Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

PS5/PSVR2 gram na stojąco i kabel przeszkadza mi chyba tylko w  Pavlov (po 1h gry i iluśtam obrotów zaczynał sie plątać wokół stop) i w Creed Rise to Glory - to boks i musiałem kabel z tyłu zaczepiać bo irytował

ale bez dwóch zdań lepiej byłoby bez

GT7 rozczarował mnie grafiką - może za dużo  hypu, ale oczekiwałem bardziej fotorealistycznej  zabawy - jednak nie

adapter podpiąłem tylko dla Alyxa, jest jak piszesz piękna płynność i szczegóły,  a z drugiej strony  niewykorzystane haptics, HDR i  eyetracking

więc tak sobie myślę, że chyba na razie nie ma większej różnicy czy wezmę Metro na PS5 czy PCVR z adapterem

problem rozwiązałby Pimax Crystal, a  najlepiej poprawiony następca

taki  gadget sporo  wniósł btw rurka z leroya i trochę drukowania

20231208-082905.jpg

 

 

Edytowane przez bofff
  • Upvote 1
Opublikowano

Pimaxy cały czas kojarzą mi się z prototypami dla entuzjastów. Ciężkie, niewygodne i z problemami technicznymi. Może teraz coś się zmieniło, bo nie śledzę już poczynań tej firmy. Co do GT7 to może na Pro zrobią update. Gdzieś tam wyczytałem, że już niby lepiej a patch jeszcze żaden nie wyszedł.

Opublikowano (edytowane)

@galakty

Ja dziś zacząłem i Metro nie ma się czego wstydzić przy Alyx. Graficznie jest bardzo dobrze, technicznych problemów też nie napotkałem. Gram na stabilnych 90 fps z ustawieniami wysokie/bardzo wysokie. Jutro spróbuje 120fps, ale przy streamingu trzeba zachować balans pomiędzy wydajnością, a jakością. GPU frametime mam na poziomie ~7-8ms. Gra wciąga od samego początku, dzieje się, ale dopiero jutro pogram uczciwie. Zapłaciłem 130 zl za wersję SteamVR na Kinguin i już nie żałuję. Dobra rozgrzewka przed Stalkerem. Włączyłem też eksperymentalną funkcję dostępną tylko na Quescie 3 "Adaptacyjna regulacja jasności zawartości", która poprawia kontrast ciemniejszych obszarów i szara czerń jest o jeden ton mniej szara. Grę mogę polecić. Fajny klimacik.

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja wybrałem wersję PCVR. Różnica jest spora. Na Q3 tekstury mają znacznie mniej szczegółów, uproszczone oświetlenie, brak światła wolumeyrycznego, no i brak mgły wolumetrycznej przez co gra wygląda dość płasko i gdzieś ten klimat się gubi. Niemniej jednak jak na moc Q3 to i tak jest nieźle.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Ja może w weekend odpalę wersję PCVR, ale zobaczę czy będę miał czas.

 

Nie ukrywam że Metro mnie wciągnęło, najpierw 2033, potem Last Light, a potem wsiąknąłem w świat książek i przeczytałem chyba 90% wydanych na Polskę. 

Opublikowano
W dniu 11.11.2024 o 23:47, DżonyBi napisał(a):

Włączyłem też eksperymentalną funkcję dostępną tylko na Quescie 3 "Adaptacyjna regulacja jasności zawartości", która poprawia kontrast ciemniejszych obszarów i szara czerń jest o jeden ton mniej szara.

Nieco lepiej, ale i tak mleko...

Gierka zapowiada się fajnie, humor na propsie :D 

  • Upvote 1
Opublikowano

Ale te Metro ma sporo mechanik pod VR? Jest co tam robić? Bo że graficzka fajna w metro to wiadomo ale dla grafiki to nie ma sensu odpalać VR.

 

W dniu 11.11.2024 o 13:10, bofff napisał(a):

problem rozwiązałby Pimax Crystal, a  najlepiej poprawiony następca

Dokładnie, Pimax 12K to byłoby cudo ale może w ogóle nie powstać :D

Opublikowano

Dla samej serii Resident Evil warto (na PC są mody, ale nie tak dobre jak oficjalna wersja od Capcom). Do tego GT7, Horizon COTM i Synapse (+od biedy Switchback). Pod koniec roku ma być jeszcze trylogia Hitman. 

 

 

Polecam kupić, ograć co Cię interesuje, a później ewentualnie sprzedać.

Tylko, że PS5 Pro chyba jeszcze w pełni nie wspiera PSVR2.

Opublikowano

Pod PC to jedynie jak jesteś fanem OLEDów i sporo grasz w horrory.

Co do ostrości obrazu - wiadomo, że nie jest tak dobrze jak na Queście 3, aczkolwiek dużo zależy od chęci i możliwości dewelopera. Tutaj PS5 Pro ze swoją dodatkową mocą może jeszcze sporo poprawić jak np. w No Man's Sky.

Opublikowano (edytowane)

Jednak przymierzam się do tego VR, ale przy szybkim przeszukaniu googla nie mogę łatwo znaleźć paru informacji....

Który sprzęt obsługuje śledzenie oczu, w celu regulacji rozdzielczości, aby ją zmniejszać na skrajach pola widzenia?
Czy to gry muszą obsługiwać tą funkcję? Zgaduję że są mody na obsługę tej sztuczki?
Kiedyś słyszałem że PSVR2 traci jakąś funkcjonalność przy użyciu przejściówki z PC. Nadal jest to aktualne? Dalej pogoogluję, ale wyszukiwarka jest beznadziejna w pokazywaniu konkretów.
Jednak Sony mam głęboko, ponieważ szkoda im było opłacić licencję na śledzenie oczu dla PC i pewnie HDR oraz nawet nadajnika BT nie zawarli w swojej przejściówce :E 
Czego brakuje we Valve Index, poza rozdzielczością, kamerami, działem bez sensorów zewnętrznych oraz OLED i pewnie braku śledzenia wzroku dla zmiany rozdzielczości?

 

Co polecacie do czyszczenia, przy kupnie używanych googli? Coś sam wymyślę, ale może ktoś już sobie czyści regularnie i wie o co chodzi ;) 
Sprzęt pewnie trafi do mnie na zimę i sprzedam go przed latem, chyba że jednak zachęci mnie do siebie.

Edit. Ludzie już nawet 3DS emulują na Quest 3, a nawet Switch trzyma siew okolicy 30fps  :E 

Edytowane przez musichunter1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...