Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

image.thumb.png.cab337ff0c85d9abd52f4a7068e4ce61.png

 

Zazwyczaj każda gra ma swój osobny temat, ale jako że F1 jest można by  powiedzieć niszowe, to zamiast dla każdej gry która wiadomo będzie miała kilka stron, lepiej chyba zrobić ogólny temat o grach skupiających się na "królowej" motorsportu :)

Obecna wersja czyli F1 24 gdzie więcej informacji można znaleźć na oficialnej stronie: F1® 24 – oficjalna gra EA SPORTS™ 2024 FIA Formula One World Championship™ – Electronic Arts

Ciekawe narzędzie do podglądu telemetri innych co może pomóc zyskać lepsze czasy: F1® 24 - Racenet - EA Sports

 

Zapraszam do dyskusji :)

Edytowane przez Dominix
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Pany, ostatnio grałem sobie krótki wyścig na Silverstone (F1 23, single). Padał deszcz, w trakcie wyścigu zespół zasugerował mi zmianę strategii, potwierdziłem nie patrząc zbytnio o co chodzi. Zjechałem na pit stop i okazało się później, że zrobiłem to jako jedyny. Byłem oczywiście ostatni. Tylko trochę kłóci się to z regulaminem, jeden pit (opony) jest chyba obowiązkowy? Czy w deszczowych wyścigach to nie obowiązuje? :Up_to_s: Przeważnie gram na kilkanaście okrążeń wyścigi i zawsze każdy kierowca AI co najmniej raz zjeżdżał.

Edytowane przez Sawyer1916
Opublikowano (edytowane)

@Sawyer1916

Jak jest wyścig na mokro to opon nie trzeba zmieniać jeśli dadzą rade dojechać do końca. Na sucho przy dystansie min na 25% trzeba jechać na dwie różne mieszanki opon.

A gdyby wystąpiła sytuacja sucho-deszcz-sucho to zakładając na start na powiedzmy pośrednich, potem na intery to można znowu załozyć pośrednie. nie trzeba miekkich albo twardych bo były intery po środku.

Edytowane przez Dominix
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Niszowe czy nie, ładowanie kilku gier do jednego tematu to imo zły pomysł z wielu względów. Ten już niech zostanie, ale nie tak długo i się zaczną pojawiać informacje o F125, a wtedy założę nowy temat. Nie mówiąc już o Menadżerze.

Edytowane przez Tomek1623
Opublikowano

Na tym forum działa wyszukiwarka :D i nawet wpisujac F1 25, ten temat będzie pierwszy ;) (bo dodałem takie tagi do tego tematu) ewentualnie można zmieniać w tytule jaka jest obecna wersja.

Poczekamy zobaczymy.

Ja cały czas w 24 jeżdżę, no wtedy kiedy mam wyscigi ligowe, a obecnie to Poniedziałek, SimSpintSeries i środy WojolRacing. Sama jazda jest ok, ale w tej wersji te DRS-Trainy to jest przegięte.

Opublikowano

🫣🤭 I nawet dość duże grafiki można wrzucać.

Po takim czasie sie człowiek przyzwyczaja że wydaje mu się to normą a tu nagle szok :D

A wracając jeszcze do F1 24, to w tej edycji o dziwo linia wyścigowa podczas deszczowych warunków po czasie jest widoczna. 

Ostatnio jechałem meksyk w lidze i start był na pełnych deszczówkach, po czasie część zaczeła pitować na kolejne pełne deszczówki a inżynier bo akurat mieliśmy mówi że teraz to intery jak sie na tej lini utrzymamy i rzeczywiście to działa.

Wcześniej to było tak że nagle cały tor się zmieniał z pełnych na przejściowe. 

Gdyby nie EA to F1 mogło by być całkiem niezłe.

Tak jeszcze co do 25, to będzie to robiło to samo studio co 23 i 21 a te były całkiem ok, więc może 25 nie będzie totalna kaszaną :E

Opublikowano

Ja mam F1 23, ale chcę wrócić do 19tki. Głównie ze względu na Kubicę, ale też modele bolidów. Słupek halo na przykład wyglądał tam bardzo fajnie. I tak gram tylko offline ze sztuczną inteligencją. Czysto graficznie wiele się nie cofnę.

Opublikowano
15 godzin temu, Sawyer1916 napisał(a):

Ja mam F1 23, ale chcę wrócić do 19tki. Głównie ze względu na Kubicę, ale też modele bolidów. Słupek halo na przykład wyglądał tam bardzo fajnie. I tak gram tylko offline ze sztuczną inteligencją. Czysto graficznie wiele się nie cofnę.

Jest jeszcze ciekawy mod do 20

image.thumb.png.61549c8fee87ac5a575f153472f2cda0.png

 

A przy okazji wyszedł dzisiaj nowy patch do 24

F1® 24 PATCH NOTES (V1.14)

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 10.11.2024 o 23:31, voltq napisał(a):

F1 manager polecam łącznie mam z 1000 godzin w tych grach

Sprawdź sobie Motorsport Manager a zobaczysz jak słaby jest F1 Manager.

Na warsztacie steam jest kilka modów które wprowadzają mody na starsze sezony. Polecam serię Fire Fantasy.

Na sezon 23 i 24 oficjalnie nic nie ma ale na discordzie twórców Fire Fantasy można znaleźć niedawno wydaną pierwszą wersję sezonu 24.

Trochę do poprawy jest ale można już pograć.

 

1.thumb.png.39212af72ccca50e5e7be3db3a88ec71.png

  • Like 1
  • Dominix zmienił(a) tytuł na Gry o tematyce F1. Obecna Wersja to EA SPORTS™ F1® 24
Opublikowano

Nie mogę ustawić odpowiedniego poziomu trudności AI. Na pewno trzeba to ustawiać indywidualnie dla większości torów. Bahrajn wygram zawsze, nawet Williamsem, a potem na innym torze mogę mieć spore straty do kolegi z zespołu. Sprawy nie ułatwia też to nazewnictwo gry - tor określają jako trudny często dlatego, że ma dużo zakrętów, zaś jako łatwe klasyfikują te szybkie z prostymi, z łagodnymi i szybkimi zakrętami. A dla mnie te pierwsze są łatwe, a te drugie trudniejsze :stukniety: Kiedyś trafiłem na dane za ile sekund na kółku odpowiada jeden punkt w górę lub dół na poziomie trudności, ale już nie pamiętam. Nie mogę póki co tego dobrze zbalansować.

Opublikowano

Wpisz sobie F1 xx ai calculator I ci znajdzie stronę co to wylicza.

Ja w 23 jeździłem na 105, ale to tylko GP z botami na równych osiągach jako trening przed wyścigiem.

A to jest jeden z powodów dla których wolę jeździć niż bawić się w managera. Tam ci tak tętno nie skacze podczas wyścigów jak jazda z innymi osobami ;)

image-2.png

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

To zaraz wyląduje w GP czy EA Play więc dlatego taka obniżka. Czy warto, to zależy czego oczekujesz. Ja gram głównie na multi w ligach, pomijając brak realizmu w wielu aspektach, to zabawa jest przednia a o to głównie o to chodzi.

Opublikowano

25 jest od 2 lat w produkcji więc raczej wątpię.

Jeśli stracą licencję to kogokolwiek to przejmę nie będzie miał czasu żeby na 26 coś zrobić dobrego, a wtedy chodzą spore zmiany więc będziemy klepac 25 przez dwa lata xd 

Ale poczekamy zobaczymy, teraz to można wdrożyć ci najwyżej;)

Opublikowano

IMHO nie ma kto tego przejąć, a jeśli ktoś przejemie, to nie sądzę, by nie negocjowano tego wcześniej, bo F1 pewnie chce mieć niezły produkt.

Miejmy nadzieję, że nie zobaczymy czegoś na kształt nowego MXGP :E 

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...