Skocz do zawartości

Komputronik - Reklamacja, gwarancja, czas rozpatrzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim! Mam szybkie pytanie – chodzi o Komputronik. Może się orientujecie albo mieliście okazję testować na własnej skórze.

 

Oddałem GPU Asusa na gwarancję, dziś mija 28 dzień roboczy. W regulaminie mają napisane, że czas rozpatrywania 14 dni roboczych lub 28, jeśli muszą wysyłać do serwisu producenta.

Wiem, że GPU została wysłana do serwisu producenta.

 

Pytanie – kto odpowiada przede mną z tytułu gwarancji? Asus czy Komputronik (wszak, zakupując GPU – nie było informacji, że gwarancja zewnętrzna/producenta)? To sklep przyjął ode mnie sprzęt i spisał protokół.

I jeśli nie zmieszczą się w terminie, który dziś upływa – reklamacja z tytułu gwarancji zostanie uznana? Jakie mogę wysunąć żądania? Moim roszczeniem była wymiana na nową, wolną od wad tę samą kartę bądź kompletnie inny model – czy w obecnej sytuacji zwłoki mogę napisać do nich maila z żądaniem wysłania nowej GPU, lub jeśli nie jest ona dostępna, to żądać wysłania innego modelu w cenie zakupu?

 

Pozdrawiam

 

Edytowane przez emer
Opublikowano
55 minut temu, Mar_s napisał(a):

Nie pamiętam dokładnie ale to jest chyba 14 dni roboczych, więc raczej 28 też.

Ja wysłałem do X-komu RTX 3090 na zmianę pasty i padów, i zajęło im to ponad miesiąc.

Tak, według regulaminu mają na realizacje 28 dni, przy czym w poście zaznaczyłem, że dziś ten termin 28 dni został przekroczony i moim pytaniem jest, jakie mogę wysunąć w związku z tym opóźnieniem żądania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...