Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja się nie wypowiem, bo po premierze miałem tylko 40 minut gry, i postanowiłem dopiero zacząć od listopadowego patcha 1.4. Mam już 20 godzin, ale na prawdę gra się ok. Dzisiaj jestem po misji w bazie szturmowców i muszę napisać, że było ciężko :E

Na pewno AI wrogów jest wyżej niż w AC, bo potrafią zareagować na eliminację, nawet z dalszej odległości i szukają dość długo, przeczesując okoliczne tereny, więc nie usiedzi się już w jednym miejscu :)

 

Edytowane przez PaVLo
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, PaVLo napisał(a):

Ja się nie wypowiem, bo po premierze miałem tylko 40 minut gry, i postanowiłem dopiero zacząć od listopadowego patcha 1.4. Mam już 20 godzin, ale na prawdę gra się ok. Dzisiaj jestem po misji w bazie szturmowców i muszę napisać, że było ciężko :E

Na pewnie AI wrogów jest wyżej niż w AC, bo potrafią zareagować na eliminację, nawet z dalszej odległości i szukają dość długo, przeczesując okoliczne tereny, więc nie usiedzi się już w jednym miejscu :)

 

 

19 minut temu, tgolik napisał(a):

Wróciłem po patchu i muszę stwierdzić, że gra mnie teraz zaintrygowała. Działa lepiej, wygląda pięknie (Mos Eisley), ulepszyłem blaster o wybuchowy strzał i moja broń wreszcie stała się śmiercionośna. Na razie pograłem godzinkę ale ciągnie mnie, żeby grać dalej.

Czy komuś jeszcze gra się lepiej po patchu z 21 października?

Trzeba będzie sprawdzić, może po Update uda się to ograć 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Opinia tgolika w temacie sandboxów z wyczesaną grafiką jest dla ciebie rozstrzygająca? :E Z drugiej strony... on faktycznie wyjątkowo narzekał trochę po premierze, nie tak jak pewien wielbiciel gier UBI.

IMHO tych zmian nie doprowadzili jeszcze do końca.

Edytowane przez Zas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • No ciekawy jestem jak to będzie z PS6 i takim RT skoro na PC aktualnie karty za 10 tys. w 4k ledwo sobie z tym radzą, RTX 5090 poprawi sytuacje tylko przez chwile, bo wyjdą kolejne tytuły, które go szybko sprowadza na ziemie. Ze o reszcie kart nawet nie wspomnę. To gdzie tu taka konsolka  
    • @Kadajo w PS6 na pewno bedzie lepiej, ale teraz jest PS5 Pro. Beda poprawiac ten caly PSSR i powinno byc lepiej z tym skalowaniem z nizszych rozdzielczosci. Generalnie mam duzy fan z testowania tego u siebie. PSMR 
    • RT to jest przy 4 czy nawet 5 letnim sprzęcie mrzonka. Rynek dzisiaj ciśnie mocno na RT i PT, ale ledwo to ogarniają karty za 2xtyle co prosiak, a nie co dopiero mała 200W skrzynka. Jw. nadmiar mocy powinien iść w rozdzielczość bazową do PSSR jak najwyższą dla osiągnięcia 60 fps i ewentualnie podbite jakieś cienie czy inne ustawienia do poziomu medium/high. I wracamy do sedna, marketingu - nie trzeba było mamrotać tyle o wydajniejszym RT czy PSSR, tylko wydać konsolę, wrzucić na nią jakąś chociaż z jedną nawet czasowo ekskluzywną grę i byłoby mniej jojczenia że coś jest takie a nie inne. Po ponad 2 tygodniach z tą konsolą mogę się śmiało wypowiedzieć, że efekty RT i tak mi zwisają bo gram w 60 fps we wszystko co ma taki tryb - i do tego ta konsola nadaje się bdb.  @DżonyBi I na pro będzie lepiej, bo pamiętać należy że updaty dostają starsze gry, które pisane były pod inne skalowanie i jak ktoś leci po łatwiźnie, to łatwo skopie bo ewidentnie PSSR potrzebuje zmian w samym kodzie gry. Obstawiam, że wszystko co nowe będzie wychodzić a z PSSR będzie miało już nowsze SDK i będzie działać przynajmniej na wyższym poziomie niż to co widzimy w Survivor czy SH2. Generalnie, jak dla mnie UE5 to silnik, który technologicznie jest tak spitolony, że powinno się go najpierw okroić z połowy ficzerów a dopiero wtedy na nim budować gry. Co z tego, że wyglądają ładnie skoro doprowadzenie ich do stanu używalności to nieraz pół roku łatek już po premierze  
    • Gra w singlu może być w trybie singlowym albo trybie multi. W singlowym po prostu nie będziesz mieć kooperacji przy bossach z innymi graczami czy randomowych najazdów. Plus żadnych napisów na ziemi od innych graczy, a one znacząco pomagają w odkrywaniu sekretów świata. Zazwyczaj. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...