ghost w porownaniu do innych gier nie ma smieciowych znajdziek, a kazdy znacznik na mapie daje ci cos co rozwija swoja postac. Nie ma zadnych zapychaczy w porownniu do takiego Asasyna. Takze chyba nie bardzo grales w ta gre jak takie farmazony piszesz.

Nawet nie bardzo zrozumiales do czego sie odnosci tresc tworcow ;) 

Godzinę temu, ronaldo864 napisał(a):

Twórcy zawsze podkreślają wielkie zmiany, a filmik z gameplayem pokazuje recykling praktycznie wszystkiego. Mam platynę w części pierwszej niestety na razie nie widzę, nic poza kopiuj ,wklej i tyle w temacie . Dla mnie osobiście wygląda to na duże dlc, a nie pełnoprawną kontynuację. Nawet paskudnych tekstur z ery ps3 nie poprawili.

Ty sie chyba z choinki urwales i nie wiem czego oczekujesz, pokaz mi kolejna gre z tego samego uniwersum tego samego wydawcy, ktora nie czerpie nic z poprzedniej czesci. :boink:tak samo mozna nazwac kazdego asasyna, wieska, dark soula, spidermana i mozna by tak bez konca :D 

  • Upvote 1
Opublikowano

Zdecydowanie widzę większe zmiany nawet w grach Ubisoftu. Ghost od Yotei wygląda jak troszkę bardziej rozbudowane Iki Island, czyli duże DLC .Phoenix. jak najbardziej gra ma czerpać pewne aspekty z prekursora, ale pamiętajmy o tym, że Ghost of Yoyei to gra na nowszą generację, a wygląda jak gra na PS4 z teksturami z PS3 . Ghost of Tsushima ma kilka aktywności do zbieractwa oraz powtarzalną do bólu minigrę gonitwa za liskiem, która to na szczęście nie ma powrócić w Yotei.

 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
12 minut temu, ronaldo864 napisał(a):

Ghost of Tsushima ma kilka aktywności do zbieractwa oraz powtarzalną do bólu minigrę gonitwa za liskiem, która to na szczęście nie ma powrócić w Yotei.

 

Tak jak pisalem, kazda z tych aktywnosci wplywa na rozowj postaci, nie sa to zapchaj typowe dziury. Owszem sa powtarzalne ale to nie kolejny item do schowka. 

14 minut temu, ronaldo864 napisał(a):

Ghost of Yoyei to gra na nowszą generację, a wygląda jak gra na PS4 z teksturami z PS3

Tworcy pisali ze zalezy im na stylu artystycznym a nie realizmie, taka koncepcje obrali a gra i tak bedzie wygladac lepiej niz GOT. I znowu rodzi sie pytanie czy grasz w gre dla grafiki ?? To wtedy lepiej kupic Asasyna ;) 

1 godzinę temu, ronaldo864 napisał(a):

Nawet paskudnych tekstur z ery ps3 nie poprawili.

W kazdej grze znajdziesz lichej jakosci textury, no ale lepiej na podstawie skrawka oceniac cala gre, a znajac zycie widoczki beda powodowac opad szczeny ;) 

Opublikowano

Zaciales sie jak katarynka na tej grafice i oczywiscie to rozumiem, ale sama grafika jako jdna ze skladowej nie swiadczy o jakosci gry. Asasyn wyglada oblednie, a gra to wydmuszka z marna sprzedaza.

 

Yotei zapewne sprzeda sie bardzo dobrze bo ma solidne podstawy, zeby byc dobra gra. 

 

Ankiety z iloscia 364 glosujacych sobie darujmy bo to tak jakby o wyborach miala decydowac mala wies ;) 

Opublikowano
25 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Tak jak pisalem, kazda z tych aktywnosci wplywa na rozowj postaci, nie sa to zapchaj typowe dziury. Owszem sa powtarzalne ale to nie kolejny item do schowka. 

(...)

No i co z tego, że wpływają na postać? Są powtarzalne do bólu a w konsekwencji nudne. To są zapchajdziury. Wystarczyłoby żeby twórcy zrobili ich 10x mniej i żeby każda miała 10x większy wpływ na postać ale woleli się rozdrabniać. 

Jako przykład czerpania z poprzednich części podałeś wieśka. Wiedźmin 3 względem dwójki to całkowicie nowa gra, zaś yotei wygląda jak dlc do got, recycling jest tutaj na innym, wyższym poziomie. 

1 minutę temu, Phoenix. napisał(a):

Zaciales sie jak katarynka na tej grafice i oczywiscie to rozumiem, ale sama grafika jako jdna ze skladowej nie swiadczy o jakosci gry. Asasyn wyglada oblednie, a gra to wydmuszka z marna sprzedaza.

 

Yotei zapewne sprzeda sie bardzo dobrze bo ma solidne podstawy, zeby byc dobra gra. 

 

Ankiety z iloscia 364 glosujacych sobie darujmy bo to tak jakby o wyborach miala decydowac mala wies ;) 

Zobacz zagraniczne fora i komentarze na YouTube, wielu ludziom się nie podoba to co widzą. To nie jest rewolucja. 

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, Henryk Nowak napisał(a):

Są powtarzalne do bólu a w konsekwencji nudne

Dla mnie nudne nie byly ale jak cie nudzily to nie trzeba bylo ich robic, nic na sile ;) 

4 minuty temu, Henryk Nowak napisał(a):

To nie jest rewolucja. 

Nie jest ale rewolucji tez nikt nie zapowiadal. 

Gra ma relatywnie mala kampanie reklamowa i nie obiecywala zlotych gor.

7 minut temu, Henryk Nowak napisał(a):

yotei wygląda jak dlc do got

No wiadomo bo przeciez po grafice idzie poznac, ze to DLC :hihot: 

 

9 minut temu, Henryk Nowak napisał(a):

Wystarczyłoby żeby twórcy zrobili ich 10x mniej i żeby każda miała 10x większy wpływ na postać ale woleli się rozdrabniać.

Wiadomo, ze gracze wiedza lepoiej jak zrobic gry nie robiac ich ;)  

  • Confused 2
Opublikowano
38 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Tak jak pisalem, kazda z tych aktywnosci wplywa na rozowj postaci, nie sa to zapchaj typowe dziury. Owszem sa powtarzalne ale to nie kolejny item do schowka. 

Tworcy pisali ze zalezy im na stylu artystycznym a nie realizmie, taka koncepcje obrali a gra i tak bedzie wygladac lepiej niz GOT. I znowu rodzi sie pytanie czy grasz w gre dla grafiki ?? To wtedy lepiej kupic Asasyna ;) 

W kazdej grze znajdziesz lichej jakosci textury, no ale lepiej na podstawie skrawka oceniac cala gre, a znajac zycie widoczki beda powodowac opad szczeny ;) 

Aha czyli tak jak w Asasinie będzie trzeba robić zapchajdziury aby awansować postać w danej dziedzinie bo bez tego będziemy dostawać bęcki:thumbdown:

  • Upvote 2
Opublikowano
2 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Dla mnie nudne nie byly ale jak cie nudzily to nie trzeba bylo ich robic, nic na sile ;) 

Nie jest ale rewolucji tez nikt nie zapowiadal. 

Gra ma relatywnie mala kampanie reklamowa i nie obiecywala zlotych gor.

Po pewnym czasie nie robiłem. Uważam, że świat był niepotrzebnie ogromny a przy tym brakowało w nim ciekawych aktywności i był nudny. 

 

Nie oczekiwałem rewolucji ale to co do tej pory widziałem wygląda jak tanie odcinanie kuponów. Got wyszło na PS4 z bebechami z 2013 roku z tabletowym prockiem, PS5 ma całkiem dobrego zena 2, wielokrotnie lepsze GPU i SSD a to wygląda ledwo nieco lepiej od got. Nie mówiąc już o tym, że twórcy mieli 5 lat na wymyślenie czegoś nowego, to nie świadczy dobrze o ich kreatywności. Wg mnie wygląda to słabo. 

  • Upvote 3
Opublikowano
3 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Aha czyli tak jak w Asasinie będzie trzeba robić zapchajdziury aby awansować postać w danej dziedzinie bo bez tego będziemy dostawać bęcki:thumbdown:

A tobie co za roznica, przeciez ty grasz w kazde gowno co wyjdzie niezaleznie jaki to poziom prezentuje :hihot: nagle zaczales sie martwic takimi rzeczami :boink:

3 minuty temu, Henryk Nowak napisał(a):

Wg mnie wygląda to słabo.

Kazdy ma prawo do wlasnego zdania ;) 

  • Confused 2
Opublikowano
4 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Ghost w porownaniu do innych gier nie ma smieciowych znajdziek, a kazdy znacznik na mapie daje ci cos co rozwija swoja postac.

Super. A ja bym chciał content z mini fabułami rodem z RDR2.

 

Jasne, że Sushi wypada lepiej od AC, ale dalej mogłoby być lepiej. A chwalenie się zwiększeniem zawartości zazwyczaj konczy się na dodatkowych pierdołach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...