musichunter1x 1 323 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) Przy zewnętrznej mogliby dać małą wewnętrzną, aby utrzymać konsolę w uśpieniu itp. Poza tym to świetny pomysł, ponieważ będzie więcej miejsca na radiator oraz przy połączeniu kablowym ubędzie ciężaru w rękach. Przy wysokim TDP i tak granie na baterii jest bez sensu. Ciekawe kiedy wejdzie tryb "eco" do PS5, bo ma on symulować wydajność handhelda, aby devom było łatwiej optymalizować gry pod te coś. Edit. Tak czytam was i chyba nikt nie oglądał filmu od Moore's Law Is Dead, tylko artykuły. Sony pracuje nad trybem eco dla PS5 który będzie miał połowę wydajności, symulując przyszły handheld. RDNA5 może ładnie zaskoczyć, choć nadal będzie to trochę lepiej niż PS5 Pro, na przepaść nie ma co liczyć... Ponieważ celują w niższą cenę. Gry cierpią na brak optymalizacji i pomysłu, wraz z niedoborem czasu, dobrych priorytetów i wizji, aby zrealizować coś wartego uwagi. Oby Valve mocno namieszało swoim silnikiem fizyki oraz AI... Wtedy może chociaż mniejsze studia zrobią coś świetnego, zamiast dłubać w UE5. Na dodatek Valve coś kręci się przy Sony. Edytowane 2 Sierpnia przez musichunter1x
VRman 2 641 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) Taa, gamingowe lapy za 18000 mają w 170W wydajność pomiędzy 5060Ti a 4070 Super a tu niektórzy marzą o handheldzie o mocy PS6. Może moc PS5 w sensie CPU + GPU robiące to samo, ale w np. 720p tam gdzie PS5 robi 1440p to jeszcze. Ale TSMC 3nm ma dać +10%, a nie +200%, a dodatkowy cache choć może dać kopa, to nie +300% Na pewno są szanse na to, aby handeld Sony był o wiele szybszy niż najszybsze obecnie handheldy. To tak. Ale nie oczekujmy cudów. Edytowane 2 Sierpnia przez VRman
Wu70 739 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia 24 minuty temu, VRman napisał(a): ale w np. 720p tam gdzie PS5 robi 1440p to jeszcze. Dokładnie tak będzie, handheldy mają ten plus że nie muszą się przejmować pompowaniem rozdzielczości. FSR 5(?) będzie robić 1080p z 576p i wszyscy odkryją że w sumie można odpalać tak samo skomplikowane gry jak na normalnej konsoli. 1
VRman 2 641 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia Taa, Tak świetnie wypadnie ten FSR5 w handheldzie jak DLSS na Switchu 2, czyli katastrofa w ruchu. Ale mainstream da sobie wmówić, że jest super i taka będzie opinia większości. Na pewno ten PS6portable czy jak mu tam, z jakiegoś upscallera lepszego niż FSR 3 korzystać będzie, ale obawiam się, że daleko poza FSR3 czy DLSS3 nie wyjdzie. Przecież liczenie Transformera zjada więcej zasobów niż całe GPU Switcha 2 ma do dyspozycji.
Wu70 739 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia 27 minut temu, VRman napisał(a): Taa, Tak świetnie wypadnie ten FSR5 w handheldzie jak DLSS na Switchu 2, czyli katastrofa w ruchu. A kto powiedział że nie? Czy to będzie krytycznym problemem handhelda? Pewnie nie. To będą koszty posiadania pełnej kompatybilności z grami dużej PS6. Jeśli dowiozą taką kompatybilność to będą mieć niezły killer feature
Spychcio 802 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia Ja tego nie widzę. Między PS6 Handheld a PS6 będzie wieksza przepaść niż między Series S ma (4TF) a Series X (12TF) i już jest padaka z grami. To co to będzie u Sony No i wisienka na torcie... w przecieku jest napisane jak byk, że gry mają być tak projektowane od początku, żeby działały na PS6 Handheld Czyli to będzie jeszcze większa kotwica niż Series S dla Series X Dobrze, że robię migrację na "Unlimited Power" PC
Tankietka 218 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) 2 minuty temu, Spychcio napisał(a): Dobrze, że robię migrację na "Unlimited Power" PC Tylko się nie zdziw, że masz 683 fpsy ze spadkami do 0 fps ze względu na traversal stutter w gierkach na UE5 i nie tylko. Edytowane 2 Sierpnia przez Tankietka
Spychcio 802 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia Lepsze to niż medium, bieda rt i 720p skalowane do 4K Wystarczy mi już tego... 1
VRman 2 641 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia 3 minuty temu, Spychcio napisał(a): Lepsze to niż medium, bieda rt i 720p skalowane do 4K Wystarczy mi już tego... W 2030 będziesz miał to co napisałeś na PC, a na konsolach 360p i 20fps + FG. Patrząc na to jak się PC cofnął w stronę konsolowego mydła, z którego ludzie dekadę temu uciekali na PC
kanon7 600 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) 23 godziny temu, Spychcio napisał(a): Co za bieda specyfikacja, 160bit 40CU i 160W @Spychcio Ty się prosisz o bana Edytowane 2 Sierpnia przez kanon7
musichunter1x 1 323 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia 3 godziny temu, VRman napisał(a): Taa, gamingowe lapy za 18000 mają w 170W wydajność pomiędzy 5060Ti a 4070 Super a tu niektórzy marzą o handheldzie o mocy PS6. Jeśli ktoś ma takie marzenia o handheldzie to jest oderwany niczym ludzie tworzący Concord. Przecież już jest dość mocny przeciek, że to będzie połowa PS5 wydajnościowo.
Spychcio 802 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia @kanon7 bo Krystian podał górne widełki specyfikacji a ja dolne Znając Sony to wybiorą te dolne Początkowo PS5 miało chyba jakoś (9TF) a po pokazie Series X (12TF), szybko podkręcali układ ile się da, żeby wyszedł chociaż dwucyfrowy wynik (10TF)
Tankietka 218 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) 3 godziny temu, Spychcio napisał(a): Lepsze to niż medium, bieda rt i 720p skalowane do 4K Wystarczy mi już tego... Może Ci lepiej pyknie granie na PC. Zależy też od stopnia wyczulenia na różnorakie stutteringi. Szkoda dawać 10 klocków za kompa jak i tak rwie. Rwanie za 2 klocki można sobie lepiej psychicznie wytłumaczyć ; d Edytowane 2 Sierpnia przez Tankietka
kanon7 600 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 7 godzin temu, Winter napisał(a): I gry na ps5 działają lepiej niż na xsx. I to mnie zaskakuje do dzisiaj - czemu
Kris194 4 720 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) 15 godzin temu, Wu70 napisał(a): Dokładnie tak będzie, handheldy mają ten plus że nie muszą się przejmować pompowaniem rozdzielczości. FSR 5(?) będzie robić 1080p z 576p i wszyscy odkryją że w sumie można odpalać tak samo skomplikowane gry jak na normalnej konsoli. W zasadzie głównym problemem staje się CPU chociaż przy grach jakie się teraz projektuje to też nie jest takie oczywiste. Edytowane 3 Sierpnia przez Kris194
ODIN85 3 503 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 3 godziny temu, kanon7 napisał(a): I to mnie zaskakuje do dzisiaj - czemu Przez ten szybki dysk
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) 300% wyzsza wydajnosc od RX 6700 to RTX 5080, powodzenia. Taka wydajnosc na 160w nie bedzie mozliwa do osiagniecia w 2027 roku. Szacuje sie ze UDNA ma przyniesc 20% wzrost wydajnosci, dodajcie te 20% do 9060xt i wyjdzie wam PS6. Edytowane 3 Sierpnia przez RTXnietylko4060tiUSER
voltq 1 372 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia konsola musi zapewnic 50fps+ i 1400p+ , inaczej na tv 55+ 4k nie da się grać bo mydło i tnie
kanon7 600 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) 47 minut temu, ODIN85 napisał(a): Przez ten szybki dysk Tak, tak Rachet & Clank: Rift Apart wyszedł wpierw tylko na PS5, bez PS4, bo bez mitycznego SSD gra by nie działała, a po roku wyszła gra na PC z HDD i działa Dysk z PS5 jest takim samym kitem mitycznym, jak moc Cell'a z PS3 Edytowane 3 Sierpnia przez kanon7
VRman 2 641 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 40 minut temu, voltq napisał(a): konsola musi zapewnic 50fps+ i 1400p+ , inaczej na tv 55+ 4k nie da się grać bo mydło i tnie 540p-720p + FSR dostaniesz w grach z PT i ci panowie z DF wytłumaczą, że to wielki postęp i że trzeba dziękować Sony i AMD bo te AI jest w PS6 wspaniałe i niesamowite 1 minutę temu, Winter napisał(a): Ten ssd z ps5 jest sporo szybszy od tego z xsx i robi robotę. Dadzą dysk SSD PCI 6.0 z 30GB/s i będzie od razu 500fps w GTA VI
ryba 1 246 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 23 minuty temu, kanon7 napisał(a): Dysk z PS5 jest takim samym kitem mitycznym, jak moc Cell'a z PS3 Kitowy, to jest dysk do xboxa w specjalnym formacie, bys przypadkowo taniej nie kupil.
ryba 1 246 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) 5 godzin temu, kanon7 napisał(a): I to mnie zaskakuje do dzisiaj - czemu mhm, dziwne, linux i windows 7/8/10/11 maja te sama wydajnosc w tych samych grach (natywnie) na tym samym pc 48 minut temu, voltq napisał(a): konsola musi zapewnic 50fps+ i 1400p+ , inaczej na tv 55+ 4k nie da się grać bo mydło i tnie ooo, to jednak 40Hz jest mydlem i nie da sie grac? Czy trzeba czekac na OLEDa++++ zeby sie teorie sprawdzaly? Nie wiem, testuje QLEDa 65", w zyci z Waszymi kolorkami Teorie widze genialne napisaliscie w ostatnich dniach, pozniej zbiorowo sie posmieje dla wlasnej uciechy co tam sobie fapujecie w glowkach o ps6. Edytowane 3 Sierpnia przez ryba
kanon7 600 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 24 minuty temu, Winter napisał(a): Nie, ale wprowadzenie SSD umożliwiło devom tworzenie rozległych światów w grach. Dokładnie, bo na HDD PS4 i Xbox One S nie udało się zrobić RDR2 i GTA V
voltq 1 372 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 59 minut temu, ryba napisał(a): mhm, dziwne, linux i windows 7/8/10/11 maja te sama wydajnosc w tych samych grach (natywnie) na tym samym pc ooo, to jednak 40Hz jest mydlem i nie da sie grac? Czy trzeba czekac na OLEDa++++ zeby sie teorie sprawdzaly? Nie wiem, testuje QLEDa 65", w zyci z Waszymi kolorkami Teorie widze genialne napisaliscie w ostatnich dniach, pozniej zbiorowo sie posmieje dla wlasnej uciechy co tam sobie fapujecie w glowkach o ps6. nie da się przy tym marketingu o 120hz i 8k , jak konsola nie będzie mieć 50fps+ i 1400p+ to traci sens bo gra przy 30 fps to tragedia i to samo jest z mydłem jako rozdzielczością
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się