Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, Jaycob napisał(a):

W ustawieniach kontrolera masz opcje mapowania przycisków. 

Jak zwykle, bez możliwości mapowania "swoich" klawiszy (strzałek).
Kolejna gra w kibel. :(

9 minut temu, ju-rek napisał(a):

Mozna to jakoś wstawić do wersji GamePass?

Na nexusie jest wersja steam i GP, więc pewnie tak.
https://www.nexusmods.com/wuchangfallenfeathers/mods/3?tab=files

Opublikowano
14 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Jeśli odpalasz to na GP to musisz zmienić nawę pliku spolszczenia na Project_Plague-WinGDK_4_P.pak i powinno działać.

Dzięki, ogarnięte.

  • Like 1
Opublikowano

Eksploracja spoko, grafika również, protagonistka normalna ( ładna) tj. 0 woke 😁.

Walka ok, choć są widoczne hitboxy - zobaczymy czy naprawią.

 

Gdybym miał tą gre do czegoś porównać to chyba do ostatniego zalewu  aut elektrycznych - wszystko dobrej jakości lub premium, ale póki co nie pojedzie tak samo dobrze  jak dobre audi  ( dark saulsy )czy  ferrari (elden ring).

Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.07.2025 o 03:36, userKAMIL napisał(a):

A nawet odblokowałem umiejętność na miecz jednoręczny, która ładuje co chwilę jeden pkt SM. Kolejna natomiast sprawia, że te pkt nie spadają na stałe poniżej 3pkt. W ten sposób ładujesz sobie za free SM do 3pkt (możesz więcej ale minimum spadnie do 3) i przełączasz na swoją główną broń.

Mam te skille (Binding Time i Unbroken Focus), ale u mnie to totalnie nie działa. Przełączam się na jednoręczny miecz, jestem w trybie Madness, a pasek się w ogóle nie ładuje.

 

Edit: nvm, już sobie poradziłem - jednak działa. Fajny ten skill. :) 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1
Opublikowano
5 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

:hihot:

No tak dobra optymalizacja :hahaha:

Ja pierdzielę normalnie aż mózg topnieje jak tacy piszą, że na topowych grafikach chodzi w miarę dobrze xD

Przecież tacy to mają kisiel w czaszce. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Kisiel w glowie maja większy Ci co zmieniają sens wypowiedzi innych. Napisałem, że chodzi dobrze (NIE! w miarę dobrze). Gra ostro oberwała rowniez za slaba optymalizacje (nie wiem czy na Steamie byl wczesniej az taki wylew negatywnych komentarzy w tej kwestii) i topowa karta nie zawsze jest lekarstwem na tego typu problemy, szczegolnie jezeli mowimy o UE5.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, DżonyBi napisał(a):

Kisiel w glowie maja większy Ci co zmieniają sens wypowiedzi innych. Napisałem, że chodzi dobrze (NIE! w miarę dobrze). Gra ostro oberwała rowniez za slaba optymalizacje (nie wiem czy na Steamie byl wczesniej az taki wylew negatywnych komentarzy w tej kwestii) i topowa karta nie zawsze jest lekarstwem na tego typu problemy, szczegolnie jezeli mowimy o UE5.

No widocznie jest lekarstwem bo od początku jak wyszła negatywy rosły z powodu braku optymalizacji. Ale tacy co mają topowe grafiki za ponad 10k zawsze są zdania, że jest ok ...

Sorki ale nigdy nie wydam tyle kasy dla pieprzonej karty graficznej.  I też od dawna wiadomo, że deweloperzy mają w dupie optymalizację. 

 

Napisz ile masz klatek, w jakiej rozdzielczości, na jakich ustawieniach i czy używasz generatora klatek i dlss czy fsr? czy innego gówna. Wyłącz to wszystko i graj na normalnych ustawieniach  bez tego i zobaczymy czy dalej gra "działa dobrze" 

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano (edytowane)

4K max (wszystkie suwaki w prawo, tj. shadow quality extreme, reszta na max to high).

 

Oversampling resolution zakres 67-99 to dlss Q, zakres 100 to DLAA.

 

NA DLAA bez FG kreci sie 60-75 fps, srednio 65 ze spadkami do 55fps. Dla mnie to za malo, wiec gram na zakresie 99 DLSS Q bez frame generatora osiagajac srednio 90-110fps, najczesciej w okolicy 100 fps, ale zdarzaja sie miejscia ze spadkami do 85 fps. W zapasie jest jeszcze FG, ale nie widze potrzeby go wlaczac, bo moglbym zrobic combo DLAA+FG. Obraz jest przyjemnie ostry, przyjemnie plynny i grafika cieszy oko. 

 

 

Np. w wukongu w okolicy premiery byly momenty gdzie gra potrafila ostro chrupnac z dupy na 4090 gdzie FPS lecial na leb i szyje, a FG byl konecznoscia, a nie opcja. Tutaj tego nie ma i grafika trzyma poziom. Mam wrazenie, ze to DLC do Wukonga, biorac pod uwage sama grafike. Tam co prawda byl PT, ale nie zmienial on duzo w stosunku do Lumena, ale z kolei tu mamy natywny HDR, ktory zostal dobrze zaimplementowany. Teraz mam wylaczony panel OSD i wtopilem sie w swiat gry.

 

Uwazam, ze te wylewanie zali na Steamie to przegiecie. Powinni tam zrobic oddzielny kacik techniczny dla placzkow, bo zakrzywia to ocene samej gry.

 

BTW: gram na UV i gra wciaga max. 360-370W. Temp na gpu ~50C@1100RPM.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Raczej się tam nie da przejść - ja przynajmniej nic nie znalazłem. Trochę to dziwne, bo przebiegasz przez nie małą odległość i nagle ścieżka się urywa.:hmm:
U Pandy warto wziąć tę włócznię i ten czar co redukuje obrażenia. 

Opublikowano
5 minut temu, zozolek napisał(a):

To włócznia taka se .. w trakcie ataku moby przerywają sekwencje - ta trwa poprostu za długo.

 

Ja teraz nią gram i ogłuszam prawie wszystkich bossów tym Steam Chainem, a dodatkowo podpalam. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...