Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi też się po raz drugi całej kampanii robić nie będzie chciało, a na pewno nieprędko. 

 

Póki co lecę dalej buildem https://maxroll.gg/poe2/build-guides/cold-snap-frostbolt-stormweaver-leveling-guide#gearing-header i na mapach 65 level daje radę w zupełności, itemów nie mam idealnych, nie zmieniam buildu i lecę dalej (aż wymaksuję wszystkie punkty pasywne, wtedy pomyślę)

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Kiedy to późne endgame, po ilu h 40+?

Mówię o casulowym graniu tak pi razy oko. Znów nie zwiedzając każdego kąta ale jakimś sensownym buildam.

Nie da się tego określić w godzinach, bo to zależy jak efektywnie(lub nie) grasz. Dla jednego będzie to z 30h, ale dla większości(casualowych graczy) zdecydowanie więcej niż 40h, przypuszczalnie bliżej 80h. Dlatego przyjmuje się inną wartość - poziom, późny endgame to tak w okolicach od 75-82 lvl. Choć w mojej opinii zdecydowanie bliżej tej końcowej granicy.

 

Przy casualowym graniu tak jak napisałeś i tak też to potwierdziłem, można tak - kupować za relatywnie śmieszną ilość waluty(1 Exalt), później zwyczajnie nie ma takiej opcji.

 

16 minut temu, Slayer napisał(a):

Akurat gram blood mage na fireball + frost wall :E

Dwie takie na ekranie zabijają każdą dostępną obecnie konfigurację PC w 4k, a w niższych rozdzielczościach zabijają CPU na tyle skutecznie, że i tak zduszą GPU. Przetestowane właśnie na RTX 4090 i R7800x3D i 9800x3D. A to nie jedyna taka kombinacja postaci/klasy, która potrafi zarżnąć każdy sprzęt.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)

@wrobel_krk

Ja endgame liczę już po prostu od wejścia na mapki po zakończeniu kampanii. Potem to już farma lepszego sprzętu i przebijanie się na wyższe tiery. Po raz pierwszy przejście kampanii zajęło mi około 32 godzin bodajże ale celowo się nie śpieszyłem bo robiłem sobie takie chillowe przejście czytając wszystkie dialogi i eksplorując dokładnie wszystkie mapy i do tego sporo afk było i problemów technicznych.

 

Gdybym teraz startował nową postacią od zera bez twinkowego gearu np w nowej lidze myślę że spokojnie zszedłbym poniżej 20 godzin. Z ciekawości zrobiłem alta pod attribute stack, kupiłem tylko 2 unikaty, staffa Pillar of the Caged God i Meginord Girdle belt, za oba zapłaciłem jakieś 3 exalty i wszystko spływa na jednego hita i po prostu biegnie się do przodu. Walki z bossami trwają jakieś 10 sekund w akcie 1 normal i skończyłem go w około 1h.  

 

Czym to się różni od bezcelowego biegania po helltide w D4 czy wcześniej robienia bounty i riftów w D3? Mówisz o braku czasu na coś takiego ale potem ludzie spędzają po 6-8h dziennie w D4. To nie o czas tu chodzi tylko o samą koncepcję gry. Ma być szybko, łatwo i eksplozje lootu mają być nawet za byle pierdnięcie. A tak w PoE nie jest, nie będzie i dlatego wielu graczy odejdzie bo wydawało im się że PoE jest czymś innym niż jest. 

 

 

Edytowane przez Asag
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, Asag napisał(a):

Czym to się różni od bezcelowego biegania po helltide w D4 czy wcześniej robienia bounty i riftów w D3

No 1 akt to jest krotki to 1h uwierzę, ale dalej bez sensu 1h nudy. To różni się tym że nie musisz klikać ciągle skip, skip, szukać i biegać z tymi różnymi przedmiotami żeby mieć te bonusy itp.

 

Także tym że dobierasz poziom trudności riftow/ND w D3/D4 a tu lecisz jak musisz czyli albo trudno za 1 razem, a kolejne bezmyślny bieg.

W D4 pod tym względem był super sezon z hordami. Ja heltide nie robiłem prawie wcale bo nie musiałem.

 

Robienie ND i nabijanie tych poziomów paragonów też mnie nudziło więc w D4 też rzadko miałem maksa.

Ogólnie zmuszanie to robienia konkretnych rzeczy tylko a tylko żeby były postępy mnie nudzi.

 

11 minut temu, Asag napisał(a):

Ma być szybko, łatwo i eksplozje lootu mają być nawet za byle pierdnięcie.

Są eksplozje lootu(śmieci głównie) chyba w Poe/Poe2 po to filtry są. Wg mnie ma być jakiś konkret chociaż jak np bossa ubijesz itp. Zwłaszcza żeby coś pod build się trafiło to już cud.

 

Akurat brak filtrów lootu w D4 to porażka. Za dużo lootu nie lubię i na szczęście w D4 to zmienili w miarę

Co do tego że jest czymś innym się zgodzę ale trochę taka zardzewiała ta gra na dzisiejsze czasy.

Takie rzeczy niby proste a irytujące jak identyfikacja przedmiotu. Musisz robić bezsensowne czynności na które marnujesz czas. Nie ma sell all/rozwal all. Wszytko musisz kliknąć.

Opublikowano (edytowane)

Zawsze mnie to zastanawiało - skąd ludzie brali i biorą pomysły, że PoE 2 będzie inne(łatwiejsze, wygodniejsze itp...) pod wieloma względami niż PoE?

 

Wystarczyło obejrzeć jeden stream przed startem EA albo zrobić jakikolwiek wywiad na temat gry i było jasne jak Słońce, że PoE 2 to nie jest i nigdy nie będzie gra dla casuali.

 

PoE 2  to duchowy następca D2, do tego jeszcze rozbudowany pod wieloma względami, a w praktycznie żadnym nie został uproszczony lub też "dostosowany do dzisiejszych graczy/czasów". Dla mnie super.

Edytowane przez Imm
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@ImmAle przeszkadzało by Cię takie QOL jak sell all/salvage all. Po co komu niezidentyfikowane przedmioty.

Skip campaign dla chętnych itp

 

Bo reszta spoko taka gra poziom trudności/loot/handel, duże lokacje/mapy spoko. Ja to piszę bo im dluzej gram to takie pierdoły denerwuja coraz bardziej.

 

Chociaż kompas by się przydał jak raz kampanie przejedziesz;)

Edytowane przez wrobel_krk
Opublikowano
15 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

@ImmAle przeszkadzało by Cię takie QOL jak sell all/salvage all. Po co komu niezidentyfikowane przedmioty.

 

Wychodzi twoja nieznajomość gry po prostu. W PoE masz masę itemów gdzie jego wartość wyznaczają mody jakie dany item zrollował bo są unikaty które mogą mieć pulę losowych modów. Prosty przykład z PoE 1 gdzie Watcher Eye może kosztować tyle co nic jak i setki Divine Orbów czy nawet mirror. I ludzie co nie chcą np ryzykować sprzedają niezidentyfikowane jewelsy bo więcej na tym zarobią niż gdyby się okazało że trafili słabe mody. Z kolei są gracze którzy kupują np 50 takich niezidentyfikowanych Watcher Eye i gamblują. Masz farta to możesz zyskać ogrom currency, masz pecha tracisz albo wychodzisz na 0.

 

Taka sama sprawa była np z Veiled Paradoxica gdzie z dobrymi modami kosztowała gigantyczną sumę ale i mogłeś zrobić unveil słabych modów więc ludzie też często sprzedawali Unveiled i pozwalali innym spróbować swojego szczęścia. 

 

Tego typu itemy są też w PoE 2 dlatego niezidentyfikowane itemy mają tutaj sens. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

@ImmAle przeszkadzało by Cię takie QOL jak sell all/salvage all. Po co komu niezidentyfikowane przedmioty.

Skip campaign dla chętnych itp

 

Bo reszta spoko taka gra poziom trudności/loot/handel, duże lokacje/mapy spoko. Ja to piszę bo im dluzej gram to takie pierdoły denerwuja coraz bardziej.

 

Chociaż kompas by się przydał jak raz kampanie przejedziesz;)

 

Odpowiedź na tak postawione pytanie - nie, nie przeszkadzałoby mi.

 

Rozumiem jednak czemu twórcy tego nie zrobili przez lata i nadal nie chcą. Prowadzi to bowiem do niekończącego się płaczu, dalszego marudzenia graczy i kolejnych ustępstw. 

 

Wszyscy gracze nigdy nie będą zadowoleni. Dostali bardziej rozbudowane filtry na stronie pod handel, to płaczą czemu nie ma AH w grze. Dostali dodge roll z klatkami niewrażliwości to marudzą czemu są 1 shotowani jak z niego nie skorzystają lub nie zrobią tego w wymaganym czasie na bossie. Dali lepszy(częstszy) drop Exaltów aby ludzie mogli częściej i wygodniej handlować, to teraz marudzą czemu Exalty mają niską wartość w end game.

 

Niekończące się kółko płaczu. 

 

Dwa nie rozumiesz jeszcze gry i rynku w niej.

 

Niezidentyfikowane przedmioty(niektóre), sprzedaje się, bo nie chcesz ryzykować, że trafisz dupne mody, a ktoś inny kupi, bo zapłaci relatywnie mało za potencjalnie idealny roll pod siebie lub na sprzedaż za 10x tyle co kupił. Wszystko w tej grze ma sens.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)

No mało ma sensu l, czyli co wszystko mam zbierać np te 60 klejnotów trzymac i sprzedawać. Czyli jeszcze więcej bezsensownych komplikacji wg mnie, handlować i kupować. Boisz się że słaby mod, mógłby być filter że nie podniesiesz wcale jakby by nie były niezidentyfikowane.

Nie rozumiem tych bezsensownych komplikacji i straty czasu na handel złomem.

 

Fajna baza gry ale im dalej w las tym więcej nagmatwane widzę. Te wywalenie linków z przedmiotów może mnie zmyliło że QOL poprawia.

 

Wiem że lepsze jest często wrogiem dobrego ale 11 lat od Poe minęło. Mam nadzieję że jakoś zmusza ich do większych zmian w paru aspektach te płaczki

Stawiam że płaczą i gracze Poe1 jak i nowi. Na endgame płaczą raczej Ci starzy wyjadacze ;) Bo nowi rączkę daleko nie dotarli i/lub nie wiedzą ocb

 

Edytowane przez wrobel_krk
Opublikowano (edytowane)

Spłycasz to, co napisałem.

 

Nikt nie zbiera wszystkiego, bo to nie ma sensu. Masz filtry, ustawiasz tak abyś widział to co:

 

a) może być dobre dla Ciebie

b) wiesz, że może się sprzedać / ma wartość handlową

c) może Ci się przydać na alta

 

I żebyś mnie dobrze zrozumiał, ja nie staram się Ciebie przekonać, szanuję każdego zdanie.

 

Nie rozumiem jednak tego marudzenia ogólnie, nikt przecież na siłę przy PoE2 nie trzyma, jaka gra jest każdy widzi i wie(i wiedział jeszcze przed premierą jeśli choć trochę się nią zainteresował, a powinien jak przed zakupem czegokolwiek). Nie jest to gra dla casuali i to jest ok. Takowych można skierować do DIV i naprawdę niech się bawią świetnie, tego im życzę.

 

Nie rozumiem również tej mentalności, że jeśli gra mi nie odpowiada, to powinna zostać zmieniona aby "mi" pasowała. Nie każda gra musi być dla każdego.

 

Na większe zmiany się nie zanosi, zbliżamy się do miesiąca od czasu premiery, w tym momencie na samym Steam nadal gra ponad 360 tys. graczy, więcej niż drugie tyle na ich kliencie oraz trzeba dodać konsole. Zazwyczaj ponad milion graczy online każdego dnia, więc dla twórców jedyne wrażenie jakie mogą odnieść to  ogromny sukces ich wizji gry, który należy kontynuować.

Edytowane przez Imm
  • Upvote 1
Opublikowano

Ale te niezidentyfikowane przecież mają sens. O jakim złomie ty w ogóle mówisz? Od tego są filtry aby ukrywać to czego nie chcesz. I przedmioty o których mowa nie znajdujesz pod kamieniem tylko dropią z określonego źródła najczęściej bossa więc raczej powodzenia z zebraniem ot tak 50 kamieni. A nawet jeżeli zebrałbyś tyle to istnieje coś takiego jak bulk selling ale tego też nie będziesz chciał zrozumieć więc nawet nie zamierzam tego tłumaczyć.

 

PoE to old school ARPG z wszystkimi tego zaletami i wadami. Dla mnie tego typu rozwiązania to zaleta tej gry, dla ciebie wada więc nie ma co się spierać. Jest masa innych gier bardziej dostosowanych pod współczesnego odbiorcę więc niech będzie chociaż jeden taki bardziej hardkorowy ARPG na rynku bo za to właśnie fani PoE kochają tą grę. 

Opublikowano (edytowane)

Ja mam na ten moment 60h i siedzę cały czas w drugim akcie. Użyłem tego rogu na karawanie i muszę utorować przejście. Bild mam pewnie gówniany ale robię wszystko sam i zero poradników. Krok za kroczkiem toczę się do przodu i bawię wyśmienicie. Zawsze w takich grach gram tylko jedną postacią od początku do końca...

Na te 60h wypadły mi tylko 2 legendy i to jest super. W Diablo miałem zasrany cały ekwipunek tymi kolorami. Jak coś dropnie to człowiek bardziej się cieszy.

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano
23 minuty temu, Asag napisał(a):

niech będzie chociaż jeden taki bardziej hardkorowy ARPG na rynku bo za to właśnie fani PoE kochają tą grę.

28 minut temu, Imm napisał(a):

Nie rozumiem również tej mentalności, że jeśli gra mi nie odpowiada, to powinna zostać zmieniona aby "mi" pasowała. Nie każda gra musi być dla każdego.

Ja bym chciał żeby był trochę mniej hardkorowy. Jakby była całkiem słaba to bym nic tu nie pisał co bym chciał zmienić, zwłaszcza że to EA czyli na zmiany otwarta, checkpointy np z możliwością nawigacji wprowadzili wiec jakieś tam QOL wprowadzają. Trial od Sekhames znerfili na łatwiejszy

 

Mam 52.5h na steam czyli pograłem sporo zanim mnie zaczęła ta gra irytować, jakbym nie poznawał gry pewnie bym był w endgame. Ja chce ewolucji nie rewolucji:)

 

Może za dużo o wadach ale napisze co mi się podoba żeby nie było:

  • Bossy i walki które wymagają skilla
  • Nowy mechanizm skilli bez linków w broni - to mnie całkiem do poe1 odrzuciło, powiązanie broni i skili i tych linków (czyli uproszczają jednak) - filmiki i rożne interakcje między skillami jak podpalanie błyskawic przez ścianę ognia
  • Te ogromne drzewka można polubić już
  • Grafika jest naprawdę next gen
  • WASD ruch i czary/strzelanie jednocześnie - spoko opcja
  • organizacja skrzynki, szukajaka
  • w miarę dobrze zorganizowany handel, szkoda, że nie ma bonusu pod SSF bo bym olał handel
  • dużo klas, buildów możliwych itd

Na ten słaby loot na forum widzę że narzekają nie tylko casuale ale jakieś weterany z kontami od 2013 i 100 postów:

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
17 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Na ten słaby loot na forum widzę że narzekają nie tylko casuale ale jakieś weterany z kontami od 2013 i 100 postów:

 

Zdradzę Ci, choć to śmiesznie brzmi pro tipa na to, bo prawdziwi weterani PoE, do których i ja się zaliczam już to dawno sprawdzili i używają od prawie początku EA, a super, duper YT i streamerzy dopiero zaczynają o tym mówić, bo się dowiedzieli niedawno:

 

- jeśli masz builda na którym możesz poświęcić sloty na sprzęcie na statystykę "increase item rarity" to zawsze warto, różnica jest bardzo duża, choćby na ilości orbów jakie wypadają - będzie Cię stać na wiele.

 

Ludzie nic nie sprawdzają, tylko pierwsze co to lecą płakać po forach redditach, YT....że jest źle.... Wszystko jest w grze, trzeba tylko mieć chęci, przetestować, zagłębić się.

Opublikowano
7 minut temu, Imm napisał(a):

Zdradzę Ci, choć to śmiesznie brzmi pro tipa na to, bo prawdziwi weterani PoE, do których i ja się zaliczam już to dawno sprawdzili i używają od prawie początku EA, a super, duper YT i streamerzy dopiero zaczynają o tym mówić, bo się dowiedzieli niedawno:

 

- jeśli masz builda na którym możesz poświęcić sloty na sprzęcie na statystykę "increase item rarity" to zawsze warto, różnica jest bardzo duża, choćby na ilości orbów jakie wypadają - będzie Cię stać na wiele.

 

Ludzie nic nie sprawdzają, tylko pierwsze co to lecą płakać po forach redditach, YT....że jest źle.... Wszystko jest w grze, trzeba tylko mieć chęci, przetestować, zagłębić się.

A jak to się będzie sprawdzać jeśli wszyscy będą to mieć odblokowane?

Opublikowano

@Imm Jestem trochę zaskoczony, że ludzie tego nie ogarnęli jak przecież w D2 zawsze się robiło czarke pod magic find :E to był standard jak nowy sezon startował, a z tego co pamiętam to w PoE1 też takie coś było.

 

@userKAMIL Tak, sumuje się.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, Auberon napisał(a):

A jak to się będzie sprawdzać jeśli wszyscy będą to mieć odblokowane?

Masz na myśli co? Jeśli grasz w party to liczy się bonus tej osoby, która zabiła mobka.

 

@userKAMIL

 

Kolejny mały tip bonusy po zabiciu najłatwiej sprawdzić sobie na skillu(G), otwierasz zakładkę ze szczegółami i tam masz podaną dokładną sumaryczną wartość jaka jest dodana do dropa po zabiciu.

 

@Slayer

 

Oczywiście, że tak. Robiło się MF runy w D2 do oporu. Mało tego w PoE item rarity i quantity było tak przegięte w pewnym momencie, że całkowicie to wywalili z gry. Wszyscy myśleli, że skoro dodali w PoE2 znowu, to zbalansowali... Mhm, nie. Nadal jest mega dobre. No ale wszyscy oczywiście na YT i streamach skupiają się na jak najwięks zym dmg, najszybszym czyszczeniu map, więc dopiero teraz ich olśniło, że może warto przetestować.... I cóż za niespodzianka. ;)

Edytowane przez Imm
  • Thanks 1
Opublikowano
Godzinę temu, Imm napisał(a):

Masz na myśli co? Jeśli grasz w party to liczy się bonus tej osoby, która zabiła mobka.

Chyba za dużo gram w MMO ... gdzie sie trzeba naszprycować żeby podnieść drop.

Ale dla całej drużyny czy tylko dla niej samej.

 

Swoja droga to GGG miało rozdawać w loterii klucze do EA... cos o tym wiadomo? Czy czekać jak ilość graczy zacznie spadać. :P

Opublikowano

Rozdali tyle kluczy, że jeśli ktoś chciał to z pewnością się załapał, w najbliższym czasie nic raczej nie będą dawać.

 

Poczytaj o grze, co i jak.

 

Drop i bonus z niego jest liczony dla osoby, która zabiła danego mobka. W określonych przedmiotach możesz dodać(losowo np. Exaltem)/lub mogą już mieć wspomnianą statystykę.

Opublikowano

A to za przeproszeniem nie były klucze z najwyższego supporter packa?

 

Łatwiej było wydać 120 zł niż dostać taki klucz, może było ich setki ale zainteresowanych dziesiątki tysięcy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...