Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Ulepszenia graficzne GTA V, które trafiły na konsole w 2022 roku, w końcu wkrótce pojawią się na PC

 

Prawie trzy lata temu Rockstar dostarczył rozszerzoną i ulepszoną wersję Grand Theft Auto V nowej generacji na konsole Xbox Series X|S i PlayStation 5. Zawierał ulepszenia graficzne, krótsze czasy ładowania, a nawet możliwy do pominięcia prolog fabularny dla GTA Online. Po całym tym czasie wydaje się, że Rockstar w końcu zdał sobie sprawę, że port na PC wciąż żyje i kwitnie, a te aktualizacje nigdy nie pojawiły się na platformie.

Pod koniec nowego wpisu na blogu GTA Online Community Update autorstwa Rockstar, firma w końcu wspomniała, że "bardzo pożądane" funkcje pochodzą z wersji na PC.

"Jest jeszcze wiele do zrobienia, w tym trwające cotygodniowe wydarzenia specjalne i bonusy, świąteczne obchody, prezenty, niespodzianki, a także plany wprowadzenia bardzo pożądanych funkcji GTA Online na PlayStation 5 i Xbox Series X|S na platformę PC w nowym roku" – powiedział Rockstar

 

Chociaż dokładne ulepszenia, które otrzymują gracze na PC, nie zostały szczegółowo opisane, przynajmniej aktualizacje wersji konsolowych powinny zostać przeniesione wraz z aktualizacją. Obejmowało to odbicia oparte na ray tracingu, gęstsze tłumy NPC i ruch drogowy, lepsze tekstury, lepsze efekty, dźwięk 3D, HDR, dzikie zwierzęta i inne ulepszenia. Ulepszone czasy ładowania i przełączania postaci były zasługą wykorzystania dysków SSD na nowoczesnych konsolach, więc na PC powinno to nadal zależeć od tego, z jakiego rodzaju pamięci korzysta gracz.

Konkretna data premiery aktualizacji Expanded and Enhanced na PC również nie została jeszcze ogłoszona, choć powinna nastąpić wkrótce, ponieważ Rockstar twierdzi, że nadchodzi "w nowym roku".

Firma niedawno dodała również rozwiązanie zapobiegające oszustwom do GTA Online. Prawie dekadę po premierze gry włączenie usługi trybu jądra BattlEye Anti-Cheat miało na celu rozwiązanie ogromnego problemu z oszukiwaniem w wersji na PC. Spowodowało to jednak zablokowanie graczy na Linuksie i Steam Decku dostępu do oficjalnych serwerów dla wielu graczy.

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Joe Rubino, były dev w Rockstar Games, potwierdza, że anulowanie DLC do GTA V było decyzją w zasadzie czysto biznesową

 

 

To tylko kolejny kamyczek do ogródka teorii, według której przestano zarabiać pieniądze aby tworzyć dobre gry a zaczęto tworzyć gry aby zarabiać duże pieniądze.

Edytowane przez Kris194
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nigdy nie grałem w GTA5, teraz będzie okazja odpalić darmówkę na Epicu xD

Cytat

Technical Enhancements:

 

Depending on hardware support, GTAV players on PC who upgrade will be able to enjoy:

Ray tracing features only available on PC such as ambient occlusion and global illumination — plus ray traced shadows and reflections first debuted on consoles

Support for AMD FSR1 and FSR3, and NVIDIA DLSS 3

Faster loading times using SSD and DirectStorage on supported devices and configurations

Enhanced support for higher resolutions, higher aspect ratios, and higher framerates

DualSense® controller support, with adaptive triggers

Enhanced audio with support for Dolby Atmos and improved fidelity of speech, cinematics, and music

 

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Ray tracing features only available on PC such as ambient occlusion and global illumination — plus ray traced shadows and reflections first debuted on consoles

Szkoda, że cała reszta będzie leżeć tak jak leżała bo przeszedłbym to jeszcze raz :E

Opublikowano

W sumie fajnie, tylko raz przeszedłem i niewiele pamiętam i przyda się jako benchmark :E 

 

36c9fad9dc2922ada786.png

 

Wymagania też znośnie chociaż niektóre starsze pecety przy ustawieniach na max pewnie się nie tylko zagotują xD 

 

giphy.gif?cid=6c09b952l8z7u8hz05nadpff2c

 

  • Haha 2
Opublikowano

Ah te czasy kiedy byla ekipa z PCLaba i sie na multi cisnelo, napady, wyscigi czy wbicie na sesje i robienie rozpierduchy z randomami, do czasu az cheaterow bylo tyle ze juz nie bylo sensu odpalac multika.

Moze sobie odpale z ciekawosci, fajnie jakby multi bylo jakos grywalne to mozna by wiecej pograc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 🎮 Battlefield 6 – Aktualizacja Anticheat, Sezon 1 Battlefield 6 wystartował z rekordowym wynikiem, a w pierwszych tygodniach gracze rozegrali miliony bitew. Jednym z najgorętszych tematów stała się walka z oszustami — dlatego EA podsumowało pierwszy miesiąc działania systemów antycheatowych. 🛡️ 98% uczciwych rozgrywek po premierze Dzięki miernikowi Match Infection Rate (MIR) — określającemu szansę na spotkanie oszusta w danym meczu — wiemy, że tydzień po premierze aż ~98% gier było całkowicie wolnych od wpływu cheaterów. To efekt strategii skupionej nie tylko na banowaniu, ale przede wszystkim na zapobieganiu wpływowi oszustów na rozgrywkę. 🧪 Czego nauczyła nas otwarta beta? 🔒 Ponad 1,2 mln prób oszustw zablokowano jeszcze przed premierą. 📈 Udział uczciwych meczów wzrósł z 93,1% do ~98%. 🖥️ Aktywacja Secure Boot poszybowała z 62,5% do 92,5%, umożliwiając zastosowanie kolejnych warstw ochrony. 🚀 Pierwszy miesiąc po premierze W sam weekend premierowy zablokowano 367 tys. prób oszustw, a do dziś już 2,39 mln. Tylko 1,5% graczy PC nie ma jeszcze aktywnego Secure Boot — trwają działania, by pomóc domknąć te przypadki. EA monitoruje 190 źródeł cheatów, z czego 183 (96,3%) zaliczyły awarie, wykrycia lub wyłączyły swoje narzędzia. ➜ W skrócie: społeczność cheaterów została mocno zdestabilizowana. 🔍 Co dalej? EA pracuje nad kolejnymi zabezpieczeniami, m.in.: Wykorzystaniem dodatkowych funkcji bezpieczeństwa systemu (TPM 2.0, HVCI, VBS). Skuteczniejszym wykrywaniem sprzętowych narzędzi do oszukiwania — we współpracy z producentami platform. Usprawnieniem systemu zgłaszania naruszeń w grze. Modernizacją narzędzi operacyjnych dla analityków. Oraz… „ściśle tajnymi” nowymi mechanizmami wykrywania, które pojawią się po zakończeniu testów. 🔥 Walka trwa — ale przewaga rośnie. EA podkreśla, że systemy antycheat stale się rozwijają, podobnie jak oszuści. Kluczowe jest zgłaszanie podejrzanych graczy — każde zgłoszenie to dodatkowe dane, które pomagają szybciej eliminować zagrożenia i dbać o uczciwe pole bitwy. 🛡️ Bawcie się dobrze i grajcie fair. Do zobaczenia na polu walki! via  https://www.ea.com/pl/games/battlefield/battlefield-6/news/battlefield-6-anticheat-update-season-1?fbclid=IwZnRzaAOWwMtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeYXljdmzsKU6I-S3kT-x9NbFbskbm3FUjhqB3f-8tfycOYjvVJSshL44Y6FI_aem_kAHMQHE_P6eqUr7KeV0ijg
    • Siedziałem 1.5 roku na G9 49 - JEŻELI NIE GRASZ W SYMULATORY, to zakup totalnie bez sensu.  Do fps się nie nada - to jest jamnik wsród monitorów. Teraz wskoczyłem w lg45 ultra gear 800r i jestem zachwycony - na simy dobry i o wiele wiele lepszy w innych geach od G9 49.   Najbliższa zmiana gdzies pod tandem oled 5k2k 🫠
    • Tak, rozmawiają, wyglądają, zachowują się natywnie. Dla mnie to podstawa. Oczywiście scenariusz bardzo ważny ale w tym akurat nasi twórcy są mistrzami. 
    • W specyfikacji jest tak, więc raczej powinno być git ( płyta MSI PRO B760-P WIFI DDR4 ) M.2_1 (CPU, PCIe 4.0 x4)  M.2_2 (Chipset, PCIe 4.0 x4 / SATA)  
    • Próbowałem w to grac na padzie od iksa ale lepiej mi się grało klawiatura plus mysz
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...