@MUZ 109 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Nie będę się specjalne rozpisywał, bo weny brak, ale w weekend skończyłem, wbiłem platynę i mimo sporego przedpremierowego hajpu oraz świetnego początku, to po skończeniu mam mieszane uczucia. To jest dobra gra i tyle, bo w kilku aspektach mnie rozczarowuje. Dałbym jakieś 7.75/10 ostatecznie, ale grając w to miałem momenty gdzie gra była 6/10. Zacząłem wczoraj od nowa ogrywać Tsushimę i pewnie kilka godzin pogram, aby porównać oba tytuły na świeżo, ale całościowo chyba lepiej oceniam właśnie Tsushimę. Tsushima była świeża, a tu tej świeżości brak. Podobny feeling miałem z Zero Dawn i Forbidden West. Yotei ma momenty, że czuję się jakbym grał na autopilocie. Nie wyobrażam sobie 3 części za 5-6 lat bez sporych zmian, bo moim zdaniem, wiele mechanik już się za te 5 lat nie obroni gdyż ledwo się bronią już teraz. Na miejscu SP zacząłbym pracować nad nowym ip, gdyż formuła na Ghosta się wyczerpała moim zdaniem i jak zaserwują 3 raz to samo to staną się Ubisoftem (w moich oczach).
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Godzinę temu, @MUZ napisał(a): Nie będę się specjalne rozpisywał, bo weny brak, ale w weekend skończyłem, wbiłem platynę i mimo sporego przedpremierowego hajpu oraz świetnego początku, to po skończeniu mam mieszane uczucia. To jest dobra gra i tyle, bo w kilku aspektach mnie rozczarowuje. Dałbym jakieś 7.75/10 ostatecznie, ale grając w to miałem momenty gdzie gra była 6/10. Zacząłem wczoraj od nowa ogrywać Tsushimę i pewnie kilka godzin pogram, aby porównać oba tytuły na świeżo, ale całościowo chyba lepiej oceniam właśnie Tsushimę. Tsushima była świeża, a tu tej świeżości brak. Podobny feeling miałem z Zero Dawn i Forbidden West. Yotei ma momenty, że czuję się jakbym grał na autopilocie. Nie wyobrażam sobie 3 części za 5-6 lat bez sporych zmian, bo moim zdaniem, wiele mechanik już się za te 5 lat nie obroni gdyż ledwo się bronią już teraz. Na miejscu SP zacząłbym pracować nad nowym ip, gdyż formuła na Ghosta się wyczerpała moim zdaniem i jak zaserwują 3 raz to samo to staną się Ubisoftem (w moich oczach). To wszystko o czym piszesz, udalo mi sie wywnioskowac po zobaczeniu marketingowych materialow i obejrzeniu kilku recenzji. Bezpieczny sequel, bez wyraznego kroku naprzod dla marki. Edytowane 3 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER 1
Phoenix. 4 726 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada https://www.ppe.pl/news/389256/ghost-of-yotei-z-oficjalnym-wynikiem-sprzedazy-gdzie-ten-bojkot.html
@MUZ 109 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Tsushima podobno sprzedała 5 milionów w ciągu 3 miesięcy od premiery(mając znacząco większą bazę graczy, bo to ma znaczenie). Yotei 3,2 miliona w ciągu miesiąca - myślę, że do 4 milionów po 3 miesiącach mogą dobić.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada 3.2M to niezly wynik, kolejna czesc to kwestia czasu.
@MUZ 109 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada (edytowane) 5 czy 6 lat to nie kwestia czasu ja tam bym wolał nowe ip od nich jeśli jednak zdecydują się, lub Sony będzie im kazać, życzyłbym sobie małej rewolucji w podejściu do projektu Edytowane 11 Listopada przez @MUZ
ODIN85 3 502 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada 56 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): 3.2M to niezly wynik, kolejna czesc to kwestia czasu. No to seria do piachu
Phoenix. 4 726 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada 7 godzin temu, @MUZ napisał(a): 3 miesięcy 4 msc 1
Phoenix. 4 726 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Asasynek 4.3mln kopi na wszystkie platformy w 7msc 😂 1
@MUZ 109 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Dopóki Guilemot będzie tam rządził to nic się w Ubisofcie i ich podejściu nie zmieni. Niesamowicie niewykorzystany potencjał takiego IP jak AC i możliwości, które oferuje.
JeanPepin 333 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada A chętnie zagram w ng +, jak w cuszimie
Phoenix. 4 726 Opublikowano Poniedziałek o 21:18 Opublikowano Poniedziałek o 21:18 https://www.ppe.pl/news/390533/ghost-of-yotei-z-nowa-zawartoscia-i-duza-niespodzianka-oczekiwany-tryb-juz-dostepny.html Aktualizacja przyniosła też niespodziankę w postaci usprawnień graficznych. Ghost of Yōtei otrzymało pełne wsparcie VRR – z opcjami Smoothed oraz Uncapped – co szczególnie docenią posiadacze nowoczesnych ekranów. Dodatkowo pojawił się nowy tryb „Balanced”, dostępny wyłącznie na wyświetlaczach 120 Hz. Umożliwia on rozgrywkę w 40 klatkach na sekundę, a jedna z wersji trybu oferuje nawet ray tracing. Trzeba jednak pamiętać, że przerywniki filmowe nadal działają w 30 FPS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się